تمیزکاری اتاق نشیمن و ورودی
20
اسفند

تمیزکاری اتاق نشیمن و ورودی

تمیزکاری | اگر سبک زندگی شلوغی را دنبال می کنید ، تمرین را می دانید. هفته را با خانه ای تمیز و مرتب شروع می کنید (بسته به اینکه در آخر هفته چند کار انجام داده اید). با این حال ، تا اواسط هفته متوجه می شوید که خشکشویی را کنار نگذاشته اید و لباسشویی خود را جمع نکرده اید. یک پست الکترونیکی در حال رشد در راهرو ، یک کیسه بدنسازی استفاده شده درب منزل ، یک انبوه لباسشویی تازه روی تخت ، ظروف کثیف در سینک ظرفشویی (و ظرف های تمیز در ماشین ظرفشویی ، که فقط چرخه آن تمام نشد) است.

طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل

 

تمیزکاری هال

 

 

در صبح…

در هر اتاق سبد نگه دارید. یک بار در روز ، هر فضا را سریع مرور کنید. سبد خود را با شلوغی جمع شده پر کنید و آن را کنار در بگذارید. هنگامی که به خانه رسیدید اولین چیز را در جای خود قرار دهید.

در شب

میز کافه و میزهای کناری خود را در تعطیلات تجاری پاک کنید. هنگام تماشای نمایش مورد علاقه خود ، مطمئناً لحظه ای باید تحمل اجتناب ناپذیر تجاری را تحمل کنید. وقت بگذارید و سریع میزهای اتاق نشیمن خود را پاک کنید.

بالش های خود را بعد از هر بار استفاده از مواد شوینده بشویید. وقتی تلویزیون را خاموش می کنید عادت کنید بالش ها را کرک کنید. شما تلویزیون خود را تمام شب روشن نمی گذارید ، پس چرا بالش های خود را خالی می گذارید؟

 

ورودی

 

 

در صبح…

کیف ، کلیدها و کت خود را در همان محل نگه دارید. صبح با داشتن هر آنچه برای سازماندهی در همان مکان نیاز دارید ، بیرون آمدن از درب را آسان کنید.

هنگام خروج از خانه سطل آشغال و بازیافت را بیرون بیاورید. می توانید روزهای متناوب بین این دو را انجام دهید ، اما داشتن این عادت از جمع شدن زباله در خانه جلوگیری می کند.

در شب

مرتب کننده نامه را در ورودی نگه دارید. وقتی وارد خانه می شوید نامه خود را رها کنید و هفته ای یکبار سینی خود را هنگام پرداخت قبض ها خالی کنید. مگر اینکه منتظر چیزی فوری باشید ، بیشتر نامه ها می توانند چند روز صبر کنند. به این ترتیب همه چیز را در یک نقطه نگه دارید و به صورت انبوه به آن رسیدگی کنید. اوراق را بلافاصله ذخیره کنید – یا حتی بهتر: بدون کاغذ بروید و همه چیز را اسکن کنید.

بلافاصله وسایل تمیز را بشویید و ذخیره کنید. کیف بدن خود را رها نکنید تا معطل شود. لباس های کثیف را مرتب کنید و بقیه را در آن ذخیره کنید.

 

 

اکنون که به تک تک اتاق های خانه خود رسیدگی کرده اید ، ممکن است بخواهید یک برنامه تمیزکاری هفتگی برای حفظ ظاهر تمیز و درخشان فضای خود اتخاذ کنید. این جدول زمانی را در طول هفته دنبال کنید یا جدول کارهای هفتگی خود را ارائه دهید که برای شما مناسب تر باشد. اگر واقعاً می خواهید خود را مسئول بدانید ، سعی کنید برنامه تمیزکاری خود را روی تخته سیاه یا تخته سفید در خانه بنویسید و کارهای روزمره خود را مرتب کنید.

دوشنبه:
در ابتدای هفته لباس های شسته شده را مرتفع کنید تا تمام لباس های شما تمیز و آماده پوشیدن باشد.

سه شنبه:
به حمامهای خانه خود یکبار دیگر سرویس دهید و دوش ، توالت و میزهای آشپزخانه را در صورت لزوم عمیق تمیز کنید. فراموش نکنید که سطل زباله را اگر پر است تخلیه کنید و ارزیابی کنید که آیا زمان شستن حوله ها و روپوش شما فرا رسیده است.

چهار شنبه:
اتاق نشیمن را از بالا به پایین تمیز کنید ، از جمله جاروبرقی ، گرد و غبار و از بین بردن شلوغی هوا. اگر راه اندازی ورودی ورودی دارید ، توجه خود را به این قسمت از خانه خود معطوف کنید. با جارو کشیدن درب ، میز کنسول خود را تمیز کرده و قفسه کفش را مرتب کنید.

پنج شنبه:
روی اتاق خواب ها تمرکز کنید. ملحفه ها را عوض کنید ، وسایلی را که در جای خود نیستند مرتب کنید و سطوح را تمیز کنید.

جمعه:
از نظم آشپزخانه اطمینان حاصل کنید. کف ها را بشویید و در صورت لزوم میزهای آشپزخانه را تمیز کنید. بررسی کنید که زباله و بازیافت زیاد سرریز نشود. هر غذایی که دیگر تازه نیست را دور بریزید.

شنبه و یکشنبه:
راحت باشید و آخر هفته خود را بدون انجام کارهای روزانه به خود اختصاص دهید. مستحقش هستی!

 

 

پیشنهاد نویسنده: تمیزکاری خانه بخش اول، تمیز کاری خانه بخش دوم، طراحی داخلی منزل

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]