پروژه کابینت آشپزخانه رستمی
14
آذر

پروژه کابینت آشپزخانه رستمی

پروژه کابینت آشپزخانه رستمی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید.

این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه کابینت آشپزخانه رستمی

نام پروژه : پروژه کابینت آشپزخانه رستمی

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۸

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به پروژه کابینت آشپزخانه رستمی می باشد.

تصاویر :

پروژه کابینت آشپزخانه رستمی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه کابینت آشپزخانه رستمی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه کابینت آشپزخانه رستمی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه کابینت آشپزخانه رستمی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه کابینت آشپزخانه رستمی | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

این پروژه در سال ۱۳۸۹ توسط گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح انجام شد. چوب کابینت ها همگی به وسیله ورق فرامید پوشانده شد. بعد از طراحی این پروژه و تایید شدن آن توسط کارفرما، طرح به اجرا رسید.

مدت زمان طراحی این پروژه دو روز کاری و مدت زمان اجرای آن یک هفته کاری بود که توسط گروه دکوطرح انجام شد.

نصب کابینت

نکاتی قبل از شروع

کلید نصب عالی برنامه ریزی است. یک نصاب خوب ساعت ها وقت خود را صرف علامت گذاری گل میخ ها ، ضربه زدن به خطوط کابینت روی دیوار ، تعیین نقاط کم و زیاد در کف / سقف ، اطمینان از صحیح قرار دادن پریز برق، از بین بردن تزئیناتی که به کابینت های جدید می شود و غیره می کند.

اطمینان حاصل کنید که بالای کابینت پایه را از نقطه بالا در کف آشپزخانه تعیین کنید.

در زیر به جزئیات بیشتری پرداخته شده است ، اما یک نکته مهم است.

مکانهای نهایی تزئینات خانگی را در نظر بگیرید. مطمئن باشید که از عرض پوشش و پایه مورد استفاده در خانه می دانید تا بتوانید فضای کافی برای کابینت ها را فراهم کنید.

قبل از نصب کابینت لوازم خانگی یا برش دهانه ها مشخصات دقیق دستگاه و سینک را در دست داشته باشید تا کابینت لوازم خانگی امکان پذیر شود.
برای هر کابینتی که نیاز به باز کردن دهانه هایی دارد که متناسب با وسایلی مانند کوره های ساخته شده باشد ، پیشنهاد می کنیم قبل از نصب آن را مرتب کنید زیرا کابینت هنگام خوابیدن به پشت راحت تر می شود.

بیشتر صاحبان خانه پیچ گوشتی نوع ضربه ای نخواهند داشت. بنابراین ، اکیداً پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از شکافتن چوب ، همه پیچ های چوب به چوب از قبل سوراخکاری شوند.

این مورد برای پیچ های نصب کننده کابینت ها به دیوار لازم نیست. فقط پیچ های کابینت به کابینت داخل چوب جامد به این نیاز دارند. علاوه بر این ، پیشنهاد می کنیم پیچ ها را با موم پارافین یا صابون چرب کنید تا اطمینان حاصل کنید که سر پیچ ها به دلیل قرار گرفتن گشتاور بیش از حد روی آنها ، از بین نمی روند.

در حال آماده سازی برای نصب

با تمیزکاری کامل کل محل کار شروع کنید. طبقه ها را جارو کرده و هرگونه وسایل ، ابزار یا موادی را که قرار است سر راه شما باشد بردارید. هیچ چیز نسبت به یک فضای شلخت ناامن ، ناامید کننده و ناکارآمد نیست.

ابتدا با پیدا کردن و علامت گذاری هر گل میخ و سپس زدن یک خط عمودی بر روی دیوار در هر محل گل میخ ، شروع کنید. گل یاب یک ابزار عالی برای این کار است.

در صورت امکان ، لوله کشی “در دیوار” یا موانع دیگری را که نمی خواهید هنگام نصب کابینت با آن مواجه شوید ، علامت گذاری کنید. این شامل خطوط لوله کشی است که حمام طبقه بالا ، کانال HVAC و غیره را تغذیه می کند.

تمام کابینت ها را با یک خط سنگین روی دیوار مشخص کنید. از گوشه ها شروع کنید و به بیرون کار کنید ، کنار هر کابینت ، پرکننده ، پست یا صفحه را علامت گذاری کنید. به این ترتیب ، از متناسب بودن طرح و عدم وجود مشکلی اطمینان حاصل خواهید کرد.

شما نمی خواهید ۵ کابینت نصب کنید قبل از اینکه متوجه شوید مسئله ای وجود دارد! مطمئن شوید که هر نام کابینت را بر روی دیوار در فضایی که اشغال می کند علامت گذاری کنید. (B12 ، W3030 و غیره).

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه (پروژه کابینت آشپزخانه رستمی) برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]