کابینت آشپزخانه سفید
18
تیر

کابینت آشپزخانه سفید

کابینت آشپزخانه سفید

یکی از رنگ هایی که شما می توانید با آن رنگ های دیگر را ترکیب کنید و در دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه خود به کار ببرید رنگ سفید می باشد که شما می توانید این را ببینید که بعضی از خانه ها دارای کابینت آشپزخانه سفید می باشند شما می‌ توانید این را مشاهده کنید که در سال‌های اخیر کابینت سفید یکی از طراحی های بسیار جذاب آشپزخانه ها می باشد.

زمانی که از رنگ سفید در آشپزخانه استفاده می شود شما می توانید حس پاکیزگی و تمیزی را در آشپزخانه داشته باشید و در کنار حس پاکیزگی شما می توانید درخشندگی و آرامش را نیز دریافت کنید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

کابینت آشپزخانه سفید

رنگ سفید و دیگر رنگ ها در آشپزخانه

زمانی که شما از رنگ سفید در کنار رنگ های دیگر استفاده کنید می‌ توانید این راه را دریابید که هر رنگی می تواند شخصیت جدیدی را به دکوراسیون و طراحی آشپزخانه شما بدهد.

در اغلب موارد رنگ سفید را با رنگ های خنثی به کار می‌ برند زیرا این رنگ ها باعث می شود جذابیت خاصی به آشپزخانه شما داده شود ولی اگر شما می‌ خواهید آشپزخانه ای با شکوه و جذاب داشته باشید می توانید از رنگ های طلایی در کنار رنگ سفید استفاده کنید.

این را در نظر داشته باشید که شما زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می کنید پس سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که به شما انرژی می دهد و کسل کننده و خسته کننده نمی باشد.

 

مات و براق

زمانی که شما رنگ سفید را برای طراحی آشپزخانه خود انتخاب می کنید می توانید از متریال های مختلف برای این کار استفاده کنید به عنوان مثال بعضی از متریال های ساخت کابینت براق می باشند و نمایی براق برای آشپزخانه شما فراهم می کنند ولی بعضی از متریال ها می توانند مات باشند و این مات بودن برای آشپزخانه شما می تواند جذابیت خاصی داشته باشد.

 

کابینت سفید و قهوه ای

در اکثر موارد این روزها رنگ سفید را با رنگ قهوه ای به کار می برند اگر رنگ قهوه ای به رنگ طرح چوب نزدیک باشد می تواند جذابیت خاصی به آشپزخانه شما بدهد و شما می توانید یک آشپزخانه جذاب را برای خود داشته باشید.

زمانی که این دو رنگ با یکدیگر ترکیب می شوند چون رنگ سفید رنگ سردی می باشد ولی رنگ قهوه‌ ای رنگ گرم به حساب می‌ آید می‌ تواند تعادل دلنشینی برای آشپزخانه شما به وجود بیاورد و دلنشین بودن آشپزخانه شما را نشان دهد.

 

کابینت سفید و طلایی

یکی از کابینت هایی که شما می‌ توانید از آن ها استفاده کنید کابینت های رنگ سفید با دسته های طلایی می باشد که بسیار جذابیت بالایی را برای دکوراسیون آشپزخانه شما فراهم می کنند.

جذابیت آشپزخانه شما در این آشپزخانه ها به رنگ طلایی می باشد زمانی که شما کابینت آشپزخانه خود را رنگ سفید طراحی می کنید می توانید از دسته های طلایی و یا شیرآلات طلایی در آشپزخانه استفاده کرده و سادگی را به زیبایی تبدیل کنید.

اما این را بدانید که زمانی که شما آشپزخانه خود را با رنگ سفید کابینت می کنید از رنگ طلایی می توانید برای تکمیل آن استفاده کنید به عنوان مثال پایه های صندلی و میز ناهارخوری و یا دستگیره های کابینت ها و یا چراغ های تعبیه شده در آشپزخانه را به رنگ طلایی طراحی کنید.

 

کابینت سفید و طوسی

یکی از رنگ های خنثی که این روز ها شما می توانید در دکوراسیون و طراحی داخلی مشاهده کنید رنگ سفید به همراه رنگ طوسی می باشد که جذابیت خاصی برای خانه ها و اداره های مدرن دارد.

سفید نقره ای و یا سفید طوسی از رنگ هایی می باشد که شما می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک از آن استفاده کنید.

این رنگ ها برای طراحی کابینت در آشپزخانه می تواند بسیار خوب باشد زیرا چشم شما خسته نمی شود و حس افسردگی و کسالت را در شما به وجود نمی آورد پس شما می توانید از این رنگ ها در کنار هم برای آشپزخانه استفاده کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴۲ میانگین: ۴.۷]