هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه
06
مرداد

هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه

هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه

در بسیاری از کشورها عمر مفید یک ساختمان بیش از صد سال است، اما با توجه به ساخت وسازهای اخیری که در تهران انجام شده است بسیاری از این ساختمان ها در زمان کوتاهتری نیاز به بازسازی پیدا می کنند و با توجه به قیمت مواد و مصالح هزینه باز سازی نسبت به هزینه ساخت و ساز خیلی کمتر می باشد و به عبارتی قابل مقایسه نمی باشد و به همین جهت است که بسیاری از مالکان باز‌سازی و نوسازی را به ساختن کامل بنا ترجیح می دهند به جز مواردی که بافت فرسوده باشد و نتوان آن را بازسازی کرد از این رو بازسازی خانه بهترین راه حل برای نوسازی و طراحی داخلی ساختمان محسوب می شود.

 

بازسازی منزل و بازسازی ساختمان

پیشنهاد نویسنده: آشپزخانه مینیمال

هزینه بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه

در ایران، دکوراسیون داخلی هر خانه نشان دهنده سبک و روش زندگی آن خانوار است.

با توجه به گرایش و جهش انسان به زندگی مدرن و تاثیر آن بر رفتار و زندگی مردم باعث شد تا سبک زندگی مردم با دهه های قبل فرق کند و محل و روش زندگی مردم نیز تغییر کند که سبب شد خانواده های جوان و دنیا دیده گرایش بیشتری به سبک زندگی مدرن و لوکس داشته باشند و از طرفی با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه های ساخت و ساز و سختی خرید خانه امکان جابجایی و خرید خانه های لوکس و مدرن بسیار محدود شده است و هنگامی که قیمت بازسازی خانه را از مهندسین معمار و طراحان استعلام کنید خواهید فهمید که بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی راه حل بسیار مناسبی است برای عملی کردن ایده ها و خواسته هایتان با توجه به اینکه در بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی آنچه که دوست دارید و مورد علاقه تان است خلق می کنید.

برای داشتن و بازسازی خانه ای شیک و مدرن احتیاجی به تخریب کامل بنا نمی باشد و عملیات تخریب زمانی انجام می شود که سافتمان فرسوده و غیر قابل باز سازی باشد و در بیشتر موارد بازسازی میتواند بدون تخریب کامل بنا و ملک انجام بگیرد.

بازسازی خانه شامل مجموعه عملیاتی است که با هدف ترمیم خرابی ها مانند تعویض لوله های آب سرد و گرم، جابجایی و تعویض سیستم فاضلاب و تهویه و طراحی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل انجام می گیرد.

در طراحی و دکوراسیون داخلی شما می توانید سبک دکوراسیون داخلی را عوض کنید و از سبک های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.

در بازسازی دکوراسیون داخلی خود می توانید از المان های روز و مدرن به جای طرح های قدیمی و فرسوده استفاده کنید و اگر تصمیم به این کار دارید باید قبل از انجام عملیات بازسازی از هزینه های احتمالی باخبر شوید.

برخی از هزینه ها مانند نقاشی، پارکت، سقف کاذب، کابینت و امثال این ها هزینه هایی هستند که از قبل می توان برآورد کرد اما برخی از هزینه ها مانند تعویض لوله های آب سرد و گرم هزینه هایی هستند که در حین کار به وجود می آید که به این نوع هزینه ها، هزینه های پنهان می گویند.

پیشنهاد نویسنده: بهترین زمان خرید مبلمان

قبل از انجام باز سازی و تعمیرات ساختمان خود باید این موارد را در نظر بگیرید
  • کدام یک از فضاهای خود را باز سازی می کنید ؟
  • چقدر می خواهید برای باز سازی ساختمان و یا خانه خود هزینه کنید ؟
  • فضا هایی که می خواهید باز سازی کنید چه نوع کار بری دارند ؟
  • در باز سازی و طراحی دکوراسیون خود چه سبکی را انتخاب می کنید ؟
  • ایا طراحی برای شما مهم است و قبل از باز سازی احتیاج به طراحی دارید ؟
  • چه نوع المان و متریالهایی دوست دارید ؟
  • آیا لوازم و وسایل منزلتان کلاسیک است یا مدرن ؟

 

اهمیت قبل از بازسازی منزل مسکونی یا محل کار

نکته حائز اهمیت قبل از بازسازی منزل مسکونی یا محل کار شما که باید به آن توجه داشت این است:

بهتر است قبل از شروع عملیات بازسازی فضای شما طراحی شود زیرا در این صورت شما می توانید از حدود قیمت اطلاع پیدا کنید، در طراحی المان ها و متریال هایی که قرار است در پروژه شما کار شود مشخص می شود و طراح و معمار می تواند با استناد بر این المان ها و متریال حدود قیمت را برای شما مشخص کند و طبق آن شما تا حدود زیادی از هزینه های قطعی اطلاع پیدا می کنید.

در بازسازی ساختمان در صورتی که فضای داخلی خانه است حتما باید اولویت بندی کنید؛

به عنوان مثال:

  •  اولویت اول : آشپز خانه
  •  اولویت دوم : پذیرایی و نشیمن
  • اولویت سوم : سرویس بهداشتی و …

و اگر بازسازی مربوط به بیرون فضای داخلی شما است میتوانید به صورت:

  • اولویت اول : نما
  • اولویت دوم : راه پله ها
  • اولویت سوم : مشاعات و …

بعد از این مرحله با توجه به اولویت بندی و استناد به طرح، مواد و مصالح مورد استفاده شده در هر قسمت را محاسبه کنید و از طریق شرکت های مربوطه استعلام قیمت بگیرید.

برای آشنایی بیشتر از نحوه کار شرکت دکو طرح می توانید در سوالات متداول با نحوه کار این شرکت آشنا شوید و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید

 

پیشنهاد نویسنده: هزینه تعمیرات خانه و آپارتمان

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]