بازسازی نمای چوب
22
آذر

بازسازی نمای چوب

بازسازی نمای چوب

نمای ساختمان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ساختمان می باشد. به همین دلیل به نظر می‌رسد توجه به نمای خانه و نمای ساختمان می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی برای فروش آن بگذارد. در بازسازی ساختمان اهمیت دادن به نمای ساختمان بسیار مهم می باشد زیرا که نمای ساختمان به مرور زمان دچار فرسایش می شود و با توجه به پیشرفت در صنعت ساختمان و به روز شدن متریال ها ، نمای ساختمان قدیمی می شود به همین جهت بهتر است در بازسازی ساختمان توجه ویژه ای به نمای ساختمان شود.

یکی از نماهای پرطرفدار که در سال های گذشته نیز مورد توجه عموم قرار گرفته است، نمای چوبی ترمووود می باشد.  این نوع نما از نماهای چشم نواز و بسیار زیباست و بعد از انجام عملیات بازسازی نمای ساختمان با این متریال شاهد تغییرات بسیار زیبا و کار آمدی در نمای ساختمان می باشیم و این خود یکی از دلایلی است که این متریال طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

از ویژگی نمای ترمووود در ساختمان هایی که با این نما بازسازی می شوند القای حس طبیعت به ساختمان می باشد و به ساختمان حس روح و زیبایی می بخشد و آن را متمایز می کند و باعث جذابیت ساختمان می شود و به همین دلیل است که نمای ترمووود در بین اشخاصی که علاقه مند به روح، نشاط و شادابی در ساختمان مسکونی خود هستند مورد استقبال قرار می گیرد.

 

بازسازی نمای چوب

نمای چوبی ترمووود چیست ؟

نمای چوبی ترموود نوعی نمای ساختمان می باشد که در آن متریال چوب به کار برده شده است اما اما فرایند تشکیل این نوع چوب به گونه ای است که مشکلاتی مثل باد کردن و یا آسیب دیدن آن توسط موریانه وجود ندارد واین خود دلیلی است که این نوع نما می تواند یکی از نماهای بادوام و با کیفیت برای ساختمان به شمار بیاید که تا مدت ها نیاز به بازسازی نمای ساختمان نباشد.

نکته دیگرو مهمی که در مورد بازسازی ساختمان در هنگام نماکاری باید بدانیم این است که اگر بخواهیم نمای ترموود به کار ببریم می توانیم این نما را با ترکیب با متریال های دیگر استفاده کنیم  به این معنی که  همزمان با بکار بردن ترمووود از متریال های دیگری مانند سنگ، آجر و یا نماهای جدید مثل نمای اچ پی ال استفاده کرد.

در طراحی نمای ساختمان برای ساختمان هایی که از نمای چوبی ترمووود استفاده می کنند، بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید مورد توجه طراحان و معماران در طراحی این گونه نما ها قرار گیرد قرار گیرد.

از دیگر مزیت های نمای ترموود عمر بالا و مفید آن می باشد و درواقع اگر ساختمانی با نمای ترموود بازسازی شود مدت زمان زیادی آن ساختمان احتیاج به بازسازی اساسی پیدا نخواهد کرد و شاید هر چند سال یکبار احتیاج به بازسازی جزئی و جلا کاری این گونه از نما باشد

به همین دلیل می توان گفت نمای ترموود صرفه بهتری برای ساکنین و مالکین ساختمان که قصد دارند با بازسازی نمای ساختمان آن را به یک ساختمان زیباترو خاص تر تبدیل کرده و تا مدتها نیاز به بازسازی مجدد ساختمان نداشته باشند.

در ارتباط با نمای کلاسیک بیشتر بخوانید.

 

جمع بندی

نکته مهم در بازسازی نمای ساختمان با چوب ترموود کیفیت آن می باشد که در مطالب گذشته انواع ترمووود شرح داده شده است و نکات مهم در خرید، تهیه و اجرای آنها داده شده است.

نمای ترموود باید با دقت و بهترین نحو ممکن نصب  و اجرا شود و این کار نیازمند بکارگیری از نصاب نمای حرفه ای می باشد  که می تواند با تجربه و تخصص خود نمای ترموود را به بهترین شکل ممکن بر روی نمای ساختمان اجرا نماید.

تذکر پایانی اینکه سعی شود برای نماکاری نمای چوبی ترموود از بهترین متریال ممکن و همچنین از بهترین نصاب استفاده شود. برای انجام این کار باید به شرکتی که قرار است نمای ساختمان شما را به عهده بگیرد و یا بازسازی ساختمان شما را انجام دهد اعتماد کنید و بهترین کیفیت را از این شرکت مطالبه کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که نمای چوبی ترمووود یک نمای بسیار حساس می باشد و همانطورکه قبلا” گفته شده است  ای نوع نما نقش بسیار مهمی در کیفیت  و ظاهرساختمان دارد  پس بهتر است دقت ویژه ای نسبت به انتخاب شرکتی که قرار است بازسازی ساختمان شما را به عهده بگیرد به کار ببندید تا متحمل هزینه سنگین با بازدهی کم نشوید.

 

پیشنهاد نویسنده: نمای ساختمان تهران، پروژه نمای لوکس

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]