توضیحات تکمیلی پروژه نیاوران + ویدیو
05
مرداد

توضیحات تکمیلی پروژه نیاوران + ویدیو

توضیحات تکمیلی پروژه نیاوران + ویدیو

بعد از تکمیل شدن پروزه ی دکوراسیون داخلی منزل نیاوران در این بخش یک ویدیوی تکمیلی از توضیحات تکمیل کار آماده شده است.

اگر علاقه به مشاهده ی این ویدیو دارید ادامه را مطالعه کنید.

همراه ما باشید.

 

پروژه نیاوران

 

طراحی داخلی منزل

 

طراحی داخلی منزل یک حرفه مهمی است که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و بسیاری در این صنعت مشغول به کار می باشند. به همین جهت انتخاب یک طراح خوب و منحصر به فرد گزینه ای است که شما به عنوان کارفرما باید به آن توجه داشته باشید. مهمترین مساله قبل از بازسازی و تغییر دکوراسیون که باید به آن توجه داشت برنامه ریزی می باشد

برنامه ریزی به معنای داشتن یک هدف مشخص ، می تواند روند کار شما را دستخوش تغییرات دهد. با نگاشتن پنج فاکتور مهمی که باید قبل از شروع عملیات بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی به آن توجه کرد را برایتان ذکر کرده ایم، با ما همراه باشید:

بودجه

اولین و مهمترین قسمت در بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی این است که محدودیت بودجه را برای برنامه طراحی داخلی خود تعیین کنید. بودجه پروژه طراحی داخلی باید متناسب با روند کلی طراحی باشد زیرا بر سایر عوامل مانند زمان ساخت ، نیروی انسانی مورد نیاز و خود طراحی داخلی تاثیر مستقیم دارد.

پیشنهاد می شود که بعد از اتمام طراحی و قبل از شروع عملیات اجرایی، هزینه تخمینی را از طراح داخلی خود بخواهید زیرا این امکان برای شما به وجود می آید تا از قیمت دقیق، زمان اتمام عملیات اجرایی، کیفیت مواد و مصالح مصرفی اطلاع پیدا کنید و با توجه به این موارد قراردادی بین خود و طراح منعقد کنید تا از روند صحیح کار اطمینان داشته باشید.

زمان

قطعا از دیگر عواملی که برای کارفرما و طراح از اهمیت ویژه ای برخوردار است زمان تخمین زده شده برای اتمام طراحی داخلی می باشد. اتلاف زمان چه در عملیات طراحی و چه در عملیات اجرا می تواند هزینه بر باشد و سبب بالا رفتن تعداد نیروی کار در پروژه شود پس به همین جهت است که در عقد قرارداد بهتر است یکی از گزینه های مهمی که به آن اهمیت داده شود زمان اتمام کار باشد. به خاطر داشته باشید که زمان تعیین شده پروژه شما، نیروی انسانی مورد نیاز، مواد مورد استفاده را دستخوش تغییر قرار می دهد.

برای برقراری ارتباط با طراح داخلی خود از جزئیات پیشرفت طراحی دریغ نکنید زیرا که  غفلت از روند طراحی معمولاً به دلیل عدم ارتباط کافی بین کارفرما و طراح است که این خود سبب تغییرات زیاذ ذر طرح می شود و این موارد خود دلیلی است تا هزینه بیشتری برای شما به وجود بیاید و پروژه را طولانی تر می کند.

طرح

اکنون که بودجه و زمان تخمین زده شده برای طراحی داخلی خود را تعیین کرده اید ، اکنون می توانید طرح هایی را جستجو کنید یا پیشنهاد دهید که مطابق با سلیقه شما باشد. این کمک می کند تا بدانید که چه سبک از طراحی مورد پسند شما است و با توجه به آن طراح داخلی خود را که در آن زمینه تبهر دارد پیدا کنید. این خود یک راهکار برای اصولی پیش رفتن کار می باشد.

درک دقیق طرحی را که مد نظر شماست ، با تهیه نمونه کارهایی از طرح هایی که ساخته اید یا تحقیق کرده اید به همراه تمام جزئیاتی که مورد پسندتان می باشد را برای طراح خود بازگو کنید تا وی بتواند با آگاهی از نیاز های شما، طراحی دلخواهتان را انجام دهد.

نیروی انسانی

طراحی دقیق با جزئیات کامل تعداد نیروی انسانی مورد نیاز شما را تعیین می کند. و شما تا حدود بسیار زیادی از پیمانکاران و صنعتگرانی که باید با آنها پروژه خود را پیش ببرید، اطلاع پیدا خواهید کرد. به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید طراح داخلی که انتخاب می کنید مشارکت را ارزشیابی می کند و فقط با صنعتگران بسیار ماهر پروژه های خود را پیش می برد. به طور کلی می توان گفت انتخاب صحیح نیروی انسانی توسط طراح است که می تواند کیفیت پروژه شما را رقم بزند.

 

این ۵ عامل حیاتی به یکدیگر وابسته هستند. تکمیل این جزئیات یک طرح جامع را برای شما فراهم می کند که طراح داخلی شما می تواند بلافاصله با سردرگمی کمتری نسبت به سپردن تمام جزئیات به پیمانکاران مورد نظر، پروژه را پیش ببرد.

آیا برای پروژه طراحی داخلی خود یک برنامه جامع تهیه کرده اید؟ عالی! با ما تماس بگیرید و اجازه دهید فضای شما را از نظر معماری زیبا ، سازه ای مناسب و با تعادل ، زیبا و استثنایی به پایان برسانیم.

توضیحات تکمیلی پروژه نیاوران + ویدیو

در هر دکوراسیون، غیر از زیبایی پروژه، اجرای آن هم از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این که سبک کلاسیک در طراحی و اجرای دکوراسیون در کنار سبک مدرن برای دکوراسیون به خوبی و با حالتی مناسب قرار بگیرد، برای تزئینات این پروژه، از کاغذ دیواری ها، قاب بندی ها و گچبری ها و گچ کاری های روی سقف استفاده کرده ایم. در این پروژه محل قرار گرفتن لوستر ها با نقش های کلاسیک در دور تا دور آن ها مشخص شده است.

نکته بعدی در طراحی و اجرای دکوراسیون این پروژه، اجرای دیوار کوب ها و یا پاخور های کلاسیک توسط گروه دکوطرح است که در ویدیوی زیر مشخص هستند که علاوه بر کاربردی بودن آن ها، دیوار را هم از خالی بودن خارج کرده و آن را زیبا تر نشان می دهد.

در دکوراسیون این خانه، از مبل های پر زرق و برق کلاسیک استفاده نشده است. به جای آن از مبلمان تمام پارچه مدرن استفاده کرده اند که دارای ترکیب رنگ کرم و بژ است. این ترکیبت رنگ در مبل ها در کنار ترکیب رنگ سرامیک های کف باعث ایجاد نما و زیبایی منحصر به فرد شده است.

در آشپزخانه برای کابینت ها، از کابینت های ممبران استفاده شده که در همگی تقارن رعایت شده اند که در کنار ترکیب رنگ سفید کابینت ها و رنگ مشکی که برای کانتر یا جزیره کار شده این سبک و زیبایی کاملا رعایت شده است. گچبری های موجود در آشپزخانه هم همان هایی کار شده که در هال خانه کار شده بود.

در قسمت تی وی وال یا همان دیوار تلویزیون از طریق قاب بندی های زیر و یک ترکیب بندی خنثی در بقیه فضا جدا شده است که این باعث ایجاد یکی نقطه کانونی در فضا شده است.

این خانه دارای سه اتاق خواب می باشد که تمامی المان ها و نکات مربوط به سبک مدرن در این اتاق ها هم به خوبی رعایت شده است. به عنوان مثال پاخور ها، گچبری ها و آینه های ایتالیایی آبشاری.

ترکیب رنگی خنثی، علاوه بر لوکس نشان دادن اتاق آرامش لازم را برای این فضاها حفظ کرده است.

 

دیگر بخش های پروژه ی نیاوران را مشاهده کنید:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۸ میانگین: ۴.۹]