تمیزکاری خانه
18
اسفند

تمیزکاری خانه – بخش سوم

تمیزکاری خانه | ‌یک خانه تمیز مانند بهشت ​​است و همیشه آمدن به یک خانه تمیز خوشایند است. برای حفظ و تمیز نگه داشتن خانه شما تلاش زیادی لازم است اما مزایا و امتیازات خاص خود را دارد. اگر به طور منظم و م cleanثر تمیز کنید ، خانه شما همیشه به زیبایی خانه جدید به نظر می رسد. از نظر بهداشتی مهم است که در یک خانه تمیز زندگی کنید. در اینجا برخی از مزایای مهم و یا اهمیت تمیز کردن منظم خانه آورده شده است.

نظافت منزل یک کار بسیار چالش برانگیز است که همه ما باید مدتی آن را انجام دهیم. انگیزه اصلی تمیز و مرتب کردن مکان این است که آن را به یک مکان جذاب و آرام برای اقامت و استراحت در یک زمان اختصاص دهید. نکات سازماندهی مفیدی در دسترس است که وقتی قصد دارید مکان خود را تمیز و مرتب کنید بسیار مفید است.

تمیز کردن و سازماندهی باید به عنوان یک رسم انجام شود زیرا ماندن در یک خانه نابسامان و کثیف احساس آشفتگی و ناراحتی را از بین می برد. کنار گذاشتن مدتی برای انجام مراسم نظافت بسیار مهم است و همچنین باید اعضای خانواده خود را تشویق کنید تا به شما کمک کنند تا خانه را تمیز و راحت نگه دارید.

دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی

 

پیشنهاد نویسنده برای تمیزکاری خانه: تمیزکاری خانه – بخش اول

 

۲۴. می توانید مایکروویو را بدون مالش تمیز کنید

آیا می دانید می توانید مایکروویو را بدون مالش تمیز کنید؟ آسان است! یک کاسه را با آب و یک لیمو خرد شده پر کنید ، به مدت ۲ دقیقه آن را بپزید ، سپس خاک و مواد را پاک کنید. ما در کارنامه نکات تمیز کردن اطلاعات بیشتری در مورد تمیز کردن مایکروویو به اشتراک می گذاریم.

۲۵. بیشتر محصولات تمیز کننده خانگی حاوی مواد شیمیایی بالقوه مضر هستند

اکثر محصولات تمیز کننده خانگی مملو از مواد شیمیایی بالقوه مضر است که می تواند مشکلات مختلفی را برای سلامتی شما ایجاد کند. نگران کننده ترین محصولاتی هستند که حاوی مواد سرطان زای سرطانزا هستند ، مانند برخی از شوینده های لباس که حاوی فرمالدئید هستند و پاک کننده های جواهرات ، که غالباً ماده شیمیایی سمی پرکلرواتیلن را حمل می کنند. خوشبختانه روشهای طبیعی و بدون آسیب زیادی برای تمیز و براق نگه داشتن خانه وجود دارد. مواد طبیعی مانند لیمو ، روغن پخت و پز ، سرکه و جوش شیرین همه کارها را انجام می دهند ، در حالی که سلامتی شما را کنترل می کنند.

 

۲۶. گرد و غبار و جاروبرقی به بهبود کیفیت هوا کمک می کند

آیا می دانید یک فرد متوسط ​​۸۷٪ از زندگی خود را در خانه می گذراند؟
این بدان معنی است که کیفیت هوای داخل خانه مهم است! گرد و غبار و جاروبرقی منظم می تواند به بهبود هوای داخلی کمک کند.

۲۷. آشفتگی صندلی های توالت معمولاً روی لبه و طبقه اطراف آن است

فقط کاسه توالت و صندلی را تمیز نکنید. آشفتگی واقعی معمولاً روی لبه ، پایه توالت و کف اطراف آن است. به خصوص وقتی بچه های کوچکی در خانه دارید. تمیز کردن ۴۱۱: • هنگام تمیز کردن توالت همیشه لبه و پایه توالت را پاک کنید. • کف اتاق توالت را در صورت لزوم یا حداقل هفتگی پاک یا پاک کنید.

۲۸. بیشترین آلودگی های ردیابی شده در ۲۵ پا از ورودی باقی مانده است

آیا می دانید ۳۰٪ از خاک ردیابی شده در ۳ فوت ورودی ورودی رسوب می کند؟
۹۰٪ از خاک ردیابی شده در ۲۵ فوت اول ورودی قرار می گیرد.

۲۹. ایستگاه های غذای حیوانات اهلی را تمیز نگه دارید

ایستگاه غذای حیوانات خانگی را تمیز نگه دارید. اگر آن را کثیف بگذارید ، خطر حیوان خانگی شما در خوردن غذای خراب است. همچنین ممکن است مورچه ها ، سوسک ها یا موش ها را جذب کنید. تمیز کردن ۴۱۱: • غذا یا آب ریخته شده را به سرعت پاک کنید. • کاسه ها را مرتبا بشویید. • با قرار دادن کاسه ها روی یک دستگاه ماسوره یا صفحه شارژ قابل شستشو از کفپوش محافظت کنید.

۳۰. می تواند ۳۰۰۰ نوع باکتری مختلف در پول پیدا کند

حدود ۳۰۰۰ نوع باکتری مختلف در پول وجود دارد.
دانشمندان E. coli ، سایر باکتری های مربوط به بیماری های ناشی از غذا و باکتری هایی را ایجاد می کنند که باعث عفونت های پوستی می شوند. با تشکر از شما برای کارت های اعتباری ، درست است؟

 

پیشنهاد نویسنده برای تمیزکاری خانه: تمیز کردن کابینت

۳۱. دستگیره های درب می تواند یکی از کثیف ترین مناطق خانه باشد

دستگیره های در را تمیز نگه دارید. این در واقع به چگونگی هوشیاری افراد در خانه بستن دست خود بستگی دارد. تمیز کردن ۴۱۱: • اگر بچه های کوچکی دارید ، دستگیره ها را در صورت نیاز یا هفتگی پاک کنید (از یک پارچه و آب گرم و صابون یا دستمال مرطوب استفاده کنید). • در غیر این صورت ، هر زمان که تخته های پایه خود را تمیز می کنید ، دستگیره ها را پاک کنید (بیشتر در دستگیره های دستشویی).

۳۲. پارچه های ظرف حاوی ۴ میلیارد میکروب زنده است

پارچه مخصوص ظرف در آشپزخانه شامل ۴ میلیارد میکروب زنده است.
پارچه ظرف خود را هر روز یا با پارچه جدید عوض کنید تا از گسترش میکروب جلوگیری شود. این قسمت مهمی در تمیز نگه داشتن سینک آشپزخانه و محافظت از سلامتی شماست.

۳۳. داخل مایکروویو باید تمیز شود

مردم فراموش می کنند که داخل مایکروویو را تمیز کنند ، بنابراین کاملاً کثیف می شود. تمیز کردن ۴۱۱: • سطوح داخلی را با آب گرم و صابون و اسفنج تمیز کنید (اسکرابر نایلونی نیز خوب است ، اما هرگز از پد تمیز کردن فلز خشن استفاده نکنید). بشویید و خشک کنید. • اگر باقی مانده مواد غذایی پوسته ای وجود دارد ، مایکروویو را با یک کاسه آب یا پارچه ظرف مرطوب برای چند دقیقه اجرا کنید. بخار باقیمانده مواد غذایی خشک را نرم می کند تا بتوان آن را تمیز کرد.

۳۴. بیشتر لکه های فرش در صورت تمیز شدن در طی چند روز اول از بین می روند

اگر در طی دو روز اول تمیز شود ، ۹۹ درصد از لکه های فرش پاک می شوند. هر چقدر لکه ای روی پارچه بماند پاک کردن آن سخت تر خواهد بود. به محض اینکه نشتی رخ داد ، وارد عمل شوید.

کف – ما روزانه روی آنها قدم می گذاریم ، درست است؟ تمیز کردن ۴۱۱: • با جدا کردن کفش درب منزل ، از کف (و سلامت کودکان) خود محافظت کنید تا از راه رفتن در آلودگی ، آلودگی (بله ، گرد و غبار سرب می تواند با کفش عبور کند!) و میکروب ها جلوگیری کنید. • در صورت لزوم یا حداقل هفتگی جارو یا جارو برقی بزنید. • فوراً نشت را پاک کنید ، نقاط کثیف را تمیز کنید. • با مواد شیمیایی تمیزکننده خشن بیش از حد نروید. بسیاری از سطوح کف بسیار حساس هستند ، بنابراین آب گرم مخلوط با سرکه برای پایان دادن به ایمن ترین است. و همیشه موپش را بیرون آورید تا مرطوب باشد و خیس نشود.

۳۵. نیمی از افراد هنگام شستن دستها در سرویس بهداشتی عمومی از صابون استفاده نمی کنند

تقریباً نیمی از افراد برای شستن دست در دستشویی عمومی از صابون استفاده نمی کنند. پس از شستن کامل دستان خود (با صابون) در سرویس بهداشتی عمومی ، یک دستمال کاغذی اضافی بگیرید تا شیر آب خاموش شود ، دستگیره در را لمس کنید و از دست تمیز شده خود در برابر هرگونه جرم دیگری که در تماس است محافظت کنید.

 

پیشنهاد نویسنده برای تمیزکاری خانه: طراحی داخلی منزل

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با تمیزکاری خانه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]