چیدمان باشگاه ورزشی در کرونا
11
تیر

چیدمان باشگاه ورزشی در کرونا

چیدمان باشگاه ورزشی در کرونا

یکی از محیط هایی که این روزها می توان گفت به دلیل بیماری کرونا بسته می باشد باشگاه های ورزشی می باشد که شما می توانید فعالیت های خود را در محیط خانه انجام دهید ولی بعد از باز شدن باشگاه های ورزشی شما تغییراتی را در چیدمان باشگاه حس می کنید و می‌ توان گفت این تغییرات برای شما جالب می باشد.

اما باید این را بدانید که بعد از باز شدن باشگاه های ورزشی چه تغییراتی در چیدمان آن ها صورت گرفته است و این تغییرات چه تاثیری بر روی افرادی که درون باشگاه فعالیت دارند می گذارد.

بعد از باز شدن باشگاه ها در زمان بیماری کرونا می‌ توان گفت تهویه باشگاه ها بسیار تقویت شد و افرادی که باشگاه های خود را اداره می کردند بیشتر به دنبال این بودند که بتواند هوای مطلوبی را در باشگاه به جریان در بیاورند و شما می توانید این را حس کنید که این هوا نسبت به فعالیتی که در قبل از این تغییرات داشته‌ اید را حس کنید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

چیدمان باشگاه ورزشی در کرونا

کم کردن دستگاه ها

یکی از مواردی که می‌ توان به آن اشاره کرد کم کردن دستگاه های ورزشی در باشگاه ها می باشد که در زمان بیماری کرونا اکثر باشگاه‌ ها دستگاه های ورزشی خود را کم کردند.

اما کم کردن دستگاه ها به این صورت بود که اگر چندین دستگاه برای یک کار استفاده می شد چند دستگاه از آن کم شد و به جای سه دستگاه از یک دستگاه در باشگاه خود استفاده می کنند و یکی از مواردی که می توان گفت این است که بیشتر از دستگاه هایی استفاده می‌ شود که افراد درون باشگاه از آن ها بیشتر استفاده می کنند و دستگاه هایی که کمتر کاربرد دارند در زمان کرونا جمع شد.

 

پذیرش کمتر افراد به باشگاه

یکی از مواردی که می‌ توان به آن اشاره کرد این است که پذیرش افراد در باشگاه را نیز کم کردند به عنوان مثال اگر یک باشگاه در ماه به ۱۰۰ نفر ورزش و تمرین می داد باشگاه ها در در زمان کرونا میداد افراد را کمتر کردند و به جای ۱۰۰ نفر به ۵۰ نفر خدمات می‌ دهند و این باعث می شود که افراد کمتری به باشگاه ورود و خروج کنند.

پس می توان گفت یکی از عواملی که باعث شد باشگاه‌ ها در زمان کرونا باز شوند این است که افراد پذیرفته شده در باشگاه ها بسیار کمتر شد.

 

استفاده از ماسک در باشگاه ورزشی

بیماری کرونا بیشتر افراد بدون استفاده از حوله و ماسک در باشگاه ها حضور داشتند ولی در زمان بیماری کرونا و همه گیر شدن این بیماری باشگاه ها قوانین خاصی را برای کار خود ارائه داده اند و می توان گفت برای افرادی که وارد باشگاه می شوند این قانون وجود دارد که استفاده از ماسک الزامی می باشد و در زمان تعریق بهترین کار این است که از حوله و یا زیرانداز های یکبار مصرف و یا بهداشتی استفاده کنند.

زمانی که شما وارد یک باشگاه می شوید باید این را بدانید که استفاده از ماسک و حوله و یا می توان گفت مواد ضدعفونی کننده برای شما ضروری می باشد.

 

باشگاه محیط باز در زمان کرونا

یکی از تغییراتی که بعضی از باشگاه ها توانستند آن را به وجود بیاورند استفاده از محیط باز بود که به جای این که در یک محیط بسته و یا سالن کوچک ورزش کنند وسایل ورزشی خود را به محیطی باز و در هوای آزاد نیز منتقل کردند این برای تمام باشگاه‌ ها صدق نمی کند ولی می‌ توان گفت یکی از راه حل ها و چیدمان های باشگاه می‌ باشد که در زمان کرونا ارائه شده است.

محیط بازی که از مواردی می باشد که شما می توانید برای باشگاه خود ارائه دهید و از فضای باز به جای فضای بسته استفاده کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]