ایده هایی برای تزئین با رنگ آبی 2
07
اردیبهشت

ایده هایی برای تزئین با رنگ آبی ۲

۳۰ اتاق آبی زیبا – ایده هایی برای تزئین با رنگ آبی

تزئین با رنگ آبی | طی چند سال گذشته ، اساساً رنگ آبی به یک رنگ خنثی تبدیل شده است. در کنار رنگ های بژ ، سیاه و خاکستری ، تقریباً در هر سبک تزئینات می توانید رنگ آبی پیدا کنید. شاید شما هنگام شروع حتی متوجه آن نشدید. یک بالش پرتاب آبی ، یک چاپ آبی روی دیوار. سپس یک فرش آبی را پهن کردید. مورد بعدی که می دانید ، سایه های آبی را روی دیوارها می غلتانید. اما این چیز بدی نیست ، حتی اگر قصد دارید مقداری آبی در طراحی خانه خود اضافه کنید. این سایه خنک با احساس آرامش و نظم همراه است که فضای خوبی برای فضای زندگی شماست. بنابراین برسهای رنگ خود را بگیرید و این ۳۰ اتاق آبی زیبا را برای کپی در خانه خود بررسی کنید ، خواه خانه ای باشد یا بهشت مدرن.

تزئین با رنگ آبی | سبک مزرعه

۱۶. دیوارهای آبی پودر روشن | تزئین با رنگ آبی

دوستداران خانه های مزرعه به خوبی می دانند که این سبک از بسیاری از کرم ها و قهوه ای ها با لمس های پرنعمت مخلوط شده تشکیل شده است. ، همه تغییرات را با هم جمع خواهید کرد.

۱۷. یک دیوار بیانیه نیروی دریایی

تزئین با رنگ آبی | شاید این کرم واقعاً شما را ناراحت کند و شما به دنبال بیانیه در خانه خود هستید. یک فرصت استفاده کنید و با رنگ آبی خود جسور باشید. یک دیوار بیانیه دریایی در اتاق ناهار خوری شما واقعاً میز خانه شما و همچنین هر هنر دیواری را که آویزان کرده اید پاپ خواهد کرد. دقیقاً همان چیزی که فضای شما برای تازه شدن به آن احتیاج دارد.

۱۸. یک تخته آبی حمام آبی

تزئین با رنگ آبی  حمام های خانه مزرعه اغلب با تخته سفید مهره ای پوشانده می شوند. با رنگ آمیزی تخته مهره خود می توانید خود را جالب و منحصر به فرد کنید! ناگهان کفهای چوبی شما گرمتر ، حوله های سفید شما کرک و کل اتاق طبقه به نظر می رسند.

۱۹. الگوهایی را به اتاق خواب خود اضافه کنید

اتاق خواب در یک خانه کشاورزی احتمالاً آسانترین مکان برای تزریق الگوها است. پرده ، تختخواب ، مبلمان لهجه ای ، انتخاب های زیادی برای ایجاد فضای شخصی آرامش بخش وجود دارد. وقتی دیوارهای اتاق خواب خود را آبی رنگ می کنید ، پارامترهایی را برای الگوها به خود می دهید که به شما کمک می کند تا چیزها کنار هم قرار بگیرند.

۲۰. برای به اشتراک گذاشتن شخصیت فرزند خود از رنگ آبی استفاده کنید

تزئین با رنگ آبی | اتاق خواب بچه ها در یک خانه کشاورزی جالب ترین اتاق برای طراحی خانه در‌ آن قسمت است. شما باید انواع مبلمان قدیمی و اسباب بازی ها را برای نمایش در فضای آنها احیا کنید. به این گنجینه ها چند دیوار آبی بدهید تا بهترین خود را نشان دهند. شاید فقط بخواهید به جای بچه ها در خودتان جا به جا شوید.

ایده های بیشتر اتاق آبی برای هر سبک خانه | تزئین با رنگ آبی

۲۱. یک اتاق خواب با الهام از جزیره یونان

تزئین با رنگ آبی | رنگ آبی اغلب با مکانها و زمانهای خاصی همراه است و یونان نیز از این امر مستثنی نیست. Elle Decor این ویلای یونانی را که از رنگ آبی در اتاق خواب برای افزودن بافت و رنگ اتاق مهمان استفاده می کند ، مشترک است. ما پرتاب های انتهای تخت را دوست داریم ، که راهی ساده برای ترکیب رنگ آبی در هر اتاق است. البته ، وقتی یک اقیانوس درست در بیرون از درب خود دارید تا مطابق با دکوراسیون باشد ، یک اتاق خواب آبی حتی بهتر به نظر می رسد!

۲۲. یک جزیره آبی آشپزخانه

در حالی که بیشتر این ایده ها تاکنون به اتاق نشیمن یا اتاق خواب متمرکز شده اند ، اما دلیلی وجود ندارد که بتوانید آبی آرام را به آشپزخانه خود اضافه کنید. Home Bunch به ما نشان می دهد که چگونه به این جزیره آشپزخانه خیره کننده آبی تیره دست پیدا کنیم ، که جلوه ای درجه یک به هر آشپزخانه بزرگ می بخشد. شما عاشق آشپزی و غذا خوردن در این فضا هستید ، و میز پیش چوبی به تعادل سایه تیره رنگ آبی کمک می کند.

۲۳. حمام آبی دریایی

وقتی به رنگ آبی فکر می کنید ، اقیانوس معمولاً اولین چیزی است که به ذهن شما خطور می کند. از این حمام آبی رنگ Houzz که ترکیبی از دکوراسیون سفید و آبی است و یک حمام خانوادگی یا مهمان را ایجاد می کند ، الهام بگیرید. ما غرور آبی تیره تر را دوست داریم ، که ظاهری مدرن و مدرن به هر دستشویی می بخشد ، و سپس لوازم جانبی نهنگ ها علاوه بر زیبایی به هر دوش ، اضافه می شود.

۲۴. فضای آشپزخانه آرام و آبی و سفید

Ca ’Pietra این آشپزخانه دوست داشتنی سفید و آبی را به اشتراک می گذارد ، که به یک فضای رنگی بسیار استریل می افزاید: ما جزیره آشپزخانه آبی روشن را دوست داریم که به عنوان یک مرکز گرمایش در خانه شما عمل می کند. افزودن آبی به آشپزخانه شما بسیار آسان است و برای تغییر شکل و ظاهر فضا نیازی به بازسازی کامل اتاق ندارید. حتی می توانید برای رنگ و سرگرمی بیشتر لوازم جانبی آبی را به میزهای خود اضافه کنید.

۲۵. یک درب جلو آبی

در حالی که ما بیشتر به اضافه کردن رنگ آبی در خانه شما توجه کرده ایم ، ورودی خانه شما مکان فوق العاده دیگری برای افزودن این رنگ به خانه شما است. شما می توانید با یک درب آبی پررنگ یک احساس خیره کننده ایجاد کنید یا به دنبال یک درب کلاسیک سرمه ای بروید که از نظر رنگی شبیه به سیاه باشد. اگر می خواهید در خیابان خود را برجسته کنید ، این یک روش سرگرم کننده برای اضافه کردن شخصیت به خانه شما است که توسط Completely Coastal نشان داده شده است. این کار با یک کلبه ساحلی یا یک خانه با شخصیت منحصر به فرد به خوبی کار می کند و اولین برداشت عالی را برای هر کسی که وارد خانه شما می شود ایجاد می کند.

۲۶. نهالستان آبی و صورتی | تزئین با رنگ آبی

اگر نمی توانید برای مهد کودک خود بین آبی یا صورتی تصمیم بگیرید ، پس چرا از هر دو استفاده نمی کنید؟ این تغییر شکل مهد کودک از Home Decor یک روش جالب است که به کودک اجازه می دهد رنگ مورد علاقه خود را در بزرگسالی انتخاب کند. از سایه های پاستلی برای هر دو رنگ استفاده کنید ، که باعث ایجاد آرامش در اتاق می شود. ما دوست داریم که چقدر در این اتاق وقت گذرانی می کنیم ، و شما و کودک خود احساس می کنید که این فضا چراغ و نشاط آور است.

۲۷. شومینه طرح دار آبی

تزئین با رنگ آبی | گروه طراحی خانه J&J به ما نشان می دهد که چگونه می توان این شومینه خیره کننده را ایجاد کرد که به خانه رنگ آبی اضافه می کند. الگوی مثلثی آبی و سفید علاوه بر سرگرم کننده چیزی که معمولاً بخشی از اتاق نشیمن است. برای افزودن کمی آبی بیشتر به اتاق ، گلدان یا چند تزیین با سایه های مختلف آبی را در اطراف فضا اضافه کنید.

۲۸. یک دوره اصلاح مهد کودک Boho

گرچه ممکن است شما رنگ آبی را به عنوان رنگی سنتی تر در نظر بگیرید ، اما می توان از آن برای ایجاد ظاهر بوهو و مدرن تر در هر خانه ای استفاده کرد. Project Nursery این تغییر سرگرم کننده را به اشتراک می گذارد ، که باعث می شود رنگ آبی به فضای اتاق اضافه شود. ما به خصوص فرش آبی و سفید را دوست داریم ، چیزی که اگر شما آماده نیستید که یک اتاق کاملاً آبی را تغییر دهید ، می تواند به راحتی به هر اتاق در خانه شما اضافه شود.

۲۹. یک اتاق غذاخوری رسمی آبی

اگر امسال می خواهید مانند سلطنتی غذا بخورید ، از این اتاق غذاخوری رسمی آبی از Teaselwood Design الهام بگیرید. امروزه اتاق های ناهار خوری اغلب در خانه ها استفاده نمی شوند ، اما وقتی اتاق خود را به این شکل درآورید ، تمایل بیشتری به دعوت دوباره دوستان و اعضای خانواده برای مهمانی های شام خواهید داشت.

۳۰. یک اتاق خواب آبی مناسب برای یک نوجوان

Decoist این ایده اتاق خواب آبی را به اشتراک می گذارد که برای یک دختر و پسر نوجوان بسیار مناسب است. آبی رنگی است که هرگز از مد نمی افتد ، بنابراین برای کودکان در هر سنی گزینه ای ایمن است. خواهید فهمید که این رنگ در طول سالهای نوجوانی با کودک شما مطابقت دارد و رنگ تیره جلوه ای پیچیده به او می بخشد که با بزرگتر شدن از آن قدردانی می کنند.

تزئین با رنگ آبی | آبی رنگی است که می تواند به هر اتاقی در خانه شما اضافه شود ، چه شما به دنبال تزئین مجدد کامل دیوارهای خود باشید و چه فقط اضافه کردن یک چاشنی رنگ. اگر اولین بار است که رنگ آبی را به اتاق خود اضافه می کنید ، می توانید با چند قطعه اثر هنری یا فرش آن را امتحان کنید. اگر رنگ را دوست دارید ، حد آسمان است و می توانید هر اتاق را در خانه خود کاملاً به واحه آبی آرام تبدیل کنید.

پیشنهاد نویسنده: آینه در دکوراسیون، رنگ آبی برای خانه

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح انجام شده است:

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]