دکوراسیون خانه رنگ جگری
02
فروردین

دکوراسیون خانه رنگ جگری

دکوراسیون خانه رنگ جگری

دکوراسیون یک خانه مدرن باید اصیل و در عین حال صادقانه باشد ، گرما را گرم کند و به او آرامش دهد. نقش اصلی در این امر طراحان به طراحی رنگی محل اختصاص یافته اند.

این پس زمینه است که باعث می شود اوضاع در اتاق خنک و اولیه یا سرگرم کننده و بازیگوش باشد. رنگ جگری در فضای داخلی همیشه شیک ، غیر معمول ، روشن به نظر می رسد. این سایه ترجیح داده می شود در خانه هایشان طبیعت خلاق باشد ، از نوآوری ها اجتناب نکند و از فرد قدردانی نکند. اگر رنگ جگری را دوست دارید ، پس می توانید در امر تنظیم “لانه” خود کاملا بر قدرت ، تخیل و تخیل خود تکیه کنید و به کمک متخصصان متوسل نشوید.

 

دکوراسیون خانه رنگ جگری | جگری در ترکیب با سایه های دیگر

رنگ جگری اشباع با تابستان ، شادی ، فعالیت همراه است ، بیهوده نیست که این رنگ به نفع افراد هدفمند و آسان است ، عادت به درک واقعیت با خوش بینی.

این خصوصیات جگری اجداد ما را می شناخت. به لباس تزارهای روسیه و اشراف دربار نگاه کنید – آنها همیشه به رنگ یک توت رسیده تزئین شده اند و در انگلیس حتی امروز لباس های نظامی از پارچه جگری دوخته می شوند. رنگ جگری ، که در فضای داخلی وجود دارد ، مطمئناً روحیه روانی همه افراد در اتاق را تحت تأثیر قرار می دهد و اینکه این تأثیر صرفاً به شدت و انتخاب رنگ همراه بستگی خواهد داشت.

فضای داخلی کاملاً جگری را می توان مبهم درک کرد ، بنابراین رنگ اصلی در آن ، تقریباً همیشه نیاز به جستجوی شرکا وجود دارد. و چنین ترکیباتی می تواند زیاد باشد ، زیرا رنگ جگری بسیار وفادار است. می تواند توسط یک طیف پاستلی بی صدا شود و یا در حضور رنگ های روشن دیگر با تصور جدیدی پر شود.

شریک کلاسیک طراحان جگری سفید نامیده می شود. بسیار خوب خواهد بود که به پس زمینه اصلی دکور رنگ های سفید یا پاستلی ، پرده های جگری با نقاشی های دیواری قاب شده با قاب های جگری یا سایر لوازم جانبی در این رنگ های روشن ، اضافه شوید.

مطلوب ، از نظر روانشناسی ، ترکیبی از جگری با سیاه. واضح است که رنگ سیاه در این حالت به نقش های ثانویه یا لهجه اختصاص داده می شود.

ترکیبی بسیار شیک از رنگ جگری در فضای داخلی با رنگ های نعناع ، سبز روشن و لیمو. برای تسلط بر این ترکیبات ، البته باید اولین باشد ، زیرا با درخشش آن ، جادوی درخشش نئون را به همکاران می بخشد. در واقع ، چنین فضای داخلی می تواند شامل دیوارهای جگری باشد ، در یک پشت هم که مبلمان سایه های نعنا یا زرد خریداری می شود. لوازم جانبی از رنگ های سفید ، کرم و بژ در یک ترکیب زیبا ارائه می شود.

به طور کلی ، ترکیب جگری و زرد کاملا پررنگ به نظر می رسد. چنین تصمیمی چنان شاد است که می توان آن را غیر عادی تلقی کرد ، اما اگر می خواهید اتاقی با طیف رنگی مهیج داشته باشید ، باید فرصتی را به دست آورید. جگری رک و پوست کنده با سایه های زرد در تضاد است ، بنابراین در یک دوئت فوق العاده خوب هستند.

با وجود روشنایی ، رنگ جگری در هر فضای داخلی سرد به نظر می رسد و بیگانه به نظر می رسد.

اتحاد با رنگ زرد باعث ایجاد یک وضعیت تقویت کننده و خوش بینانه می شود. در حالی که به نظر می رسد دکور از رنگ واضح تری برخوردار است ، با کمترین تهاجم درک می شود.

 

یک جفت جگری – زرد یک راه حل عالی برای تزئین اتاق نشیمن یا اتاق خواب است. بعضی اوقات کافی است که به معنای واقعی کلمه یک شی یا چند وسیله جانبی جزئی از رنگ جگری وارد فضای داخلی شوید و مقیاس زرد گرم زمینه اصلی با حال و هوای آفتابی برق می زند. مواردی از این دست می تواند:

شمع ها.
گلدان
کوسن های مبل.
ظرف ها.
آباژور.
پرده ها

رنگ جگری رسیده در محیط یاس بنفش ، صورتی ، بنفش خوب است. با این حال ، فراموش نکنید که همه این تن ها از یک گروه رنگی هستند ، بنابراین آنها را با دقت خاصی ترکیب کنید. زمینه اصلی اتاق را بنفش یا یاس بنفش قرار دهید و تزئینات را با منسوجات و لوازم جانبی جگری تکمیل کنید. مطمئناً از هماهنگی محیط لذت خواهید برد.

 

رنگ تمشک در فضای داخلی: از موارد استفاده کنید

رنگ جگری روشن است ، بنابراین همیشه جشن ، شاد و مثبت به نظر می رسد. این کیفیت به شما امکان می دهد هنگام تزئین اتاق های هر مکان ، از رنگ جگری استفاده کنید.

از آنجا که شدت جگری می تواند به سرعت “خسته” شود ، متخصصان توصیه نمی کنند که آن را به شکل خالص خود استفاده کنند ، اما توصیه می کنند سایه لوکس را با سایه های روشن دیگر رنگ های گرم رقیق کنید. به عنوان مثال ، یک تمشک رسیده ، که با آبدار بودن رنگ جیغ می کشد ، شما می توانید کاملاً لطافت رنگ پاستل را “آرام” کنید.

 

هنگام کار با رنگ جگری ، نباید فراموش کرد که این اثر نوری باعث تنگ شدن فضا می شود. این بدان معنی است که استفاده از آن در مناطق کوچک باید بسیار دقیق انجام شود. ارائه این رنگ رنگی در عناصر تزئینی یا منسوجات منطقی تر است.

فنگ شویی معروف می گوید که رنگ جگری از معنویت و زنانگی می گوید. برای جلب عشق به خانه در فضای داخلی افراد مجرد مورد نیاز است.

تقویت قدرت رنگ جگری در فضای داخلی می تواند محل اتاق و هدف عملکردی آن باشد.

 

اتاق خواب جگری

اگر از نظر عملی و روانشناختی در مورد وجود جگری در اتاق خواب بدون عرفان صحبت کنیم ، کارشناسان از نظر آنها اتفاق نظر دارند. آنها استدلال می کنند که در چنین اتاق خواب تحریک کننده فعالیت تقریباً غیرممکن خواهد بود ، بنابراین در این اتاق رنگ جگری باید فقط به عنوان یک لحن اضافی ارائه شود.

 

هال

اما اتاق نشیمن فضای باورنکردنی را برای استفاده از طیف جگری فراهم می کند. اگر در این سایه دیوارها تزئین شده باشند ، در مبلمان اتاق می توان نه تنها مبلمان سبک ، بلکه مجموعه هایی به رنگ های لیمو ، نعناع و زرد را نیز مشاهده کرد. اگر زمینه اصلی اتاق نشیمن کلاسیک باشد ، مبل جگری می تواند به آکورد احساسی چنین فضای داخلی تبدیل شود. در این حالت لازم نیست که بقیه مبلمان نیز دارای درج جگری باشند.

 

آشپزخانه جگری

رنگ جگری آشپزخانه با خوش بینی ، راحتی و البته گرما پر خواهد شد. نکته اصلی در اینجا این نیست که بیش از حد فضا را با سایه مورد علاقه خود اضافه کنید و بیش از حد اضافه کنید ، در غیر این صورت رنگ جگری به یک محرک واقعی در فضای داخلی تبدیل می شود و امکان کار راحت آشپزخانه وجود ندارد. اگر ترجیح می دهید آشپزخانه ای با نمای جگری در آشپزخانه خود مشاهده کنید ، دیوارها و سایر سطوح جهانی باید خنثی باشند. موثرترین زمینه سفید خواهد بود ، اما از آنجا که آشپزخانه بسیار کوچک است ، استفاده از آن در این ظرفیت غیر منطقی است. بهتر است رنگ سفید را با سایه ای خاکستری یا بژ جایگزین کنید. سطح دیوارها می تواند رنگ پایه آب را بپوشاند یا کاغذ دیواری ساده وینیل را تزئین کند. در مواردی که دیوارها به رنگ صورتی مایل به رنگ آمیزی شده اند ، سطح کار محل کار می تواند به حفظ زیبایی آن کمک کند.

در هر نسخه ای از معرفی رنگ جگری در فضای داخلی آشپزخانه که متوقف نشده اید ، سعی کنید فضای اتاق را هماهنگ نگه دارید و دست و پا گیر نشوید. مبلمان آشپزخانه شاداب و روشن یک دکوراسیون ساده با وضوح دقیق خطوط صحیح را به خود می گیرد.

لوازم خانگی در چنین فضای داخلی می تواند نقره ای باشد ، اگر طراحی نیاز به کمی گستاخی جوانی داشته باشد ، یا سفید ، اگر آشپزخانه باید با لطافت خود را تسخیر کند. تزئینات دکور می تواند به یخچال تبدیل شود ، کالاهای خوبی که در فروشگاه های امروزی وجود دارد مدل های بسیار جالبی در پوسته تمشک وجود دارد.

حمام

به نظر می رسد تازه و جادار و یک حمام به رنگ سفید جگری ، و در دکوراسیون این اتاق می توان از هر دو سایه به نسبت مساوی استفاده کرد. تنها کاری که نباید هنگام ایجاد چنین فضای کوچکی انجام دهید افزودن تن های تیره دیگر به این دو نفره است. احساس ازدحام رنگ وجود خواهد داشت و فضای حمام راحتی را ترک می کند.

 

پیشنهاد نویسنده: رنگ زرد برای دکوراسیون، رنگ طوسی زرد برای دکوراسیون

 

پروژه های مرتبط با مقاله “دکوراسیون خانه رنگ جگری” که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با دکوراسیون خانه رنگ جگری برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]