اتمام پروژه سعادت آباد + ویدیو
29
خرداد

دکوراسیون داخلی سعادت آباد – ویدیو

عملیات دکوراسیون داخلی سعادت آباد – ویدیو

در این بخش ویدیوهای عملیات دکوراسیون‌داخلی و ساختمانی شرکت معماری و دکوراسیون ‌داخلی دکوطرح را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همراه ما باشید.

عملیات دکوراسیون داخلی سعادت آباد – ویدیو

ویدیوهای شرکت دکوطرح در بخش زیر آماده ی بازدید می باشد:

ویدیوهای بالا روی بستر آپارات نیز آپلود شده است.

مطمئناً هر کس دوست دارد فضایی که در آن زندگی می کند مورد پسندش باشد و تا حد ممکن آن فضا بتواند نیاز های وی را بر طرف سازد. انسان به طور طبیعی عاشق هنر و زیبایی است. بدین ترتیب ، صرف نظر از اینکه چگونه وسیله ای برای زیباسازی یا تقویت فضایی برای جلب رضایت خود پیدا می کند ، در نهایت انسان مایل است شاهد انجام آن باشد.

شما برای گذراندن زندگی مجلل واقعاً نیازی به حضور در یک عمارت ندارید و همچنین به مبلمان گران قیمت برای بهبود خانه خود احتیاج ندارید. در واقع روش های ساده ای وجود دارد که باعث می شود یک فضا جذاب و جذاب به نظر برسد. نکته مهم این است که فضا بتواند راه حل های فنی و خلاقانه متناسب با آن را نشان دهد.

خوشبختانه ، طراحی داخلی یک فضا توسط نظریه طراحی داخلی مورد توجه قرار می گیرد. طراحی داخلی اساساً یک رشته چند وجهی است که از یک روش هماهنگ و سیستماتیک تحقیق ، تجزیه و تحلیل و ادغام دانش در یک فرآیند خلاقانه پیروی می کند که برای دستیابی به یک محیط داخلی ساخته شده ، در یک ساختار اعمال می شود. به عبارت دیگر ، در این رشته ، هر دو راه حل خلاقانه و فنی در فضایی اعمال می شود تا از نظر زیبایی شناختی راحت و راحت شود.

با این حال ، برای دستیابی به تأثیر کل مورد نظر یک فضای خاص ، عوامل مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. اینها جنبه های اساسی طراحی داخلی است که باید برای دستیابی به اهداف کلی و خاص رعایت شود. هر یک از این جنبه ها در نتیجه کلی تأثیرگذار است ، بنابراین باید هریک از آنها را مورد توجه و تاکید قرار داد.

جنبه اول تعادل است. برای دستیابی به جذابیت بصری قابل مقایسه با این موارد نسبت به فضا ، تعیین موقعیت با احتیاط مهم است. آسانترین تعادل برای رسیدن به قرینه است. این نوع تعادل است که در آن همه چیز به خوبی متناسب می شود. تعادل دیگر نامتقارن است که بیشتر مورد پسند طراحان داخلی مدرن است. این نوع تقارن ممکن است به تخیل زیادی نیاز داشته باشد ، اما مطمئناً نبوغ و خلاقیت طراح را به نمایش می گذارد. سرانجام ، آخرین نوع تعادل شعاعی است. دستیابی به این نوع تقارن نیز آسان است زیرا موقعیت یابی چیزها اساساً حول یک مرکز تعریف شده می چرخد که طراح و معمار باید این موضموع را مد نظر خود قرار دهد.

جنبه دوم وحدت است. در هر طرحی ، ایجاد یک مضمون یا مفهوم حیاتی است. در طراحی داخلی باید یکنواختی را به دقت حفظ کرد. اگر موضوعی ایجاد شده باشد ، همه چیزهای دیگر باید مکمل آن باشد تا وحدت برقرار شود.

جنبه سوم تناسب است. متناسب بودن اشیا در یک فضا با توجه به اندازه آنها برای حفظ تعادل در فضا بسیار حیاتی است. وقتی اوضاع متناسب نباشند ، نمای کلی اتاق تحت تأثیر قرار می گیرد زیرا ممکن است موارد دیگر تحت سایه دیگری قرار بگیرند.

سرانجام ، جنبه چهارم تمرکز است. در طراحی داخلی ، باید یک شی کانونی در یک فضا ایجاد شود. این شی مرکز تمرکز در فضا خواهد بود و باید خودنمایی کند. از طرف دیگر ، حتی جسم کانونی نیز باید برجسته شود. هنوز هم باید به طراحی یا موضوع فضای کلی مربوط شود.

 

 

عملیات سعادت آباد

این پروژه در منطقه سعادت آباد و در پل مدیریت انجام شد. این پروژه در طبقه پنجم ساختمان قرار داشت و یکی از مهم ترین ایراد های و سختی های این پروژه داشتن راهروی بسیار باریک آن و عدم دسترسی به بالابر بود که این خود یکی از دلایل افزایش نیروی انسانی و مصطحلک شدن پروژه شد.

عمر ساختمان در حدود بیست سال ساخت بود و همه ی لوله های آب، لوله های گاز و لوله های فاضلاب همگی به شدت فرسوده شده بود و احتیاج به تعمیرات اساسی و جایگزین داشت. این پروژه، یک پروژه بازسازی کامل بود که از بازسازی زیرساخت ها، تعویض لوله ها و شیرآلات، تعویض لوله های فاضلاب و طراحی و اجرای دکوراسیون بود که مطابق با طراحی به کارفرما تحویل داده شد.

این پروژه چهل و پنج روز کاری به طول انجامید و طراحی آن نیز هفت روز کاری طول کشید که صفر تا صد این پروژه در سایت دکوطرح وجود دارد.

در برخی از دیوار های این پروژه همان طور که در ویدیوی آن مشخص است، آینه کاری و در برخی از آن ها نقاشی و در برخی آجر دکوراتیو کار شده است.

گروه دکوطرح با یک طراحی دقیق و عالی، اتاق خواب را به اتاق مستر تبدیل کرد.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۷ میانگین: ۴.۷]