پروژه دکوراسیون نیاوران
14
آذر

پروژه دکوراسیون نیاوران

پروژه دکوراسیون نیاوران

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید.

این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه دکوراسیون نیاوران

نام پروژه : پروژه دکوراسیون نیاوران

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۶

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به پروژه کابینت تهران می باشد.

تصاویر :

پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه دکوراسیون نیاوران | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

مراحل طراحی یک پروژه | پروژه دکوراسیون نیاوران

۱. امکان اجرای پروژه و مجوز معماری

در اولین تماس ، مالک پروژه ساختمانی انتظارات خود را به معماری که به او کمک می کند نیازهای خود را مشخص کند و برنامه ای برای انجام پروژه معماری خود در بهترین شرایط تعریف می کند ، بیان می کند.

معمار مشتری را از شرایط سایت ، ساخت و سازه های ساختمان و هرگونه تخصص اضافی که قرار است منعقد شود و همچنین مراحل اداری مورد نیاز به مشتری اطلاع می دهد. او در مورد بودجه مشتری س asksال می کند و در نهایت کمک می کند تا بودجه پروژه تکمیل شود. معمار تمام خدماتی را که پیشنهاد می کند ارائه دهد ، تضمین هایی را که ارائه می دهد و هزینه های مربوطه را که باید با مشتری توافق کند ، توصیف می کند. اگر مشتری قبلاً مالک زمین مورد استفاده نبوده یا از آن استفاده نکرده باشد ، معمار همچنین می تواند در جستجوی یک سایت احداث بالقوه به مشتری کمک کند.

۲. طراحی دقیق ساختمان | پروژه دکوراسیون نیاوران

مطالعات پروژه

سپس معمار نقشه های مفصلی را برای تمام سطوح ساختمان (های) ، ارتفاعات ، نماها و چشم اندازهای اضافی تهیه می کند که درک صحیح کل پروژه تا کوچکترین جزئیات را تضمین می کند. بسته به نیازهای خاص هر پروژه ، مشاوره های فنی انتخاب شده توسط مشتری با مشاوره معمار توسعه موازی برنامه اقدام خود را ، در همکاری نزدیک با معمار برای ادغام موفقیت آمیز تخصص خود در کل پروژه انجام می دهند.

 

۳. برنامه ریزی ساخت و ساز

مطالعات و برنامه های اعدام

پرونده مشاوره پیمانکار

پس از نهایی شدن طرح ، معمار پرونده مشاوره ای را برای پیمانکاران مختلف ساخت و ساز تشکیل می دهد که جزئیات تمام مشخصات فنی و اداری هر بخش از پروژه را تخمین می زند ، بودجه مربوطه را تخمین می زند ، بنابراین شرکت های مداخله کننده تخمین های قابل اعتماد برای کارهای مربوطه خود را ارائه می دهند . در پرونده مشاوره چارچوب مداخله شرکت ها و روابط آنها با مشتری و معمار مشخص شده است.

نقشه های اجرا

به دنبال پرونده مشاوره با پیمانکار ، مطالعات اجرایی مربوط به تحقق فنی پروژه است: برنامه های اجرا در مقیاس های مناسب ، یادداشت های محاسبه و مشخصات استفاده از سایت ساخت و ساز برای اینکه پیمانکاران مختلف بتوانند ساخت و ساز پروژه را انجام دهند.

فراتر از برنامه های معماری ، مرجع پیمانکاری می تواند ، در صورت لزوم ، با کمک تکنسین های تخصص مورد نیاز ، معمار را به عهده بگیرد تا نقشه های دقیق ساخت و مشخصات کمی از بخشهای خاص را در یک مأموریت مکمل برای مطالعات اجرا ترسیم کند. نقشه های معمار به هیچ وجه جایگزین برنامه های فنی متخصصان برای مونتاژ و اجرا در سایت نمی شود ، برنامه هایی که همیشه باید توسط پیمانکاران خاص تحقق یابد.

۴. انتخاب پیمانکاران ساخت و ساز

کمک برای قراردادهای ساخت و ساز

معمار با شرکتهایی که قادر به مداخله هستند مشورت می کند و پیشنهادات پیمانکاران را طبق روال کاملاً مشخص تحلیل می کند. مذاکرات را می توان از طرف مشتری انجام داد و اصلاحاتی را می توان در بودجه های تخصیص یافته جای داد.

معمار با توجه به معیارهای انتخاب شده با مقام پیمانکاری ، مرجع پیمانکاری را در انتخاب پیمانکاران مختلف ساختمان یاری می کند. وی ممکن است خدمات یک شرکت معین را با توجه به تجربه گذشته و ضمانت های جدی که قبلاً شاهد آن بوده است ، پیشنهاد دهد. پس از انتخاب شرکت ها ، معمار بازارهای اختصاص یافته به هر شرکت را آماده می کند. آنها به طور قراردادی درمورد هزینه ها و مهلت هایی که باید رعایت کنند به مرجع پیمانکاری متعهد می شوند

۵. کارهای ساختمانی

جهت اجرای آثار

معمار بر تهیه سایت ساخت و ساز نظارت می کند و مشارکت تخصص های مختلف را برای اطمینان از انطباق با مراحل قانونی ، انجام تعهدات هر شرکت و اجرای صحیح برنامه ها سازمان می دهد.

مدیریت سایت ساخت و ساز

مدیر پروژه ساخت و ساز برای اطمینان از اجرای صحیح مراحل مختلف ساخت ساختمان ، در محل ساخت و ساز با پیمانکاران مختلف مداخله می کند:

کارهای زمینی و ارتباط با جاده ها و شبکه های تاسیساتی
کارهای سازه ای: پایداری و استحکام ساختمان (پایه ها ، سازه)
کارهای ثانویه: ضد آب ، زیبایی و راحتی

مدیر پروژه جلسات سایت ساخت و ساز را هماهنگ می کند ، گزارش ها را برای همه طرف های مربوط تهیه و توزیع می کند. معمار همچنین بر پرداخت به پیمانکاران و انجام خدمات مربوطه در زمان مقرر نظارت می کند.

برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر کارهای ساختمانی

تجزیه و تحلیل وظایف اساسی که مطالعات اجرایی و کارهای ساختمانی را تشکیل می دهد ، توالی آنها و نقاط مهم در این توالی مداخلات ، مأموریت هماهنگی و برنامه ریزی را تشکیل می دهد ، که مکمل مدیریت پروژه ساخت و ساز است. هدف این است که به دقت برنامه ریزی کنید تا درهم تنیدگی بهینه از مداخلات مختلف پیمانکاران به منظور اجرای سریعترین و کم هزینه ترین ساخت و ساز انجام شود.

۶. تحویل ساختمان به مشتری | پروژه دکوراسیون نیاوران

کمک برای عملیات پذیرایی

معمار تمام کارهای انجام شده و تحقق خدمات را با جزئیات دقیق آنها کنترل می کند. وی همچنین از نهایی کردن فاکتورها به ارائه دهندگان خدمات مختلف مراقبت می کند و حساب های ساختمانی را نهایی می کند.

در صورت نیاز ، مشتری تأیید می کند که کلیه تعهدات نظارتی همراه با معمار و متخصص واجد شرایط رعایت شده است. بسته به کشور و نیاز مشتری ، چنین تعهداتی ممکن است شامل هنجارهایی برای توسعه پایدار ، مصرف انرژی ، کیفیت هوا ، کاهش صدا و غیره باشد.

پروژه دکوراسیون نیاوران

این پروژه مسکونی در سال ۱۳۹۶ در خانه ای به متراژ ۱۳۰ متر به انجام رسید. مدت زمان طراحی این پروژه هفت روز کاری طول کشید. گروه دکوطرح بعد از بازدید کامل از پروژه، طراحی پلان های فاز یک و فاز دو را شروع کرده و آن را تا هفت روز به پایان رساندند. این پروژه در محدوده نیاوران و خیابان یاسر قرار داشت که طراحی، نظارت و اجرای پروژه توسط گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شد.

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]