ویدئو اتمام پروژه مسکونی پاسداران
02
اردیبهشت

ویدئو اتمام پروژه مسکونی پاسداران

ویدئو اتمام پروژه مسکونی پاسداران

پروژه مسکونی پاسداران به متراژ ۲۴۰متر مربع به کارفرمایی جناب آقای رنجکش

طراحی و اجرای این پروژه به سبک کلاسیک می باشد که تمام این مراحل توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکو طرح انجام شده است. در پست های قبل مراحل طراحی و اجرای این پروژه لوکس برای شما سروران عزیز به اشتراک گذاشته شده است و در این پست ویدئو اتمام این پروژه را مشاهده خواهید کرد.

مدت زمان طراحی این پروژه یازده روز کاری و مدت زمان اجرای آن ۷۵ روز کاری می باشد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

ویدئو اتمام پروژه مسکونی پاسداران

ویدیوی این پروژه را می توانید مشاهده کنید:

 

 

پتینه کاری در دکوراسیون داخلی

شاید اسم پتینه و پتینه کاری را پیش از این ها هم شنیده باشید، مخصوصا اگر از مخاطبان سایت دکوطرح باشید حتما پتینه را در لیست خدمات ما و در پروژه های ما بسیار دیده اید، اما پتینه واقعا چیست؟ پتینه کاری چه هنری است و برای چه استفاده می شود؟ پتینه در چه خانه ها و چه سبک هایی از دکوراسیون کاربرد دارد و آیا برای شما مناسب است؟ با ما همراه باشید تا همه چیز را درمورد این هنر زیبا و شگفت انگیز بررسی کنیم!

 

پتینه چیست؟

پتینه به رنگ خاصی گفته می شود که بر روی اجسام خاص، دیوار و گچ و یا موارد دیگر انجام می شود، این ساده ترین تعریف برای پتینه و پتینه کاری است. در واقع شما با پتینه کردن، یک جلوه خاص و زیبا به منزل خود خواهید داد. این هنر بیشتر توسط افراد علاقه مند به دکوراسیون کلاسیک و طرح های سنتی و قدیمی استفاده می شود اما دلیل این امر این نیست که پتینه کاری برای سبک دکوراسیون مدرن نامناسب است، اتفاقا خلاف این مسئله صحت دارد! پتینه می تواند هماهنگی شگفت انگیزی با سبک دکوراسیون داخلی مدرن شما ایجاد کند و هر کسی که به منزل شما بیاید شگفت زده خواهد شد، تنها مشکل این است که متاسفانه هنر پتینه کاری به خوبی شناخته نشده و یا به اشتباه معرفی شده است.

 

پتینه کاری در دکوراسیون داخلی

به کمک هنر پتینه می توانید منزل و قسمت هایی از دیوار و سقف و یا لوازم به خصوصی را کهنه و سنتی نشان دهید بدون این که احساس بدی به بیننده منتقل کنند. فرقی هم نمی کند دکوراسیون شما کلاسیک و سنتی است یا مدرن و امروزی، پتینه همیشه و همه جا زیباست و تنها نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که حتما از یک متخصص و معمار و طراح دکوراسیون درجه یک مشورت بگیرید و از یک حرفه ای بخواهید پتینه کاری شما را انجام دهد و طرح های سنتی و زیبای مورد نظر شما را با پتینه پیاده سازی کند.

 

برای چه کارهایی از پتینه استفاده می کنیم؟

برای موارد زیادی از هنر پتینه کاری استفاده می شود، از شیشه و گچ تا چوب و فلز و حتی صندوقچه قدیمی و آنتیک شما! به نسبت محل و مواردی که می خواهید روی آن ها پتینه کاری کنید باید تجهیزات مخصوص تهیه کنید که البته اگر از یک حرفه ای کمک بگیرید نگرانی خاصی نخواهید داشت.

 

پتینه در دکوراسیون داخلی

بیایید کمی دقیق تر شویم، این هنر پتینه کاری در کدام قسمت از دکوراسیون داخلی بیشتر استفاده می شود و کجا چشم نوازتر و بهتر است؟ برای پتینه کاری در دکوراسیون داخلی خود چند گزینه خواهید داشت:

  • پتینه کاری روی دیوار
  • پتینه کاری سقف خانه
  • پتینه کاری روی لوازم و اکسسوری های خانه
  • پتینه کاری در نمای خانه
  • پتینه کاری روی شومینه منزل
  • پتینه کاری روی مبلمان آنتیک
  • پتینه کاری روی لوازم چوبی
  • پتینه کاری روی کابینت
  • پتینه کاری در تی وی روم
  • پتینه کاری روی تخت خواب فلزی یا چوبی
  • پتینه کاری روی شیشه و پنجره

شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از خدمات ما بهره ببرید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]