پروژه سعادت آباد + ویدیو
17
آذر

پروژه سعادت آباد + ویدیو

پروژه سعادت آباد + ویدیو

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه سعادت آباد + ویدیو

نام پروژه : پروژه سعادت آباد

تاریخ انجام پروژه سعادت آباد : سال ۱۳۹۸

توضیحات پروژه سعادت آباد: ویدیو زیر مربوط به پروژه سعادت آباد می باشد.

ویدیو :

 

 

مراحل طراحی داخلی پروژه سعادت آباد

طراجی و دکوراسیون داخلی شامل مجموعه فعالیت ها و فرایند های می باشد که شخصی یا گروهی که به عنوان طراح یا اکیپ طراحی به طور خود آگاه یا ناخودآگاهانه انجام می دهند تا در نهایت بتوانند ایده هایی که در ذهن خود دارند را بر روی یک پروژه پیاده سازی کنند. حال این پروژه یا پروژه ها بنا به حجمی که دارند ارزیابی می شوند و مدیر پروژه با توجه به این موضوع میزان افرادی که بر روی آن فعالیت خواهند کرد را مشخص می کند. گاها” یک پروژه به اندازه ای کوچک است که مدیر با مشخص کردن شخص واحد اقدام به طراحی آن می کند و یا آن قدر وسیع است که با مشخص کردن افراد گوناگون عملیات طراحی آن را انجام می دهد که در این پروژه ها مدیر پروژه برای هر قسمت شخص واحدی را تایین می کند و با برقراری ارتباط مستقیم بین آنها پروژه را مدیریت می کند.

طراحی به خودی خود دارای مراحل متفاوتی می باشد که این مراحل مکمل یکدیگر می باشند و یک طراح با تکیه بر این مراحل عملیات طراحی خود را پیش می برد. لازم به ذکر است که میزان دقت در این مراحل می تواند نتیجه نهایی طرح شما را رقم بزند.

 

۵ مرحله طراحی داخلی

همانطور که در بالا به آن اشاره داشتیم طراحی دارای پنج مرحله می باشد که عبارتند از:

  • برقراری ارتباط با موضوع پروژه ( درک خواسته ها و نیازهای کار فرما )
  • جمع آوری اطلاعات در رابطه با سایت پروژه
  • شناخت عوامل اقلیمی مرتبط  با محل پروژه
  • ارائه آلترناتیو های مختلف برای طرح
  • تقسیم بندی فضا ها، طراحی جزئیات سازه، ترسیم نقشه وپلان نهایی پروژه

 

پیش از طراحی

پیش طرح یا اسکیس طراحی اولیه یا طراحی سریع است که در آن از جزئیات صرف نظر شده است و کلیات یک پروژه به صورت خطی و غیر دقیق به نمایش گذاشته می شود که در آن از یک رنگ استفاده شده است و نمونه دقیق تر آن که پاره ای از جزئیات در آن نشان داده می شود در قالب راندو خوانده می شود.
در پیش طرح، طراح یک طرح اولیه را به صورت سریع و دست آزاد ترسیم می کند که زایده فکر و تخیلات او می باشد که آن را به صورت سریع بر روی کاغذ به نمایش می گذارد تا بتواند یک کانسپت اولیه را برای کارفرما توضیح دهد و بعد از متقاعد کردن کارفرما از طرح اولیه وارد فازهای بعدی طراحی بشود. لازم به ذکر است که از پیش طرح یا اسکیس به عنوان اتود زدن نیز یاد می کنند.
در معماری کانسپت نوعی برقراری ارتباط بین ذهنیت و عینیت است که طراح و معمار از آن برای بیان طرح اولیه خود بهره می برد. به طور کلی می توان گفت کانسپت به مجموعه ایده هایی گفته می شود که از کنار هم قرار گرفتن عناصری مانند مشاهدات و تصورات شکل می گیرد.

 

پروژه سعادت آباد

درباره پروژه سعادت آباد

این پروژه در سعادت آباد و محدوده پل مدیریت به اجرا در امد. ساختمان دارای ۵ طبقه و دو اتاق خواب بود. متراژ این واحد ۷۰ متر بود و دکوطرح توانست از تمام فضاهای موجود در خانه بهترین استفاده ممکن را بکند.

در قسمت ورودی خانه، در سمت چپ سرویس های بهداشتی قرار گرفته و در سمت راست درب ورودی، بر روی دیواری که سمت در قرار می گیرد، از آجر های دکوراتیو و بر دیوار رو به روی آن نقاشی و پتینه کاری انجام شده است تا دیوار را از سادگی در بیاورد.

تی وی وال بر امتداد دیوار رو به روی درب ورودی قرار دارد که جنس آن اسلب هایگلس طرح چوب می باشد.

با توجه به خواسته کارفرما، یکی از اتاق ها به کلوزت روم یا همان اتاق لباس و اتاق خواب دیگر به اتاق خواب مستر تبدیل شد. در سرویس اتاق خواب مستر نیز یک وان کوچک قرار گرفت.

 

ویدیویی که در قسمت زیر می بینید، روند کار پروژه سعادت آباد از ابتدای کار و قسمت طراحی تا قسمت اجرای پروژه می باشد که مهندسین و طراحان دکوطرح با بررسی های دقیق محیط، بعد از طراحی آن قسمت، به محل پروژه رفته و طراحی ها را با محیط خانه مطابقت می دهند. بعد از تمام شدن هر مرحله از کار، مهندسین و طراجان و معماران دکوطرح، هر قسمت را بررسی کرده و از قسمت های مختلف پروژه تست می گیرند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا صفحات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]