دکوراسیون و پارکت تهران
21
مهر

دکوراسیون و پارکت تهران

دکوراسیون و پارکت تهران

پارکت از عناصر کلاسیک است که در خانه‌ها وجود دارد و به دکوراسیون داخلی گرما و صمیمیت می بخشد اما همه پارکت های چوبی یکسان می باشند و از لحاظ جنس و کیفیت با یکدیگر تفاوت دارد برای همین هایی که از جنس چوب طبیعی هستند از بهترین و با کیفیت ترین متریال های چه میشود برای کف خانه از آن ها استفاده کرد.

 

دکوراسیون و پارکت تهران

پارکت هایی که از جنس بلوط می‌باشند از پر استفاده ترین نوع پارکت در طراحی منزل هستند که از چوب بلوط تهیه می‌شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر فرورفتگی دارند اگر قصد دارید که در منزلتان از فرصت استفاده کنید باید بگویم که این نوع کارکرد یکی از بهترین گزینه هایی که می توان از آن استفاده کرد.

ظاهر این نوع پارکت ها معمولاً به صورت لکه های طبیعی روی بدنه آن مشخص است که به صورت تیره یا روشن است و بهترین نوع پارکت می باشند.

اما اگر با لکه های روی آن می توانید کنار بیاید بهتر است که آن را انتخاب نکنید زیرا چاره ای برای برطرف کردن لکه ها ندارید تا از عناصر طبیعی آن می باشند.

پارکت های بلوط مقاومت زیادی در برابر فرورفتگی و خراشیدگی دارد.

اما از معایب آن هم می‌توان به لکه ها و رگه هایی که روی آن وجود دارد اشاره کرد که ممکن است برای هر کسی جذاب نباشد.

بهترین فضایی که می‌توان از این پارکت ها استفاده کرد که محیط آشپزخانه ؛اتاق نشیمن؛ فضای ورودی ؛راهرو می باشد.

نام دیگر از پارکت هایی که در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شود پارکتهای از جنس چوب کاج میباشد این پارکت ها  نسبتاً مقاومت و تخطی پایین تری دارند اما درجه سختی این چوب ها نسبت به نوع درختان متفاوت است اگر قصد دارید که پارکت خانه تان را از این نوع جنس انتخاب کنید بهتر است که جنس آن را از نزدیک مشاهده کنید تا در هنگام خرید و دچار مشکل نشوید.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی ساختمان، بازسازی ساختمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]