گل و گیاهان مناسب در مناطق گرمسیری
11
تیر

گل و گیاهان مناسب در مناطق گرمسیری

گل و گیاهان مناسب در مناطق گرمسیری

زمانی که افرادی طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان خود و یا خانه خود را انجام می دهند به این فکر می کنند که بتوانند از گل ها و گیاهان در فضای داخلی دکوراسیون استفاده کرده و جذابیت را به همراه طبیعت ترکیب کنند و از آن ها لذت ببرند.

اما در این بین باید شما توجه داشته باشید که در کدام مناطق زندگی می کنید و می خواهید از چه گیاهانی استفاده کنید اگر شما در مناطق گرمسیری و آب و هوای گرم زندگی می کنید بهترین کار این است که از گیاهانی استفاده کنید که طاقت گرما را داشته باشند و شما بتوانید از آن ها به خوبی نگهداری کنید.

در این مقاله شما می توانید اطلاعاتی درباره گیاهان و گل های گرمسیری داشته باشید و از این اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان خود را با گیاهان تزیین کنید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

گل و گیاهان مناسب در مناطق گرمسیری

اسطوخودوس و رزماری

اگر در خیابان‌ها و پارک‌ ها رفته باشید می‌ توانید این را دیده باشید که رزماری در اکثر پارک ها و خیابان ها بسیار دیده می شوند و گیاهان بسیار مقاوم می باشند که علاوه بر مقاوم بودن آن ها خاصیت دارویی نیز دارند.

گیاهانی چون رزماری و اسطوخودوس به دلیل رنگ زیبایی که دارند شما می توانید از آن ها در باغچه و باغ خود استفاده کنید و یا گلدان کوچکی را به صورت تزیینی از این دو گیاه در نظر بگیرید و یکی از موارد مفیدی که این گیاهان می توانند داشته باشند روی آرام بخش آن ها می باشد که شما می توانید برای خوشبو شدن خانه از آن ها استفاده کنید.

در بیشتر خانه هایی که گیاهان و گل های طبیعی نگهداری می‌ شود شما می‌ توانید این گیاه را مشاهده کنید و یکی از فوایدی که می‌ توانند داشته باشند این است که زمانی که این گیاهان رشد می کنند دچار ریزش برگ نمی‌ شوند و کثیفی ندارند.

و همان طور که گفته شد این گیاهان بسیار درمقابل نور و گرمی هوا و همچنین خشکی زیاد مقاوم می باشند و شما می توانید آن ها را در حیاط و تراس خود استفاده کنید و برای زیبا سازی دکوراسیون خارجی ساختمان و نمای ساختمان از آن ها استفاده کنید.

به دلیل گرمسیری بودن این گیاهان زمانی که شما این گیاهان را در محیطی گرم و آفتابی قرار دهید باعث می‌ شود به راحتی رشد کنند و بزرگ شوند.

 

کوکب کوهی و اشرفی و جعفری

سه گیاه با نام های کوکب کوهی و اشرفی و جعفری از گیاهانی می باشند که شما می توانید آن ها را در محیط های گرمسیری استفاده کنید و بسیار در برابر گرما مقاوم می باشند و نوعی گیاه گرمسیری به حساب می آیند و به عنوان فرزند هوای گرم خوانده می‌ شوند.

این سه گیاه با رنگ زرد خود بسیار می تواند کاربرد داشته باشند و شما می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی و یا خارجی خانه خود از آن ها استفاده کنید در اغلب موارد این گیاهان در پارک ها کاشته می شوند و شما می توانید آن ها را ببینید و از آن ها انرژی بگیرید.

یکی از مواردی که می توان به آن ها اشاره کرد این است که این سه گیاه نهایت هستند تا پاییز آن سال گل می دهند و شما می توانید از زیبایی آن ها استفاده کنید زمانی که هوا سرد می‌ شود و رو به سرما می‌ رود این گیاهان زیبایی خود را از دست می دهند و خشک می شوند پس پس اگر شما در شهر زندگی می کنید که آب و هوای گرم و خشکی دارد می توانید از این گیاهان استفاده کنید و زیبایی آن ها را داشته باشید.

 

آکالیف

اگر به دنبال گیاهی می باشید که در برابر گرما و خشکی مقاوم باشد می‌ توان گفت آکالیف یکی از گیاهانی می باشد که سلطان گرما شناخته می‌ شود و شما می‌ توانید آن ها را در مقابل نور فراوان قرار دهید و می‌ توانید این را ببینید که این گیاهان تغییر نمی کنند و رشد خود را ادامه می‌ دهند.

زمانی که شما بیان می کنید در قسمت های گرمسیری زندگی می کنید اغلب باغبانان و گل فروشی ها به شما این را پیشنهاد می کند که از آکالیف استفاده کنید زیرا این گیاهان بسیار بسیار مقاوم در برابر گرما می باشند.

این گیاهان بسیار رنگ جذابی را می‌ توانند برای شما داشته باشند می‌ توان گفت دارای رنگ قرمزی هستند که شما می توانید در دکوراسیون و طراحی باغ و باغچه های خود به دکوراسیون داخلی ویلا و ساختمان خود از این گیاهان استفاده کنید.

 

اونوترا دو رنگ یا گل مغربی

اونوترا دورنگ یا گل مغربی یکی از گل هایی می باشد که شما بسیار آن را دیده اید و می توانید از آن ها استفاده کنید و باغچه خود را زیبا کنید.

گل مغربی به صورت دو رنگ می باشد و شما می توانید رنگ صورتی و زرد آن را که همراه با رنگ سفید ترکیب شده است را استفاده کنید و برای طراحی باغچه های خود از زیبایی این گل ها و گیاهان استفاده کنید.

این گیاهان همان طور که از این مقاله مشخص است عاشق محیط های گرم و خشک می باشند و شما می توانید از آن ها در مناطق گرمسیری خود استفاده کنید و برای طراحی و دکوراسیون داخلی نیز آن ها را در گلدان های کوچک نیز کاشته و بر روی میز ها و میز های عسلی از آن ها استفاده کنید.

 

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]