طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان
30
فروردین

طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان

طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان

پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان واقع در منطقه خوش آب و هوای فشند می باشد که طراحی این پروژه به صورت کلاسیک انجام شده است.

مدت زمان قرارداد طراحی این پروژه سی روز کاری می باشد که شامل طراحی نما، طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی شاه نشین و طراحی لند اسکیپ است که در پست های بعدی برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته می شود.

اجرای این پروژه با همکاری مهندس ابراهیمیان و تیم حرفه ای شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام می شود که در پست های آتی مراحل اجرا و اتمام کار بارگذاری خواهد شد.

از آنجایی که این پروژه مربوط به طراحی نمای ویلای کلاسیک است، در ادامه قصد داریم کمی درمورد طراحی نمای ویلا، مخصوصا ویلای کلاسیک صحبت کنیم، پس اگر علاقه مند هستید همراه دکوطرح باشید!

 

طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان

تصاویر پروژه ی طراحی ویلای مسکونی مهندس ابراهیمیان در زیر قابل مشاهده است:

طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 طراحی پروژه ویلایی مسکونی جناب مهندس ابراهیمیان | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

 

ویلای کلاسیک و ویژگی های آن

همه ما به خوبی می توانیم یک ویلای کلاسیک را تجسم کنیم. ویلاهای کلاسیک بعد از ویلاهای مدرن که اخیرا در ایران مخصوصا در شمال تهران و شمال کشور باب شده اند، محبوب ترین طراحی برای ویلاها هستند. ویلاهای کلاسیک همان ویلا های چشمگیری هستند که با ستون های بلند و زیبا، منبت کاری های فراوان، احتمالا تعداد زیادی مجسمه و سردیس و ستون و سرستون و موارد این چنینی می باشند که زیاد دیده اید. حالا برای این که شخصیت کلاسیک به یک ویلا بدهیم به چه چیزی و دقیق تر بگوییم، به چه فاکتورهایی نیاز است؟

 

صد در صد به یک نمای کلاسیک نیاز خواهیم داشت!

در دکوطرح در انواع و اقسام مقالات و پروژه ها از اهمیت طراحی نما سخن گفته شده است. در اینجا باز هم می خواهیم تکرار کنیم که نما چقدر می تواند در طراحی و شخصیت ساختمان شما اهمیت داشته باشد! مخصوصا ویلای شما که یک ملک شخصی است و تقریبا هیچ یک از افرادی که از کنار آن می گذرند به آن وارد نخواهند شد تا طراحی دکوراسیون داخلی شما را ببینند، پس تنها نماست که شناسنامه و بیانگر حال و هوای ویلای کلاسیک شما می باشد… اما خصوصیات نمای ویلای کلاسیک چیست؟

 

ویژگی های نمای ویلای کلاسیک

نمای ویلای کلاسیک از اصول و قوانینی پیروی می کند که تقریبا در هر جایی که فکرش را بکنید یکسان است، اجازه بدهید در ادامه مهم ترین موارد را با هم بررسی کنیم:

  • تقارن: مهم ترین و اولین اصل در طراحی نمای ویلای کلاسیک، تقارن است. ما در اینجا از یک طراحی مدرن سخن نمی گوییم، در طراحی مدرن عدم تقارن و در طراحی کلاسیک تقارن حرف اول را می زند. یعنی اگر در سمت راست یک ستون با یک مجسمه دارید در سمت چپ هم باید دقیقا همین طرح را پیاده کنید.
  • استفاده از حاشیه های نرم و خطوط منحنی: در طراحی نمای ویلای کلاسیک معمولا از زاویه های تند و خطوط تیز استفاده نمی شود و بیشتر به دنبال آرامش و حس سنتی و کلاسیک می گردیم. حاشیه ها و کناره های ویلای کلاسیک همگی از منحنی هایی نرم تشکیل شده و اصلا زاویه ندارند. هر چند استثنائاتی هم وجود دارد که در این زمینه بهتر است از یک معمار و متخصص خوب کمک بگیرید.
  • استفاده از چوب: چوب یکی از عناصر طبیعی است که در نمای ویلای کلاسیک به کرات به کار می رود.
  • استفاده از رنگ های ملیح: در طراحی کلاسیک ما کار جسورانه ای نمی کنیم و کاملا محافظه کارانه پیش خواهیم رفت، چه در انتخاب زاویه حاشیه ها و چه در متریال و چه در رنگ و طرح نمای ویلای کلاسیک. رنگ نمای ویلای کلاسیک باید رنگی خنثی، آرامش بخش و بسیار لطیف باشد. به عنوان مثال رنگ هایی مانند طیف های قهوه ای، رنگ کرمی، طلایی، آبی درباری و البته انواع رنگ های سفید در طراحی نمای ویلای کلاسیک کاربرد فراوان دارند.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از تجربه مشاورین ما بهترین استفاده را داشته باشید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۵]