پروژه تی وی وال - لواسان
27
تیر

پروژه تی وی وال – لواسان

پروژه تی وی وال – لواسان

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه تی وی وال – لواسان

نام پروژه : تی وی وال – لواسان

تاریخ انجام پروژه : خرداد ماه ۱۳۹۷

توضیحات : تصاویر زیر مربوطه به پروژه تی وی وال – لواسان می باشد.

سایر بخش های پروژه ی پروژه تی وی وال – لواسان : اجراتلوزیون

تصاویر :

پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه تی وی وال - لواسان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

بهترین پایه دیواری تلویزیون چیست؟

شما احتمالاً تصمیم گرفته اید که کدام تلویزیون ۴K HDR دلخراش جدید را بخرید و در حال حاضر در مورد اینکه آن را به دیوار آویزان کرده اید مسخره می شوید تا بتوانید بلافاصله از سریال های معروف Netflix خود لذت ببرید. با این حال شما فکر می کردید که تصمیم بگیرید کدام تلویزیون دشوار است … و اکنون در طیف وسیعی از براکت ها و پایه های دیواری تلویزیون سر خود را می خارانید. چگونه روی زمین می دانید کدام یک را تهیه کنید؟ مطمئن باشید ، ما نه تنها بهترین براکت دیواری تلویزیون را برای وضعیت خانه خود به شما توصیه می کنیم ، بلکه همچنین مطمئن خواهیم شد که چگونه آن را نصب کنید.

چگونه می توان بهترین براکت های دیواری تلویزیون را پیدا کرد؟

برای تضمین بهترین تجربه تلویزیون ، پیدا کردن براکت تلویزیون مناسب بسیار مهم است. با یک تلویزیون با موقعیت مناسب می توانید از مشاهده بهینه تلویزیون لذت ببرید. با یک براکت تلویزیون اشتباه ، می توانید به صفحه ای با گردن سفت نگاه کنید و یا انعطاف پذیری برای تماشای تلویزیون از قسمت دیگری از خانه خود را نداشته باشید.

قبل از خرید براکت تلویزیون ، باید این نکته را در نظر بگیرید: آیا می خواهید تلویزیون شما هوشمندانه به نظر برسد و در یک مکان مرکزی بر روی دیوار قرار بگیرد؟ آیا می خواهید آن را بچرخانید تا بتوانید مسابقه بزرگ را از یک اتاق مجاور تماشا کنید؟ آیا در گوشه سالن کنار پنجره است و ممکن است لازم باشد آن را دور از تابش خم کنید؟ اگر می دانید که چگونه می خواهید تلویزیون خود را در موقعیت خود قرار دهید ، پس در حال حاضر نیمی از راه هستید.

۳ نوع براکت تلویزیون

سه نوع براکت دیواری تلویزیون در دسترس است: تخت ، شیب و چرخش.

تخت: بهترین پایه دیواری تلویزیون برای صفحه نمایش فلت هوشمند در یک مکان مرکزی. این براکت کاملا به فضاهای زندگی وصل می شود که می توان تلویزیون را در یک موقعیت ثابت برای ظاهری تمیز و شیک نصب کرد.

شیب: بهترین پایه دیواری تلویزیون برای خنثی کردن بازتاب ها و نور خورشید. این پایه دیواری تلویزیون می تواند کمی زاویه دار باشد (به طور عمودی تا ۱۵ درجه) برای خنثی کردن نور خورشید ، تابش خیره کننده یا بازتاب برای تجربه بهینه تماشای تلویزیون. اگر از تماشای تلویزیون در رختخواب لذت می برید و تلویزیون بالای دیوار نصب شده است نیز ایده آل است.

چرخش: بهترین پایه دیواری تلویزیون برای آزادی حرکت بی حد و حصر. این براکت دیواری تلویزیون (یا همان براکت های دیواری تمام حرکت یا مفصلی) به شما آزادی حرکت بی حد و حصر می دهد. با حفظ ظاهری مدرن و تمیز در اتاق نشیمن ، تلویزیون خود را تا ۱۸۰ درجه به صورت افقی و تا ۲۰ درجه به صورت عمودی جمع کنید ، کج کرده یا بچرخانید. ایده آل برای تلویزیون هایی که در گوشه ای قرار می گیرند یا نیاز به دیدن آنها از یک اتاق مجاور است.

پروژه تی وی وال – لواسان

انجام این پروژه در سال ۱۳۹۷ توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح بود. برای تی وی وال این خانه، از چوب طبیعی استفاده شد که شکاف های موجود بر روی این چوب های طبیعی به وسیله رزین پر شد و در نهایت ساب خورد. همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، بعد از رنگ آمیزی به محل پروژه آورده شد و نصب شد.

 

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]