نکات مهم در بازسازی سرویس بهداشتی
26
آذر

نکات مهم در بازسازی سرویس بهداشتی

نکات مهم در بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی سرویس بهداشتی یکی از سخت ترین و مهمترین کارها در بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی می باشد . زیرا با یک بازسازی در حمام و دستشوئی خود  متوجه حجم بسیاری از تغییرات در دکوراسیون داخلی خود خواهید شد چرا که بعد از آن یک سرویس بهداشتی نو و مدرن  در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی خود خواهید داشت.

اگر شما نیز قصد بازسازی سرویس بهداشتی منزل خود را دارید با این مطلب همراه شوید تا در آن در مورد موضوعاتی همچون، بازسازی منزل و بازسازی ساختمان، بازسازی حمام و دستشویی، مراحل بازسازی سرویس بهداشتی، بازسازی کف سرویس بهداشتی و هزینه بازسازی حمام و دستشویی صحبت کنیم؛ با دکوطرح همراه شوید.

 

نکات مهم در بازسازی سرویس بهداشتی

مراحل بازسازی سرویس بهداشتی

مراحل بازسای سرویس بهداشتی هم مراحل ویژه خاص خودش را دارد که  در حقیقت هر کاری راه و روش مخصوص خود را دارد  که معمولا هر شخصی از آن اطلاع ندارد به همین جهت بهتر است قبل از انجام هر گونه کاری با افراد متخصص و متبحر مشورت کنید تا در حین کار چه از جهت اجرا و چه از جهت هزینه به مشکل برخورد نکنید

 

انتخاب نقشه مناسب برای تعمیر سرویس بهداشتی

در اولین مرحله از مراحل بازسازی سرویس بهداشتی انتخاب نقشه مناسب بهترین راه برای بازسازی سوریس بهداشتی می باشد که در آن طرح دلخواه، جا گذاری سرویس ها، رنگ، نوع کاشی و هر مورد دیگری که فکر می کنید مربوط به کار شما می باشد را بنوسید و بعد از آن از یک کارشناس مربوطه مشاوره بگیرد و برنامه ریزی دقیق تر بازسازی را شروع کنید.

 

انتخاب سرامیک و کاشی سرویس بهداشتی

انتخاب سرامیک مناسب باعث زیبا جلوه دادن بیشتر حمام و سرویس بهداشتی می گردد که در ادامه مطلب به طور کامل در مورد بازسازی کاشی های قدیمی، ایزولاسیون سرویس بهداشتی و چسباندن کاشی روی کاشی قدیمی مطلب به اشترک می گذاریم.

 

انتخاب و جایگزینی مناسب شیرآلات

انتخاب و جایگزینی شیرآلات از دیگر مراحل بازسازی حمام و دستشویی در دکوراسیون داخلی به شمار می آید. توجه و دقت داشتن به لوله کشی سرویس خود، جایگاه جدید و مناسب آن را پیدا کنید . قبل از شروع کاربازسازی سرویس بهداشتی در نظر داشته باشید که شیرآلات شما رو کار باشد یا تو کار.

 

ایزوگام و قیرگونی سرویس بهداشتی

یکی از مراحل مهم دربازسازی حمام و سرویس بهداشتی ایزگام و قیرگونی سرویس بهداشتی می باشد و نباید آن را فراموش کنید زیرسازی حمام و دستشویی برای جلوگیری از رطوبت و نفوذ آب به سطح بسیار مهم می باشد که شامل مراحل پیچیده ای است که نیازمند یک نیروی کار ماهر و با تجربه می باشد و در بازسازی حمام و دستشویی اهمیت بسیار مهمی دارد.

 

سیم کشی سرویس بهداشتی

حتما باید سیم کشی سرویس بهداشتی چک شود. برای ایجاد کلید و پریز برق و سیم کشی جهت چراغ در سرویس بهداشتی باید قبل از انجام مراحل کاشی کاری مسیر آنها مشخص شود.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی

یکی از مهم ترین عوامل زیبایی حمام و دستشویی ایجاد سقف کاذب می باشد که در انواع گوناگونی از مدل های گیجی گرفته تا چوبی و طرح دار می توان طراحی و اجرا کرد  که انتخاب درست آن سرویس شما را خاص و زیبا خواهد کرد.

 

بازسازی کف سرویس بهداشتی

مسلما بعد از کندن و کوبیدن سرامیک ها، بازسازی کف سرویس بهداشتی جز موارد مهم بازسازی سرویس بهداشتی در منزل مسکونی به شمارمی آید. سرامیک کف سرویس بهداشتی در اثر ضرب و جابه جایی خورد و شکسته می شود و مهم است کفی جدید را انتخاب و نصب کنید.

با توجه به سلیقه و بودجهای که مالک برای بازسازی در نظر گرفته است انواع کفپوش سرویس بهداشتی در بازار موجود است که باید با دقت در مدل جدید حمام و دست شویی خود، آن را خریداری و اجرا نماییدو در خرید خود این دقت را داشته باشید کفپوش های مقاوم در برابر رطویت و لغزندگی پایین را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید.

 

بازسازی کاشی های قدیمی حمام و دستشویی

بازسازی کاشی های قدیمی یکی از معضلات و مراحل سختی است که هنگام بازسازی سرویس بهداشتی منزل مسکونی بر شما متحمل می شود. بسیاری آن را پروسه ای سخت و نفس گیر می دانند و آن را برای خود معضلی سخت در نظر می گیرند که با استفاده از یک کاشی کار متبحر و حرفه ای می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید

 

پروژه سرویس بهداشتی جردن

 

چسباندن کاشی روی کاشی قدیمی

چسباندن کاشی جدید برروی کاشی قدیمی یکی از روش های دیگر برای زیبا کردن سرویس بهداشتی می باشد که در این حالت می توانید کاشی های چسبی به کار ببرید و این را در نظر داشته باشید قبل از شروع کار از محکم بودن دیوار و سالم بودن زیر ساخت کاشی های قبلی اطمینان حاصل کنید و بعد از آن اقدام به نصب کاشی چسبی کنید.

 

ایزولاسیون سرویس بهداشتی

ایزولاسیون سرویس بهداشتی را باید در واقع همان عایق یندی سطوح جهت عدم نفوذ رطوبت به طبقات زیرین نام برد که در سطح پشت بام، حمام، سرویس بهداشتی و دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد شامل تعمیر کف سرویس بهداشتی می شود.

 

هزینه بازسازی حمام و دستشویی

همانطور که می دانید هزینه بازسازی سرویس‌بهداشتی در مرحله اول به نوع مصالح و نقشه شما در بازسازی حمام و و سرویس بهداشتی در دکوراسیون داخلی  باز می گردد.  ابتدا لازم است طراحی کنید سپس تعیین بودجه کنید و بعد از آن دست به تغییر بزنید تا در هنگام کار متضرر نشوید.

البته هرآنچه را هم که برآورد کنید در حین کار افزایشی می شود چون کار پیچیده ای می باشد. برای تخمین درست هزینه بازسازی می توانید با کارشناسان دکوطرح تماس بگیرید و موارد مورد نظر برای بازسازی را ذکر کنید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی نکات مهم در بازسازی سرویس بهداشتی برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]