آینه کاری به سبک حجمی
22
مهر

آینه کاری به سبک حجمی

آینه کاری به سبک حجمی

همان طور که می دانید در مقاله های قبلی در مورد آینه کاری ها صحبت شد، آینه کاری از زمان صفویان که در کاخ ها به کار برده شد بعد از مدت ها وارد نیز افراد زیادی از آن ها در خانه های خود به کار بردند.

این کار یعنی آینه کاری در قدیم برای نشان دادن قدرت نیز می توانست استفاده شود، این قدرت برای نشان دادن بزرگی مقام و بالا بودن افراد نیز بود.

اگر توجه کرده باشید شما می توانید آینه کاری ها را در موزه های قدیمی و کاخ های قدیمی مشاهده کنید، کاخ ها سعدآباد و موزه های زیادی از این روش استفاده کرده اند.

آینه ها در امروزه به روش ها و سبک کاری متفاوت نیز انجام می شود، که شما را باعث تعجب نیز می کند.

 

آینه کاری به سبک حجمی

آینه حجمی چیست ؟

برای آینه های دکوری شما می توانید آینه حجمی را در این دسته قرار دهید.

این آینه با دیگر آینه ها فرق دارد و به صورت صاف و ساده به دیوار و سطوح آویزان نمی شود، این آینه ها به صورت سه بُعدی طراحی می شود و این طراحی بسیار متفاوت می باشد.

این آینه ها به صورت شکل های منحصر به فرد خود نیز مورد توجه همه قرار میگیرند، یعنی هر کسی که این آینه ها را ببیند متوجه می شود که این آینه همانند اسمشان حجمی می باشد.

همان طور که در مقالات قبلی گفته شده است آینه ها انواع زیادی دارند، این آینه ها برای طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل بسیار زیاد استفاده می شوند.

این آینه ها را شما می توانید به صورت دیوارکوب و یا رومیزی های زیبا انجام می شود.

اگر می خواهید دکوراسیون داخلی خود را متفاوت تر از قبل و بقیه کنید کافی است از این آینه ها استفاده کنید.

 

نقش آینه دکوری در آینه کاری

این آینه ها برخلافه آینه های ساده که به صورت ساده بر روی دیوار نصب می شوند این آینه ها بسیار متفاوت هستند و آن ها اشکال هندسی خاص یا اندازه تعریف شده ای را در خود ندارند.

این آینه ها همان طور که همه شما می دانید به صورت منظم و یکپارچه چیده نمی شوند همچنین آن ها به صورت متفاوت کنار هم قرار میگیرند و شکل خاصی برای تعریف ندارند.

این آینه ها وقتی روی دیوار و یا روی میز قرار داده می شود زمانی که نور به آینه ها می رسد، باعث می شود نور را به صورت متفاوت و منحصر به فرد بازتاب کند، این اتفاق به دلیل اندازه متفاوت آینه ها می باشد و این آینه ها همیشه به صورت سه بُعدی کنار یک دیگر چسبانده شده اند.

اگر شما خانه خود را به سبک مدرن طراحی کرده اید، می توانید از بهترین گزینه و نوع آینه ها یعنی آینه حجمی استفاده کنید زیا این سبک آینه کاری به خانه مدرن بسیار هماهنگی دارد.

همان طور که از ظاهر این آینه ها مشخص است شما می توانید از این آینه ها برای متفاوت نشان دادن دکوراسیون داخلی شما بسیار عالی باشد.

به جرات می توان این گونه گفت که این آینه برای خاص بودن و متفاوت بودن طراحی شده اند و شما می توانید در خانه خود از آن استفاده کنید، که بهترین انتخاب می باشد.

 

کاربرد آینه دکوری

شما می توانید از این آینه ها به عنوان دیوارکوب های زیبا استفاده کنید که زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای به دلیل حجم بزرگ آن ها به شما هدیه می دهند.

این زیبایی به حدی می باشد که شما این حس را دارید که در واقع قاب بزرگی از آینه را روی دیوار نصب کرده اید، که برای خانه شما دکوری منحصر به فردی می باشد.

این آینه ها بیشتر به عنوان دکوری در دکوراسیون خانه ها و فضا ها استفاده می شود، و این آینه ها را نمی توان برای مصرف روزانه از آن ها استفاده نمود.

زیرا این آینه تصویر شخص و افراد را به خوبی نشان نمی دهند و کیفیت خوبی را ندارند برای نشان دادن چهره شما.

 

محل قرار گیری برای آینه حجمی

شما می توانید بسیار راحت از این آینه ها استفاده کنید، این آینه ها در اتاق های پذیرایی و سالن ها استفاده می کنند.

زمانی که شما این آینه ها را به دیوار آویزان می کنید باعث می شود تازه زیبایی آن ها به چشم شما آید.

برای محل های نصب آینه های حجمی شما می توانید در دو طرف شومینه ها از آن ها استفاده کنید و زیبایی لازم را به شومینه نیز بدهید.

شما نیز همان طور که دارای اتاق نشیمن می باشید می توانید این آینه ها را در اتاق نشیمن استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

آینه های حجمی خوبی و مزیتی که دارا می باشند این است که شما می توانید در قسمت های مختلف خانه از آن ها استفاده کنید مانند مواردی چون اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق خواب و یا هر قسمتی که شما آن جا دوست دارید آن ها را نصب کنید.

 

ابعاد آینه های دکوری و حجمی

این آینه ها همان طور که گفته شد بسیار پر طرفدار می باشد و یکی از ویژگی های مثبت آن تنوع بی نظیر آن ها می باشد، شما می توانید آن طرحی را که دوست دارید از بازار و یا صفحات مجازی خریداری کنید.

برای نصب این آینه ها شما هر جور که می توانید این آینه ها را به دیوار متصل می کنید و یا آن را در نقاط مختلفی که دوست دارید در دیزاین داخلی خانه استفاده می کنید.

این آینه ها جای معین و خاصی را ندارند که فقط یک جا آن ها را نصب کرد برای همین شما می توانید هر جایی که علاقه دارید آن ها را نصب کنید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]