طراحی داخلی سیسمونی
10
آذر

طراحی داخلی سیسمونی

طراحی داخلی سیسمونی

محیط های تجاری اغلب با طراحی های تجاری تهیه شده اند زیرا معماران و طراحان ماهری در این زمینه فعالیت می کنند.

طراحی آنها علاوه بر زیبایی باعث شده است که از نظر کاربردی مفید واقع شود.هرچه که زمان بیشتری می گذرد طراحان با نمونه های متنوعی از کارهای خود رزومه خود را پربارتر و دنیای طراحی داخلی ساختمان را زیباتر می کنند.

اگر به فکر طراحی محیط های تجاری و اداری هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید بهتر است که از طرح های متنوع وزیبای آنها دیدن نمایید.

برای مثال اگر بخواهیم یک مغازه سیسمونی را مورد بررسی قرار دهیم باید همه المان ها را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم یک فضای کاربردی و در عین حال کاربردی را داشته باشیم.

راحتی افراد در محیط های مختلف یکی از کارهایی است که اول از همه ذهن طراحان را به خود درگیر کرده که حتما آن را در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی ساختمان به کار ببرند.

 

طراحی داخلی سیسمونی

المان های طراحی در فروشگاه سیسمونی

امروزه المان های مختلفی در بازار عرضه شده اند که باعث زیبایی محیط های اداری و تجاری شده اند.البته که طریقه استفاده از این متریال ها هم اهمیت دارد.

در بخش های تجاری معمولا استفاده از نمونه های متنوع طراحی باعث می شود که همه چیز از سادگی خارج شود.

طراحی فروشگاه های سیسمونی باید متناسب با نظر والدین و همچنین بچه ها اجرا شود.

برای طراحی داخلی قسمت هایی که مختص به کودکان می باشد بهتر است که از نمونه هایی طراحی که در سایت های مختلف معماری وجود دارند ایده بگیرید.

طراحان معمولا برای تزئینات ساختمان از طرح و رنگ های شاد استفاده می کنند.این کار باعث می شود که فرزندان از محیط لذت ببرند و والدین به راحتی به خرید بپردازند.

 

 

رنگ بندی در طراحی داخلی اتاق سیسمونی

رنگ یکی از المان هایی است که در هر محیطی توانسته زیبا دیده شود.یعنی اینکه تاثیر رنگ بر طراحی داخلس یک محیط اعم از تجاری، اداری، مسکونی و …. بسیار تاثیرگذار است.

رنگ هایی مانند زرد و نارنجی و قرمز در این محیط ها زیبا دیده می شوند اما استفاده از این رنگ ها را به حداقل برسانید زیرا در طولانی مدت کارکنان در آن محیط احساس خستگی می کنند.

رنگ های ملایم و خنثی مانند سفید و صورتی کمرنگ و طوسی در ترکیب با رنگ های جیغ فضا را زیبا میکنند. برای همین در انخاب رنگ باید دقت شود.

 

 

استفاده از کمدهایی با متریال متنوع

کمد یکی از تجهیزاتی است که بسیار کار آمد می باشد. کمدها در انواع مختلفی وجود دارند. برای فروشگاه های سیسمونی باید از کمدهایی با عمق زیاد استفاده شود.

این کار هم برای صاحب فروشگاه به صرفه است و هم اینکه میتوان وسایل های زیادی را در آن جای داد.

نکته بعدی ظاهر کابینت هایی است که در جلب مشتری تاثیرگذار است. کمدها با متریال های متنوعی مانند ام دی اف،هایگلاس،چوب و …. می تواند اجرا شود که در رنگبندی متنوعی قابلیت اجرا دارد.

کمدهایی که از این متریال ها استفاده می شوند توانسته اند جایگاه ویژه ای در تزئینات ساختمان ایجاد کنند.

سیرکولاسیون فروشگاه باید به گونه ای اجرا شود که رفت و آمد در آن راحت انجام شود. برای همین بهتر است مسیر رفت و آمد باز باشد یا اینکه همه چیز به صورت رفت و آمد اجرا شود.

یعنی اینکه افراد بتوانند در مسیر از همه محصولات به خوبی دیدن کنند و در برگشت هم به راحتی رفت و امد انجام شود.

در فروشگاه های سیسمونی والدین و فرزندان خود به آنجا میروند و در حین خرید ممکن است که خسته شوند. میخواهند که استراحت کنند.

برای همین باید یک سری صندلی یا نیمکت تعبیه شود که برای راحتی افراد تعبیه شوند.

 

پیشنهاد نویسنده: نمونه دکور مغازه، هزینه طراحی داخلی

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]