طراحی کافه تهران
24
آبان

طراحی کافه تهران

طراحی کافه تهران

اگر میخواهید طراحی کافی شاپ را شروع کنید مهمترین نکته برای طراحی خانه آن محلی است که کافی شاپ در آنجا قرار دارد و باید دور از جریان اصلی مردم قرار بگیرد.

کسانی که به کافه می‌روند دوست دارند که در محیطی آرام‌تر حضور داشته باشند و هنگامیکه کافه دور از مشتری های کمتری به آنجا خواهند شد زیرا کافه مانند رستوران نیست افراد کمی ترجیح می دهند که برای ساعتی در آنجا استراحت کنند و وقت خود را سپری کنند.

ابعاد داخلی فضای کافه رو به دست بیاورید و برای محاسبه ابعاد داخلی می‌توانید از یک معمار کمک بگیرید بعد از اینکه ابعاد آن مشخص شد و امکاناتی را که می‌خواهید در اختیار مشتریان قرار دهید را یادداشت کنید.

امروزه کافی‌شاپ‌ها تنها محلی برای نوشیدن قهوه نیستند بلکه امکانات دیگری مانند کتاب خواندن لذت بردن از پخش موسیقی و هنرهای دیگر می باشد.

هرچه در طراحی کافه خلاق تر باشید و مشتریان بیشتری به آنجا جلب می‌شوند.

 

طراحی داخلی تجاری و طراحی داخلی اداری و طراحی داخلی منزل، بازسازی خانه

 

طراحی کافه تهران

سعی کنید از وسایل تزیینی مانند نقاشی ها و عکس استوری های زیبا استفاده کنید.

در یک منطقه شهری قرار دارید ممکن است گزینه‌هایی که به صورت منابع طبیعی هستند در اختیارتان قرار نداشته باشد اما با این حال می توانید از چند ترفند کوچک ایجاد کنید و بسته به ساختمانی که در اختیار دارید می‌توانید محیط را چیدمان کنید.

امروزه وجود گل و گیاهان زینتی در دکوراسیون داخلی کافی شاپ یکی از موثرترین المان ها در طراحی می باشد.

دکور کافی شاپ باید نشان دهنده فضای دین و آرامش بخش را داشته باشد زیرا هنگامی که مشتریان از بیرون به نمای کافی شاپ نگاه می کنند بیشترین تاثیر را می گیرند.

منوی اصلی کافه را بر پایه قهوه قرار دهید و در تهیه قهوه تبحر کافی را باید داشته باشید زیرا بیشتر افرادی که به کافه می‌آیند خواستار قهوه می باشد.

دکور های صنعتی امروز یکی از محبوب ترین سبک های طراحی هستند که در طراحی کافی شاپ موثر می باشد این سبک با صرف بودجه کمتری می تواند اجرا شود برای دیوارهای آجری می توانید به گونه ای استفاده کنید که زیبایی محیط را تحت تاثیر قرار دهد.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]