رنگ سال 1400
05
فروردین

رنگ سال ۱۴۰۰

رنگ سال ۱۴۰۰ | ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ خدمت شما هم وطنان عزیز، در این مقاله می خواهیم درباره رنگ سال ۱۴۰۰ این سال جدید صحبت کنیم. در سال های گذشته رنگ های مختلفی برای  هر سال معرفی و استفاده شد. بعضی رنگ ها باب میل ما بود و بعضی نه. اما همان طور که شما هم می دانید، مهم ترین نکته در انتخاب رنگ، چه برای دکوراسیون و چه برای چیزهای دیگر این است که ما از این رنگ خوشمان بیاید و همچنین به خانه بیاید. به عنوان مثال شاید رنگ سال نارنجی جیغ انتخاب شود اما نه شما از این رنگ خوشتان بیاید و نه در دکوراسیون خانه به چیزی بیاید.

طبق گفته های متخصصان این زمینه، رنگ سال ۱۴۰۰ رنگ زرد به همراه رنگ طوسی معرفی شده است. در این قسمت می خواهیم هر یک از این رنگ ها را بررسی کنیم.

 

پیشنهاد نویسنده برای رنگ سال ۱۴۰۰: رنگ طوسی و زرد برای دکوراسیون

رنگ سال ۱۴۰۰ | چرا رنگ زرد؟

زرد لیمویی مانند شستشوی نرم آفتاب روی هر اتاق است. نه به طور آشکار مردانه و نه زنانه می توان آن را در بسیاری از فضاها استفاده کرد ، اما به ویژه به عنوان یک ماده خنک برای اتاق ها و آشپزخانه های کودکان بسیار خوب است. همچنین به عنوان یک رنگ لهجه کم رنگ بسیار خوب عمل می کند تا گرمای ملایمی را به اتاق های نشیمن و اتاق های خواب ، به ویژه اتاقهایی که رو به شمال دارند ، اضافه کند. با مخلوط کردن آن با رنگ سفید ، آن را سبک و روشن نگه دارید یا با ترکیب آن با رنگ های خاکستری و چوب گردو ، یک مقدار از پیشرفت را اضافه کنید.

 

۱. رنگ لیمویی در فرش

این فرش با شکوه نمی توانست لبخند را به لب شما بیاورد. با الگوی ظریف ، برش و بیان ، این یک مثال عالی است که نشانگر زنگ زرد می تواند به همان اندازه که پسر عموی رنگ روشن و روشن تر است ، تأثیر بگذارد. زرد لیمو به سادگی لمس پیچیده تری است.

۲. بر روی دیوارهای خود آفتاب بگیرید

چه چیزی می تواند شادتر از این کاغذ بازیگوش باشد که دیوار مخصوص را تزئین می کند؟ رنگ پریده اما جالب!

۳. رنگ زرد برای مبلمان

شاید شما نمی خواهید یک مبل زرد لیمویی به عنوان لنگر اصلی در اتاق نشیمن خود داشته باشید ، اما شاید در یک اتاق راحت ، اتاق کار ، آشپزخانه / غذاخوری (اگر جایی وجود داشت) ، بسیار عالی باشد. تقریباً انگار که رنگ خودش شما را به ادامه کار دعوت می کند ، دزدکی حرکت من شوید ، می دانید که می خواهید.

۴. جنسیت بی طرف

زرد یکی از رنگ هایی است که به راحتی نمی توان آن را مرد و زن دانست ، بنابراین باعث ایجاد زمینه ای فوق العاده برای اتاق کودکان خردسال یا برنامه ریزی مهد کودک قبل از تولد در هنگام ناشناخته بودن جنسیت می شود. احساس خوشحال کننده نیز مثبت است اگرچه یک داستان قدیمی برای همسران وجود دارد که می گوید بچه ها در اتاق های این سایه بیشتر گریه می کنند ، نه این که ما اصلاً اثبات آن را داشته باشیم.

 

 

رنگ سال ۱۴۰۰ | رنگ خاکستری

هر سایه رنگ خاکستری قادر به ایجاد شکل ، احساس و سبک متفاوتی از اتاق نشیمن است و سایه ای که انتخاب می کنید جزئی از سبک شخصی شما خواهد بود. طرح های مدرن تمایل به ایجاد ذغال های سردتر ، تیره تر ، چشمگیر یا نزدیک به سیاه دارند ، در حالی که سبک های قدیمی و الهام گرفته از کلاسیک تمایل طبیعی به رنگ خاکستری های گرمتر با رنگ آبی و سبز دارند.

۱. عمق را با سایه های مختلف اضافه کنید

از رنگهای خاکستری متنوعی برای عمق بخشیدن به اتاق نشیمن خاکستری خود استفاده کنید. هنگام رنگ آمیزی دیوارها از رنگ خاکستری روشن تر و گرمتر استفاده کنید و با یک شومینه رنگ آمیزی شده و قطعات مبلمان را از رنگ اشباع تیره تر کنید. لایه بندی همان رنگ در تن های مختلف ، جو آرام بخشی را ایجاد می کند که احساس انسجام می کند. ذغال های خاکستری ملایم و تیره هر دو با افزودن برخی از سبزیجات طبیعی ، چه شاخ و برگ واقعی و چه به عنوان مبلمان نرم لهجه ، به یک اندازه افزایش می یابند. شکوفایی سبز به اتصال فضا با احساس طبیعت کمک می کند.

۲. سایه های تیره

منکر این نیست که روندهای داخلی در سالهای اخیر بسیار جنبه تاریک را پذیرفته اند. از آنجا که اعتماد به نفس در رنگ افزایش یافته است ، صاحبان خانه ها به دنبال بیان شخصیت خود با انتخاب رنگ پررنگ هستند. یک خاکستری ذغالی قابل توجه تقریباً سیاه برای گزاره جلب توجه ایده آل است. رنگی از این طبیعت فقط برای اتاق های بزرگتر نیست ، عاقلانه استفاده می شود همچنین می تواند یک ایده عالی برای اتاق نشیمن نیز باشد – می گوید لورنس لولین-بوون. در اینجا بیشتر بخوانید: Laurence Llewelyn-Bowen نوک نبوغ را به اشتراک می گذارد تا با استفاده از رنگ تیره اتاق ها را بزرگتر نشان دهد

۳. پژواک سایه های طبیعی خاکستری

اجازه دهید رنگ سنگ طبیعی به شما در انتخاب رنگ خاکستری القا کند. از نمونه های رنگی خود بر روی یک تکه کارت استفاده کنید تا در برابر دیوارهای اصلی قرار بگیرد تا جفت مناسب برای تحسین گرمای طبیعی روی دیوارها تعیین شود. تزئینات خاکستری روشن را با لهجه های تیره روی مبلمان جبران کنید تا عمق بیشتری ایجاد کند.

 

۴. یک پالت رنگی تونال بزنید

به لطف لایه های بافت ، این اتاق نشیمن چقدر مقاومت ناپذیری دنج به نظر می رسد. با ترکیبی از مواد خنثی و ایجاد بنیادی تسکین دهنده ، بلوزهای رنگ خاکستری و پرتقال های گرم کننده انرژی را به طرح اضافه می کنند.

در نگاه اول شما بخشوده می شوید که فکر می کنید این سایه روی دیوار خاکستری نیست ، اما مربوط به Farrow & Ball’s No5 Harwick White است. این سایه خاکستری غنی و گرم رنگی مناسب برای افزودن عمق به اتاق نشیمن است. گرچه زمینه راحتی برای رنگهای ملایم خنثی و مواد صادقانه را فراهم می کند ، اما به همان اندازه غنی است که می تواند خود را در برابر رنگ های متضاد تیره تر حفظ کند – مانند آهن آلات سیاه و لهجه های چوب آبنوس

 

 

رنگ  خاکستری و زرد در کنار هم

اگر از طراحی و دکوراسیون صحبت کنیم ، یک اتاق خواب با وجود اینکه یک مکان خصوصی است ، لیاقت توجه آن را دارد. خوب ، بیشتر اوقات ، اتاق خواب طراحی بیشتری پیدا می کند زیرا صاحب خانه می خواهد وقتی تصمیم به استراحت و خواب بگیرد ، برای او دلپذیر به نظر برسد و احساس راحتی کند. یکی از راه های اضافه کردن ذوق به اتاق خواب از طریق ترکیب رنگ است. ترکیبات رنگی بسیار زیادی وجود دارد و ما امروز یکی از آنها را به شما نشان خواهیم داد.

زرد و خاکستری هنگام استفاده در کنار هم برای چشم ها سبک ، آسان و گرم به نظر می رسد. هاله ای دنج و فضای داخلی پیچیده ای ایجاد می کند. ما همچنین متعجب شدیم که یک اتاق خواب زرد و خاکستری چقدر دوست داشتنی است. ما خوشحالیم که این لیست را با شما به اشتراک می گذاریم بنابراین شما همچنین می توانید قضاوت کنید که آیا این ترکیب برای شما مناسب است یا خیر.

 

حال می خواهیم ببینیم سال ۱۴۰۰ که در تقویم چینی ها سال گاو معرفی شده دارای چه ویژگی هایی است و در کل چگونه است.

 

سال ۱۴۰۰، سال گاو

چینی ها از تقویم قمری برای مناسبت های جشن از جمله سال نو که در اواخر ژانویه تا اوایل فوریه قرار می گیرد استفاده می کنند. چرخه دوازده نشانه حیوانی از فرهنگ عامیانه چینی به عنوان روشی برای نامگذاری سالها ناشی می شود. حیوانات به ترتیب مشخص یکدیگر را دنبال می کنند و هر دوازده سال تکرار می شوند – موش ، گاو ، ببر ، خرگوش ، اژدها ، مار ، اسب ، گوسفند ، میمون ، خروس ، سگ و خوک. هر حیوان دارای ویژگی های خاصی است و اعتقاد بر این است که افراد متولد یک سال خاص این ویژگی ها را دارند.

خصوصیات گاو

متولدین سال گاو قوی ، قابل اعتماد ، منصف و وظیفه شناس هستند و اعتماد به نفس را در دیگران تحریک می کنند. آنها همچنین آرام ، صبور ، روشمند هستند و می توان به آنها اعتماد کرد. اگرچه آنها کم می گویند ، اما می توانند بسیار نظر داشته باشند. آنها به شدت به خود اعتقاد دارند ، اما همچنین لجباز هستند و از شکست یا به چالش کشیدن متنفرند. اگرچه آنها به راحتی حوصله خود را از دست نمی دهند عصبانیت آنها می تواند انفجاری و تکانشی شود. آنها جدی ، ساکت و به طور طبیعی اجتماعی نیستند ، که می تواند آنها را کسل کند. افراد گاو بسیار عقل سلیم دارند.

سال های گاو: ۱۹۰۱ ، ۱۹۱۳ ، ۱۹۲۵ ، ۱۹۳۷ ، ۱۹۴۹ ، ۱۹۶۱ ، ۱۹۷۳ ، ۱۹۸۵ ، ۱۹۹۷ ، ۲۰۰۹ ، ۲۰۲۱ که سال ۲۰۲۱ همان سال ۱۴۰۰ ما ایرانی هاست.

 

خوبی های سال گاو

بدون حمایت از ستاره های خوش شانس ، متولدین سال گاو یک سال دلهره آور هستند. با این حال ، با وجود چالش ها فرصت هایی به وجود می آیند ، بنابراین باانگیزه و استقامت باشید ، و در نهایت ثمرات کار خود را خواهید دید. خود را با افرادی از زودیاک موش صحرایی محاصره کنید که به شما روحیه می بخشند. این زمان را در نظر بگیرید تا خود را ارتقا دهید و برای آینده آماده شوید.

بدی های سال گاو

استرس ممکن است سلامتی ، حرفه و روابط شما را تحت فشار قرار دهد. تعادل کاری و زندگی خوبی داشته باشید و از آوردن ناامیدی به خانه خودداری کنید. با یک رژیم غذایی سالم و رژیم غذایی ، ذهن خود را از افکار منفی دور نگه دارید. همانطور که گفته شد ، بیش از حد خود را تحمل نکنید وگرنه ممکن است به صدمات طولانی مدت مبتلا شوید.

 

و در آخر ویروس کرونا | درباره COVID-19

۱. علائم می توانند شبیه آنفولانزا باشند.

آنفلوانزا یک عفونت تنفسی ویروسی است و علائم COVID-19 می تواند شبیه به هم باشد. علائم COVID-19 می تواند شامل موارد زیر باشد:

تب
سرفه کردن
گلو درد
حالت تهوع
تنگی نفس
از بین رفتن چشایی یا بویایی علائم منحصر به فرد COVID-19 است. علائم به طور کلی دو تا ۱۴ روز پس از قرار گرفتن در معرض ویروس ظاهر می شوند. اخیراً ، تشخیص داده شده است که بسیاری از بیماران مبتلا به COVID-19 هیچ علائمی ندارند.

تنها راه تشخیص واقعی COVID-19 از طریق آزمایش.

۲. در درجه اول از طریق قطرات منتقل می شود.

COVID-19 به طور عمده بین افرادی که حداقل ۱۵ دقیقه در تماس نزدیک با یکدیگر هستند (تقریباً ۶ فوت) گسترش می یابد. به دلیل پخش شدن هوا ، استفاده از ماسک ضروری است.

۳. افراد خاص ممکن است بیشتر در معرض خطر بیماری جدی قرار گیرند.

بیماری به طور کلی برای کودکان و بزرگسالان خفیف بوده است. با این حال ، جمعیت های خاص بیشتر در معرض بیماری جدی قرار دارند. آسیب پذیرترین جمعیت شامل افراد ۶۵ سال به بالا و افرادی با برخی از بیماری های زمینه ای سلامتی ، مانند بیماری های قلبی ، بیماری های ریوی و دیابت است.

۴- می توانید از خود و خانواده خود محافظت کنید.

دکتر نوسکین علاوه بر اطلاع ، با پیروی از رهنمودهای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، همه را به احتیاط توصیه می کند. برای کمک به محافظت از خود و دیگران در برابر شیوع عفونت:

ماسک بزن
دست هایتان را بشویید.
از دست زدن به دهان ، صورت یا چشم خودداری کنید.
در خانه بمانید و از انجام فعالیت های غیرضروری خودداری کنید.
فاصله فیزیکی را حفظ کنید.
وقتی نوبت شماست واکسن COVID-19 خود را بگیرید. واکسیناسیون کلیدی برای پایان دادن به بیماری همه گیر COVID-19 است. دولت رویکرد مرحله ای برای واکسیناسیون مردم در برابر COVID-19 را دنبال می کند. بخش بهداشت شهرستان شما ممکن است در مورد کلینیک های واکسیناسیون مبتنی بر جامعه اطلاعات و راهنمای ثبت نام واکسن را در وب سایت خود داشته باشد. در مورد برنامه واکسیناسیون بیمار در پزشکی Northwester در مرکز منابع COVID-19 اطلاعات کسب کنید.

۵- شما باید بدانید که اگر بیمار هستید چه باید بکنید.

اگر احساس بیماری دارید ، علائم خود را به دقت کنترل کنید. در صورت مشاهده علائم COVID-19 با پزشک خود تماس بگیرید. درباره اقدامات احتیاطی آزمایش و انزوا برای محافظت از دیگران در خانه خود بیاموزید.

اگر در تنفس مشکلی دارید و به مراقبت های اورژانسی نیاز دارید ، کسی را به بخش اورژانس برسانید.

 

پیشنهاد نویسنده: رنگ زرد برای دکوراسیون

 

پروژه های مرتبط با مقاله “رنگ سال ۱۴۰۰” که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با رنگ سال ۱۴۰۰ برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]