انتخاب پرده اتاق خواب
20
مرداد

انتخاب پرده اتاق خواب

انتخاب پرده اتاق خواب

یکی از اصلی ترین وسایل منزل و اتاق خواب با وجود پرده است. پرده نمای بسیار زیبایی به محیط داخلی منزل می دهند و در مقابل تابش مستقیم نور جلوگیری می‌کند و هم باعث می‌شود که انرژی برای گرما و سرما در منزل حفظ شود.

برای انتخاب و خرید پرده باید دکوراسیون و سلیقه خود را بشناسید که بتوانید بهترین پرده را خریداری کنید.

در ادامه مدل های مختلف پرده، خرید آن و نکاتی درباره حفظ و نگهداری پرده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.در ادامه محتوا با ما همراه باشید .

 

دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی

 

انتخاب پرده اتاق خواب

هنگامی که چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق خواب را تهیه می کنید سعی کنید که بهترین پرده را خریداری کنید، زیرا هم از لحاظ هزینه برای تان به صرفه و هم اینکه هر روز می خواهید آن را مشاهده کنید اما باید دقت داشته باشید که پرده های سلطنتی برای سبک کلاسیک و پرده های ساده و حریر و سبک مدرن استفاده می شود.

 

سبک پرده اتاق خواب

یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب پرده با آن دقت کنید سبک پرده است که برای اتاق خواب های بزرگ و متراژ بالا استفاده می کنید با پرده هایی که برای اتاق خواب کوچک انتخاب میکنید متفاوت هستند.

همیشه زیباترین مدل پرده قطعاً گران ترین قیمت را ندارد با کمی گشت و گذار در بازار پرده فروشی و داشتن کمی حوصله می توانید بهترین جنس، رنگ دلخواه خود پیداکنید.

پارچه های پرده معمولا از جنس حریر تور مخمل و غیره می باشند که هر کدام به زیبایی در تزیینات ساختمان ظاهر می شوند.

پرده های فانتزی را برای افرادی که جذابیت خانه شان برایشان مهم است که می تواند استفاده کند و یا معمولاً در اتاق کودک و اتاق خواب دخترانه از آن استفاده می کنند.

معمولاً دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک باید دارای زرق و برق و به گونه‌ای باشد که کودک در آن احساس شادابی داشته باشد.

 

نحوه شستشوی پرده اتاق خواب

علاوه بر وسایل زیبا و چیدمان اصولی که در طراحی دکوراسیون قرار دارد مواردی مانند نظم و نظافت وسایل هم حائز اهمیت می باشند.

این موضوع درباره پرده نیز صادق است.

بهتر است قبل از شستشو پرده ها آنها را توسط جاروبرقی گردگیری کنید و پرده هایی که دارای آستر می باشند را به خشکشویی تحویل دهید و پرده‌های را که خودتان می شوید به صورت نم دار آویزان کنید تا مراحل خشک شدن در آن طی شود و وقت زیادی را برای اتو کشیدن از شما نگیرد.

پرده های حریر به دلیل شستشوی فراوان، مدام دارای چروک می باشند و همین موضوع ممکن است افراد منزل را آزرده خاطر کند.

شما برای بهبود این فرآیند می توانید از پودر صابون به جای پودر لباسشویی برای شستشوی آن پرده ها استفاده کنید.

 

 جنس مناسب برای پرده کدام میباشد ؟

در انتخاب پرده برای اتاق های مختلف باید دقت عمل داشته باشید زیرا ارتباط مستقیمی با طراحی دکوراسیون منزل دارد.

اگر پنجره اتاق شما مشرف به خانه های دیگر است و از بیرون خانه دید دارید، از پرده های ضخیم برای اتاق خواب تان استفاده کنید و استفاده از پرده های نازک و حریری را برای فضای آشپزخانه مناسب میباشند.

پرده ها جزء مهمی از دکوراسیون داخلی در اتاق خواب ها به حساب می آیند که بستگی به سلیقه مشتری دارد که چه طرحی را خریداری می کند.

 

 طراحی لوکس و مدرن

پرده های حریر را برای اتاق خواب با استفاده نکنید زیرا نورگیر خوبی ندارند و شما از بیرون دید دارید و محیط را خیلی کم تاریک می کنند.

برای اتاق خواب معمولا از پرده های ضخیم استفاده کنید که علاوه بر زیبایی دارای کاربرد هم هستند.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید همخوانی پرده با روتختی میباشد سعی کنید که از رنگ های که با یک تناژ رنگی هستند استفاده کنید و از استفاده چندین رنگ به طور همزمان خودداری کنید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۴.۷]