اتمام پروژه سعادت آباد + ویدیو
22
دی

اتمام پروژه سعادت آباد + ویدیو

اتمام پروژه سعادت آباد + ویدیوشرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

نام پروژه : اتمام پروژه سعادت آباد + ویدیو

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۸

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به روند اتمام پروژه ی سعادت آباد می باشد.

ویدیو :

 

 

مراحل یک طراحی دکوراسیون خوب

۱. یک سبک را انتخاب کنید

گاهی اوقات چیدمان یا ساخت و ساز خانه شما حکم می کند که چه سبکی متناسب با فضای شما باشد. در مواقع دیگر ، خانه شما می تواند به هر سبکی که می خواهید وام دهد. در هر صورت ، قبل از شروع به معرفی مبلمان و لوازم جانبی ، باید سبک خانه خود را تعیین کنید.
انتخاب سبک طراحی به شما کمک می کند تا در طراحی کل خانه خود راهنمایی کنید تا دکوراسیون شما از اتاق به اتاق منسجم باشد. سبک خود را به عنوان یک موضوع در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید تا زیبایی اتاق را به اتاق دیگر متصل کنید.
برای توضیح بیشتر ، اگر شخصیت شما پایین تر است ، سعی کنید از مبلمان و دکوراسیون گرم و دنج استفاده کنید. اگر تمرکز بیشتری بر روندها دارید ، می توانید خانه خود را بر اساس سبک محبوب آن زمان تزئین کنید.

۲. مقدار فضا را در نظر بگیرید

یکی از جنبه هایی که ممکن است هنگام انتخاب سبک خانه خود در نظر داشته باشید ، میزان فضای در دسترس شماست. شما باید با واقعیت های فضای خود و تعداد وسایل مورد نیاز در آن کنار بیایید.
همچنین باید تک تک اتاق ها را حل و فصل کنید ، از اتاقی که برای اتاق دیگر اولویت دارید ، شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر اتاق خواب اصلی شما نیاز به ارتقا دارد ، از آنجا شروع کنید. اگر در خانه خود به طور مکرر از میهمانان پذیرایی می کنید ، ممکن است بخواهید در عوض مانند یک اتاق نشیمن یا غذاخوری خود ، روی یک فضای مشترک تمرکز کنید.
پس از انتخاب محل شروع ، قبل از خرید مبلمان جدید ، اتاق را اندازه بگیرید.

۳. طرح رنگی ایجاد کنید

ممکن است فکر کنید انتخاب رنگ رنگ برای دیوارها یا وسایل خانه مسئله خاصی نیست ، اما رنگ در واقع تأثیر زیادی در روحیه شما دارد و می تواند درک شما از یک فضا را تحت تأثیر قرار دهد. حتی برخی از رنگ ها وجود دارند که می توانند وضعیت جسمی شما را تحت تأثیر قرار دهند – به عنوان مثال ، قرمزها و زردها باعث تحریک احساس گرسنگی می شوند.
هنگام ایجاد طرح رنگ در یک اتاق در خانه خود ، با یک قطعه الهام بخش شروع کنید. مشابه پیشنهاد سلیمان برای طراحی بر اساس شخصیت شما ، رنگ خود را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید. شاید بالش پرتاب مورد علاقه شما یا یک فرش محل تزئینی باشد.
از الهام خود استفاده کنید و یک رنگ رنگی را انتخاب کنید که مکمل آن باشد ، طبق قانون سه: یک رنگ غالب که برای دیوارها و موکت استفاده می شود ، یک رنگ ثانویه که در پارچه ها و لوازم جانبی وجود دارد و یک رنگ لهجه ای که برای افزودن درام به یک اتاق کم استفاده می شود.
از کف به بالا شروع کنید ، و از فرش منطقه به عنوان اولین مکان برای در نظر گرفتن رنگ و سبک استفاده کنید. آخرین مکانی که باید به آن رنگ اضافه کنید دیوارهای شماست. برای ایجاد جلوه ای کامل با وسایل خود هماهنگ شوید.

۴- از نور طبیعی و مصنوعی استفاده کنید

نورپردازی می تواند ظاهر یک اتاق را ایجاد کند یا خراب کند. این می تواند رنگ دیوارها و حتی ظاهر وسایل شما را تغییر دهد. به همین دلیل است که اکثر طراحان داخلی توصیه می کنند تا حد ممکن از نور طبیعی استفاده کنید
روشنایی طبیعی ، مانند پنجره ها ، نورگیرها و سایر مناطق باز ، می تواند با تغییر دادن پنجره های خانه شما در مواجهه با بهینه ترین مناطق نور ، در مقیاس بزرگ ایجاد شود. همچنین می توانید از پرده یا سایه برای کنترل نور طبیعی در خانه خود استفاده کنید
سلیمان پیشنهاد می کند با گره زدن به نمای خارجی از پنجره ها و پنجره های سقفی با دکوراسیون داخلی ، آوردن قسمت بیرونی آن و ایجاد نمای یکپارچه در نماها و دکوراسیون منزل ، یک قدم جلوتر بردارید.
اگر خانه شما به نور طبیعی دسترسی ندارد ، مطمئن شوید که از نور داخلی مصنوعی صحیح استفاده می کنید تا به ظاهری که می خواهید در خانه خود داشته باشید ، برسید.
برای باز و باز کردن یک اتاق ، از آینه ها برای انعکاس و شکستن نور منزل استفاده کنید و فضای اتاق را بزرگتر و راحت تر کنید.

۵. بافت ها و الگوها را با هم مخلوط کنید

مانند رنگ ها ، بافت ها و الگوها می توانند حالت خاصی را در یک اتاق ایجاد کنند. بیش از حد همین الگوی ممکن است کسل کننده باشد ، اما از طرف دیگر ، الگوهای زیاد برخورد می توانند باعث سردرگمی و حواس پرتی شوند.
هنگام وارد کردن تعداد مناسب الگوها در یک اتاق در خانه خود ، اطمینان حاصل کنید که رنگ پس زمینه را یکسان نگه دارید. این احتمال برخورد با طرح های رنگی را از بین می برد. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که همه الگوها از همان رنگها استفاده می کنند. در آخر ، برای ایجاد درام و هیجان در اتاق ، اندازه الگوها را تغییر دهید.
در مورد بافت ، انواع بافتی را که در مبلمان و لوازم جانبی خود استفاده می کنید تغییر دهید.

۶. از قطعات مبلمان کاربردی استفاده کنید

هنگام قرار دادن مبلمان در یک اتاق در خانه خود ، مهم نیست که فضای اتاق را نیز در نظر بگیرید ، بلکه عملکرد قطعه مبلمان را نیز باید در نظر بگیرید. در سطح عملکردی ، از نقطه کانونی یک اتاق یا مکان در آن شروع کنید اتاقی که هنگام ورود بلافاصله نظر شما را جلب می کند. این می تواند یک شومینه ، پنجره خلیج یا عقب باشد. هنگامی که نقطه کانونی را تعیین کردید ، مبلمان را به سمت آن زاویه دهید.

مهم است که مبلمان شما نه تنها نیازهای سبک شما را برآورده کند بلکه علاوه بر این در اتاق یک هدف یا عملکرد را داشته باشد. اگر فهمیدید که یک مبلمان هدف خاصی ندارد و اساساً فضا را اشغال می کند ، شاید زمان خلاص شدن از آن فرا رسیده باشد.

۷. لوازم جانبی خود را شخصی کنید

برای شخصی سازی فضای خود راهی بهتر از لوازم جانبی وجود ندارد. تصاویر خانوادگی ، وراثت یا وسایل معنادار همه موارد مهمی هستند که به یک فضای مدل سازی شده کمک می کنند. با این حال ، با اضافه کردن لوازم جانبی زیاده روی نکنید.

اتمام پروژه سعادت آباد + ویدیو

ویدیویی که در زیر می بینید، در حین کار و مرحله نهایی این پروژه گرفته شده است. از مرحله تخریب، مرحله نقاشی و پتینه کاری، مرحله آینه کاری، مرحله نصب چوب و … فیلم برداری شده و به صورت یک مجموعه در آمده است

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]