عناصر معماری سنتی در ایران
22
تیر

دکوراسیون خانه طرفداران فوتبال

دکوراسیون خانه مورد علاقه طرفداران فوتبال

در خانواده همه ما ، حداقل یک عضو وجود دارد که به ورزش علاقه خاصى دارد وجود این افراد در خانه و محل زندگى همیشه با حجم بسیار زیادى از هیجان و انرژى همراه است.

طراحان و معماران داخلى براى ایجاد فضاهایى که براى ایجاد هیجان و انرژى بیشترو یا فضایى که سرشار از علایق آنها است دست به کارهایى زده اند، اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که گاهى ممکن است این طراحى با شرایط و سبک خانه هاى امروزى امکان پذیر نباشد.

حتى در برخى از موارد دسترسى به این وسائل براى ایجاد یک دکوراسیون داخلى ایده آل براى علاقه مندان به ورزش و فوتبال امکان پذیر نمى باشد.

ما در این مطلب تنها به کارهایى که برخى از طراحان و معماران در رابطه با این سبک در گوشه و کنار دنیا انجام داده اند مى پردازیم.

همراه ما بمانید…

 

دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی

 

دکوراسیون مورد علاقه طرفداران فوتبال

فوتبال یکى از ورزشهاى پر طرفدار در بین مردم است.

اکثراً تمام پدرها و پسرها بارها بر سر تیمهاى مختلف و محبوب خود با یکدیگر بحثهاى حرفه اى داشته اند.که در طراحى دکوراسیون خانه مورد علاقه طرفداران فوتبال مى توان با استفاده از رنگ تیم مورد علاقه افراد در طراحى خانه در دیوارها ، پوسترهاى سه بعدى ، پرده اتاق ، فرش ، و یا رنگهاى ترکیبى از لباس بازیکن مورد علاقه یا آرم مخصوص تیم مورد علاقه آن شخص استفاده کرد که باید طراحان با محدود کردن این رنگها به یک دیوار به طراحى نسبتاً خوبى دست پیدا کنند.

اضافه کردن چند عنصر زیبا و کوچک براى افرادى که به طراحى هاى ساده نیاز دارند مانند اضافه کردن چند توپ فوتبال در گوشه یک اتاق و یا پرچم تیم محبوب ، تبدیل بالشت هاى تخت به آرم تیم محبوب و یا وسایل ارزشمند از بازیکنان آن تیم مانند توپ امضا شده توشط بازیکن محبوب آن تیم فوتبال در دکوراسیون خانه از کارهاى کوچکى هستند که یک طراح در طراحى ساده خود در دکوراسیون خانه مى تواند استفاده کند.

و یا حجم هاى بزرگ مانند قرار دادن یک دروازه فوتبال در قسمتى از اتاق و یا باللى تخت ، اضافه کردن یک صندلى باده به شکل توپ در قسمتى از اتاق ، اختصاص دادن گوشه اى از دیوار به تصاویر سه بعدى بازیکنان محبوب تیم خود و یا نور پردازیهاى ویژه در سقف و یا تبدیل قسمتى از خانه به اتاق بازى و قرار دادن وسائلى همچون فوتبال دستى ، اشتفاده از کف پوشهایى به شکل چمن و … از کارهاى خلاقانه اى است که یک طراح حرفه اى مى توان در طرح دکوراسیون خانه براى طرفداران به فوتبال انجام دهد.

اگر طرفدار تیم های فوتبال محبوبی مثل استقلال، پرسپولیس، رئال مادرید، یوونتوس، بارسلونا، منچستر و … هستید لیاقت این را دارید که یک خانه ی جذاب برای خود داشته باشید.

 

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]