پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی)
29
تیر

پروژه مسکونی – میدان محسنی(طراحی)

پروژه مسکونی – میدان محسنی(طراحی)

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه مسکونی – میدان محسنی(طراحی)

نام پروژه : میدان محسنی

تاریخ انجام پروژه : فروردین ماه ۱۳۹۷

توضیحات : تصاویر زیر مربوطه به مرحله ی طراحی می باشد.

سایر بخش های پروژه ی لواسان : طراحیاجرا

تصاویر :

پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه مسکونی - میدان محسنی(طراحی) | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

اصول طراحی خانه

اصل وحدت

وحدت به این معناست که همه چیز در آثار هنری به آن تعلق دارد و یک قطعه کامل را ایجاد می کند که به عنوان مثال ، وحدت در یک طراحی خانه به پیوند بصری عناصر مختلف طرح اشاره دارد. با استفاده از تکرار و تعادل حاصل می شود. به عنوان مثال ، یک خانه منفعل آرام در کنار ساحل یا در وسط طبیعت ، از استفاده گسترده از خطوط افقی بهره مند می شود.

به خانه رابی در پردیس دانشگاه شیکاگو نگاه کنید که توسط معمار معروف فرانک لوید رایت طراحی شده است. آیا می توانید ببینید که چگونه او با استفاده از خطوط افقی زیادی برای ایجاد یک محیط آرام بخش ، یک محیط آرام را ایجاد می کند تا با طبیعت کاملاً پیرامونی همراه شود؟ این وحدت است و این همان کاری است که طراحان یا معماران خوب انجام می دهند ، آنها از اصول طراحی برای دعوت به صلح استفاده می کنند.

اصل تعادل

تعادل می تواند متقارن یا نامتقارن باشد بسته به اینکه طرف راست و چپ یکسان باشند یا نه. تعادل در طراحی خانه همچنین به این معنی است که نقاط کانونی غالب متعادل هستند و احساس کشیده شدن بیش از حد به هیچ بخشی از طراحی را نمی دهند. به عنوان مثال ، یک پنجره بزرگ نزدیک به مرکز دیوار را می توان با یک پنجره کوچک نزدیک به لبه دیوار تعادل داد. بنابراین تعادل می تواند تعادل با موقعیت اشیا مانند پنجره های روی خانه ، تعادل از نظر حجم یا اندازه اشیا باشد.

همچنین ، ما می توانیم با رنگ به آن دست پیدا کنیم. به عنوان مثال ، روشنایی مطلوب در یک اتاق. بنابراین تعادل بر اساس رنگ مواردی را به عنوان تعادل رنگ های تیره با رنگ های روشن تر ، یا متعادل کردن رنگ های پررنگ با رنگ های خنثی روشن یا تعادل رنگ ها و الگوهای طبیعی با رنگ های مصنوعی و غیره بیان می کند.

پروژه مسکونی – میدان محسنی(طراحی)

این پروژه در سال ۱۳۹۷ در میدان محسنی تهران توسط گروه دکوطرح انجام شد. این خانه حدود ۹۰ متر مربع متراز داشت و در طبقه چهارم واقع بود که به طور کامل توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شد. مدت زمان تخریب این پروژه کمی طولانی تر شد. چرا که با وجود بودن آسانسور اجازه استفاده از آن وجود نداشت و گروه دکوطرح می بایست عملیات تخلیه نخاله و حمل مطالح را از طریق پله ها انجام می دادند.

بعد از انجام پلان فاز یک و فاز دو، نتایج به کارفرما نشان داده شد و بعد از تایید ایشان طراحی نهایی انجام شد. مدت زمان طراحی این پروژه حدود ۷ روز کاری به طول انجامید.

چوب مورد استفاده در این پروژه مثل تی وی وال چوب فرامید بود. همان طور که در تصاویر می بینید فضای هال خصوصی و پذیرایی از طریق یک پارتیشن سی ان سی شده جدا شده است. برای تزئین این پروژه در فضای تراس از فلاور باکس یا استند گل و گیاه ترموول استفاده شد.

تخریب

این پروژه شامل تخریب سقف، تخریب کامل شومینه،‌ تخریب آرک ها، برداشتن کف و تعویض لوله ها فاضلاب و لوله های آب سرد و گرم و برداشتن کانال کولر بود.

سیستم سرمایش و گرمایش

این پروژه در طبقه آخر ساختمان قرار داشت. به همین دلیل گروه دکوطرح برای سیستم گرمایش و سرمایش آن از داک اسپیلت استفاده کرد.

تعمیرات

مسیرهایی که لوله های آب سرد و گرم قرار می گرفت شکافته شد و بعد از جایگذاری لوله ها و تست آب پوشیده شد.

برای این که بتواند کف خانه را لمینت کند، کف می بایست تا تراز و صاف باشد. به همین خاطر گروه دکوطرح کف را به طور کامل تراز کرده و روی آن را با لمینت پوشاندند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]