کابینت
12
بهمن

معرفی کلی سه نوع کابینت و توضیح

انتخاب کابینت برای آشپزخانه یا حمام جدید هیجان انگیز است، اما با وجود انواع مختلفی از کابینت‌ها، آیا می دانید از کجا شروع کنید؟ ما در این مقاله قصد داریم انواع اصلی کابینت‌ها را که تاثیر مستقیمی در طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل دارد، بررسی کنیم.

 

پیشنهاد نویسنده: تزئینات داخلی خانه و دکوراسیون، اجرای کابینت

 

هنگامی که کابینت را برای استفاده خود ارزیابی می کنید، باید بدانید که کابینت‌ها به طور کلی در سه نوع اصلی وجود دارند: استوک، نیمه سفارشی و کابینت‌سفارشی. برای کمک به شما در تعیین بهترین نوع برای پروژه خود، این بررسی اجمالی تفاوت بین سه نوع و مزایای هر یک را پوشش می دهد.

معرفی این سه نوع

۱. استوک

کابینت‌های استوک یک راه سریع و آسان برای ایجاد ظاهر جدید در آشپزخانه ارائه می دهند. کابینت‌ها در اندازه های کابینت مشترک ساخته می شوند و در انواع محدودی از سبک ها، رنگ ها و پوشش های درب موجود است. برند های کابینت‌های استوک می توانند سبک، انتخاب و ارزش را ارائه دهد.

۲. نیمه سفارشی

کابینت‌های نیمه سفارشی در سبک ها ، ویژگی ها و گزینه های بیشتری موجود است، به شما این امکان را می دهد که با هزینه کمتری نسبت به کابینت‌های سفارشی، ظاهری زیبا برای آشپزخانه خود ایجاد کنید. کابینت های نیمه سفارشی که به سفارش ساخته می شوند و در نمایندگی های کابینت موجود هستند، معمولاً طی چهار تا هشت هفته تحویل داده می شوند.

کابینت‌های نیمه سفارشی را می توان با تنوع زیاد و گسترده ای از لکه ها، رنگ ها، لعاب ها و تکنیک های مخصوص سفارش داد. آن ها همچنین با ویژگی هایی مانند قفسه های رولی، قفسه های درب دار و درج های سازمانی در دسترس هستند و می توانند با قالب تاج، پایه و پایه کابینت و طیف وسیعی از گزینه های سخت افزاری برای ایجاد جلوه ای منحصر به فرد تزئین شوند.

۳. سفارشی

کابینت‌های آشپزخانه سفارشی گسترده ترین نوع چوب، سکو های ساخت و اصلاحات را ارائه می دهند. صنعتگران و طراحان توانمند می توانند نیاز های شما را برآورده کنند، خواه این به معنای کار در طرح های موجود در کابینت باشد ، یا استفاده از روش طرح دستمال برای ساخت قطعات سفارشی جدید در کارخانه تولید و اطمینان حاصل شود که شما در نهایت کابینت‌های مورد نیاز خود هستید.

 

با شروع بررسی راه حل های مختلف برای ساخت کابینت، متوجه خواهید شد که آن ها معمولاً در دسته هایی مانند کابینت پایه، کمد دیواری و کابینت بلند طبقه بندی می شوند. در این قسمت، همه چیز درباره کابینت های پایه و انواع ذخیره سازی کابینت را که می توانید با آن ها ایجاد کنید، مطالعه خواهید کرد. بنابراین وقتی زمان انتخاب کابینت برای خانه شما فرا رسید، می توانید مانند یک حرفه ای صحبت کنید.

کابینت پایه چه چیز هایی هستند؟

کابینت‌های پایه آشپزخانه و حمام فضای ذخیره سازی عمده را فراهم می کنند. آن ها اغلب قفسه بندی وسایلی مانند قابلمه، وسایل آشپزی یا وسایل تمیز کاری را در داخل خود دارند، ممکن است دارای قفسه های کشیده یا سینی رول برای دسترسی آسان به وسایل باشند یا دارای ویژگی هایی مانند سطل های بازیافت، سطل های زباله و جاهایی برای ماشین ظرفشویی لباسشویی هستند.

وقتی یک کشوی Toekick برای ذخیره سازی اضافی به قسمت پایین اضافه می شود، یک کابینت پایه روی زمین می نشیند. کابینت‌های پایه دار دیواری بدون کشوی Toekick نیز موجود هستند.

اگرچه انواع مختلفی از کابینت‌های پایه موجود است، اما در این جا چند نوع  که معمولاً در طراحی آشپزخانه و حمام استفاده می شود را توضیح می دهیم.

کابینت‌های دسترسی آسان

کابینت‌های دسترسی آسان پایه با یک قفسه میانی ساخته شده اند، به علاوه قفسه های کوچک متصل به درب داخلی برای دسترسی بیشتر به موارد اغلب استفاده شده.

کابینت‌های پایه کشویی

کابینت‌های کوشویی پایه را که در بیشتر خانه مورد استفاده قرار می گیرند، روی قفسه های کوچک و باز و مجهز به قفسه ها نزدیک نگه می دارند تا از بیرون کشیدن قفسه، اشیا داخل آن ها بیرون نریزند.

دو کابینت پایه دار

دو کابینت با باز شدن آسان برای پیدا کردن آن چه شما دنبال آن هستید، بدون نیاز به فرو رفتن در قفسه ها.

کابینت های پایه باز

کابینت‌های Open Base فاقد درب هستند و دارای قفسه های باز برای نگهداری یا نمایش موارد مختلف هستند.

کابینت‌های گوشه ای

انبار کابینت گوشه ای می تواند شامل کابینت Lazy Susan داخلی باشد تا بتوانید از فضای آشپزخانه که بیشتر استفاده نمی شود، استفاده بهینه کنید.

جمع بندی

گرچه داشتن انتخاب های متنوع و زیاد بسیار خوب است، اما بدون درک اساسی از انواع کابینت‌ها، در ها و کشو های موجود و اینکه چگونه می توانید از آن ها برای تحقق نیاز های خود استفاده کنید، انتخاب را کمی سخت خواهد کرد.

 

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

پروژه طراحی داخلی سلیمی

ویدیوی طراحی و‌ اجرای پروژه مسکونی پیروزی

طراحی پروژه مسکونی پاسداران

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۵]