ویژگی دکوراسیون آشپزخانه مرتب
19
آبان

ویژگی دکوراسیون آشپزخانه مرتب

ویژگی دکوراسیون آشپزخانه مرتب در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی ساختمان

هر خانم یا هر شخصی که به کار در خانه و علل خصوص به آشپزی علاقه دارد همیشه به این می اندیشد که چه کاری انجام دهد که بتواند آشپزخانه مرتب و منظمی را برای خود فراهم کند که ما به شما در این مقاله درباره مرتب سازی آشپزخانه خود کمک کنید.

زمانی که شما مشغول به آشپزی می شوید همیشه به دنبال وسایل و ابزار مناسب برای آشپزی خود می گردید که این نیز میی تواند برای شما در زمان آشپزی کمی سخت باشد.

اگر در زمانی که شما مشغول به آشپزی می باشید آشپزخانه شما مرتب و منظم باشد و به نحوی وسایل شما در سر جای خود قرار گیرد باعث می شود شما زود تر آن ها را در دسترس خود داشته باشید.

پس برای این که آشپزخانه شما بسته به سلیقه و منظمی داشته باشید بهترین کار این می باشد که این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا بتوانید از همه اطلاعات آن استفاده کنید که برای شما مفید می باشد.

 

ویژگی دکوراسیون آشپزخانه مرتب

نورپردازی مناسب و کافی

زمانی که شما می خواهید از نورپردازی برای دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید باید بدانید که از چه وسایلی باید برای نورپردازی استفاده کنید تا بتوانید از این اصل بهره کافی را ببرید.

بهترین گزینه برای نورپردازی آشپزخانه و حتی خانه نیز نور طبیعی می باشد، که تمام جلوه زندگی را به خانه و آشپزخانه هدیه می کند.

ولی در کنار نور آشپزخانه باید از نور مصنوعی استفاده شود زیرا نور مصنوعی برای بعضی از مواقع که نور طبیعی کم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل بهترین کار این می باشد که از نور های مصنوعی مانند استفاده از لامپ ها و یا لوستر های کوچک در آشپزخانه استفاده شود.

حتی می توان برای نقاطی از آشپزخانه که می خواهید برجسته شوند نیز از نور های نقطه ای استفاده کنید، تا بتوانید بعضی از نقاط را با این نور ها به چشم آورید.

و یا شما به این نیاز ندارید که تغییرات زیادی را ایجاد کنید کافی است لامپ های قدیمی را با چراغ های ال ای دی تعویض کنید تا بتوانید آشپزخانه را به سمت مدرن نیز سوق دهید.

زمانی که شما از لامپ ها و پراغ های ال ای دی استفاده می کنید می توانید هزینه برق را کم کنید و به صرفه تر نیز می باشد، و این چراغ ها مانداری بیشتری را دارا می باشند.

 

مکان نشستن در آشپزخانه

همیشه افرادی از این که بخواهند در آشپزخانه وقت بگذرانند و در آن جا بنشینند بسیار رایج می باشد، و افراد دوست درند در آشپزخانه باشند.

بیشتر افرادی که همیشه با دوستان و خانواده خود در حال گفت و گو می باشند دوست دارند در آشپزخانه در کنار هم وقت بگذرانند.

پس برای چنین کاری شما نیاز به این دارید که بتوانید در آشپزخانه فضای کافی را داشته باشد تا بتوانید از میز و صندلی استفاده کنید و دور آن با دوستان جمع شوید.

در چنین مواقعی بهترین کار این می باشد که در آشپزخانه از میز گرد استفاده کنید تا بتوانید فضایی برای رفت و آمد داشته باشید و بتوانید به راحتی رفت و آمد خود را داشته باشید و این که این میز ها می توانند به تعداد چهار نفر تا شش نفر را پشتیبانی کند و صندلی برای آن ها قرار داد.

زمانی که شما از میز گرد استفاده می کنید هر په قطر آن بیشتر باشد تعداد افراد بیشتری می توانید دور آن جمع شوید و وقت بگذرانید.

حتی بعض از میز ها نیز قابلیت این را در خود جای داده اند که بتوانند بزرگ و یا کوچک شوند که برای آشپزخانه های متوسط و کمی کوچک مناسب می باشد.

 

سطح رویی کابینت

زمانی که شما از اپن آشپزخانه بزرگ بهره می برید می توانید از آن به عنوان میز نیز استفاده کنید تا علاوه بر امجام امور آشپزخانه به عنوان میز نهار خوری نیز استفاده کنید.

اما به این توجه داشته باشید که زمانی که از رنگ روشن برای اپن آشپزخانه استفاده می کنید می توانید فضای آشپزخانه را بزرگ تر و مرتب تر نشان دهید.

حتی اگر روی اپن را با وسایل مختلف تزئین کنید شما می توانید آشپزخانه مرتب و منظمی را داشته باشید که این وسایل به این مرتب بودن کمک کرده است.

سعی بر این داشته باشید که بر روی سطح کابینت یا همان اپن را با خلاقیت خود تزئین کنید تا این قسمت از آشپزخانه به چشم بیاید.

 

میز متحرک در آشپزخانه

اگر می خواهید در آشپزخانه از کاربردی بودن وسایل استفاده کنید می توانید از میز های متحرک و یا کابینت های متحرک استفاده کنید تا فعالیت شما کارآمد تر شود.

به این نکته توجه داشته باشید که میز های متحرک می توانند جای بیشتری برای وسایل باز کنند و این میز ها تبدیل به میز چند کاره شوند.

شما نیز می توانید با این میز های به آماده کردن غذا کمک کند و غذاهایی که آماده شده است را برای شما سرو کنند تا بتوانید وسایل و همچنین غذا ها را به سالن غذا خوری ببرید.

بهترین گزینه برای ساخت میز های متحرک متریال استیل ضد زنگ می باشد که برای ساخت این میز ها از آن ها استفاده می شود.

 

خواندن مقاله های زیر به شما توصیه می شود:

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی ویژگی دکوراسیون آشپزخانه مرتب برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]