پروژه میرداماد - مرحله پایانی
31
تیر

پروژه میرداماد – مرحله پایانی

پروژه میرداماد – مرحله پایانی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه میرداماد – مرحله پایانی

نام پروژه : میرداماد

تاریخ انجام پروژه : بهمن ماه ۱۳۹۷

توضیحات : تصاویر زیر مربوطه به مرحله ی پایانی می باشد.

سایر بخش های پروژه ی لواسان : مرحله اجرامرحله نهایی

تصاویر :

پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه میرداماد - مرحله پایانی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

نکاتی در طراحی اداری

فناوری برای کارایی

کارمندان شما برای انجام صحیح وظایف خود به منابع ، تجهیزات و فناوری مناسب نیاز دارند. سیستم های قدیمی می توانند وقت تیم شما را هنگامی که منتظر بارگیری دستگاه های کند یا تکنسین ها برای رفع خرابی ها هستند ، تلف کنند. استفاده از فن آوری به روز شده باید در صورت امکان برای بهبود بهره وری از فعالیتهای روزمره کسب و کار شما اجرا شود. ممکن است مجبور شوید برای استفاده از فناوری جدید وقت خود را به آموزش کارمندان خود اختصاص دهید اما این یک سرمایه گذاری مناسب در طولانی مدت است. در صورت امکان باید از فناوری تلفن همراه برای تشویق به حرکت در محیط کار خود استفاده کنید. کارمندان شما بسته به نیازشان باید بتوانند در فضاهای ساکت ایستگاه راه اندازی کنند ، اتاق ها را بشکنند یا جلسات را بشکنند.

بخشهای مختلف به فناوری و تجهیزات مختلفی نیاز دارند ، بنابراین میز کار آنها باید این را پشتیبانی کند. تیم های IT و توسعه وب شما چندین مانیتور و دستگاه دارند که به ایستگاه های کاری بزرگ نیاز دارند. تیم منابع انسانی شما ممکن است زمان زیادی را به صورت رو در رو با سایر اعضای تیم سپری کند بنابراین به نشیمن راحت و ذخیره سازی اسناد نیاز دارد. علاوه بر فناوری مورد استفاده برای نقش های شغلی روزمره ، امکانات شما نیز به همان اندازه مهم هستند. سیستم های گرمایشی ، روشنایی و آب شما به راحتی کارمندان کمک می کند. مدیریت امکانات هوشمند تضمین می کند اعضای تیم شما قادر به کنترل دما و جریان هوا در محل کار شما هستند.

روشنایی کلیدی است

نور یک اصل اساسی در طراحی و چیدمان دفتر است. کار در یک محل کار تاریک و خسته کننده کاری برای بهره وری و انگیزه ایجاد نمی کند. به حداکثر رساندن نور طبیعی راهی عالی برای بهبود روحیه کارمندان است. قرار گرفتن در معرض نور روز بیش از نور شدید مصنوعی به کاهش خستگی چشم و سردرد کمک می کند. همچنین می تواند فضای شما را بسیار بزرگتر از آنچه که هست احساس کند. جفت شدن با رنگ های سرد مانند سبز و آبی می تواند فضای آرام بخشی را برای تیم شما ایجاد کند. حتی اگر این ظاهر مورد نظر شما در کل دفتر کار شما نباشد ، ایجاد اتاق های آرام با استفاده از این پالت و نور لحظه ای آرامش را برای کارمندان خود در طول روز کاری ایجاد می کند. به حداکثر رساندن نور طبیعی همچنین به کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه های تجاری کمک می کند.

با نور طبیعی ، توجه به میز و قرار دادن فناوری به وجود می آید. شما نمی خواهید فناوری و تجهیزات را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دهید که ممکن است بیش از حد گرم شوند. به همین ترتیب ، نشستن در جلوی یا پشت نور طبیعی می تواند باعث براق شدن صفحه رایانه یا لپ تاپ شود – دیدن هنگام کار را دشوار می کند. اگر تیم شما تصمیم بگیرد که نور طبیعی را نمی خواهد ، اطمینان حاصل کنید که پرده یا روکش مناسبی برای این پنجره ها دارید. این امر همچنین برای حفظ امنیت اطلاعات و پرسنل مهم تجاری شما در پایان روز کاری برای حفظ حریم خصوصی بسیار حیاتی است.

هنگام طراحی و چیدمان دفتر کار ، عناصر زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. در درجه اول ، مدیریت فضا ، رنگ ، فناوری و نورپردازی اصول بسیار خوبی برای شروع است. محل کار خود را در اطراف این جنبه های محل کار قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که به همه چیز در فضای خود فکر کرده اید. دفتر شما باید خط پایین کار شما را بهبود بخشد و نیروی کار شما را هر روز با انگیزه ، مولد و کارآمد نگه دارد.

پروژه میرداماد – مرحله پایانی

این پروژه واقع در خیابان سنجابی در منطقه میرداماد بود که در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون دکوطرح به انجام رسید. این پروژه یک پروژه اداری بود. مراحل اجرای این پروژه دو ماه به طول انجامید.

نورپردازی

گروه دکوطرح در سیستم نورپردازی این پروژه از سقف کشسان بهره گیری کرد. همچنین برای تزئینات و زیباتر شدن محیط از نور های مخفی نیز استفاده شد.

این پروژه در تمام نقاط مجهز به دزدگیر، شبکه و دوربین مدار بسته می‌باشد.

متریال

در قسمت متریال پروژه، قسمت هایی که از چوب بهره برده شد، جنس چوب، چوب فرامید بود.

اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس

اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس از طریق پارتیشن های دو جداره از هم جدا شدند و مابین آن ها از پرده های کرکره ای استفاده شد. تا بتوان فضاها را به محیطی خصوصی تبدیل کرد. اتاق مدیریت، در قسمت دیوار ها و درب ورودی به طور کامل آکوستیک شد. برای دیوار ها از کناف دوبل و پشم سنگ استفاده شد.

تعمیرات در مرحله اجرا

این پروژه به دلیل داشتن داک اسپیلت، ارتفاع سقف بسیار پایینی داشت که باعث شده بود از نما و زیبایی که فضا کاسته شود. گروه دکوطرح نیز برداشت کامل داک اسپیلت، کانال های کولر، برداشت کف، تیغه ها و تخریب را کامل را انجام دادند.

این ساختمان دارای ۱۶ سال قدمت بود که این موضوع باعث پوسیدگی بسیار زیاد لوله های فاضلاب و لوله های آب سرد و گرم شده بود. گروه دکوطرح نیز برای رفع این مشکل، به طور کامل لوله های فاضلاب و آب سرد و گرم را تعویض کرد.

برای گرمایش و سرمایش این واحد اداری، از اسپیلت استفاده شد. هر فضای این محیط دارای اسپیلت مجزا شد که کمپرسور اسپیلت ها از طریق کانال های کولر به پشت بام انتقال داده شد. تمام لوله های فاضلاب و لوله های آب سرد و گرم و لوله های مربوط به اسپیلت از طریق سقف جا به جا شدند.

با توجه به ضایعات بالایی که این پروژه داشت، بخش کامل تخریب و بخشی از عملیات اجرا را تحت پوشش قرار داد که این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه ای شد که کارفرما متقبل شده بودند.

به دلیل اداری بودن این ساختمان و تردد زیاد افراد در این ساختمان،‌گروه دکوطرح برای انجام عملیات تخریب وهمچنین عملیات اجرایی تنها در ساعت غیر اداری می توانستند کار کنند. اما برای عملیات دکوراسیون و اجرای آن، ساعات اداری نیز اجازه انجام وجود داشت.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]