لوستر در دکوراسیون داخلی
27
مهر

لوستر در دکوراسیون داخلی

لوستر در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی روشنایی می تواند مهم ترین تاثیر را در خود داشته باشد، این وسایل زیبا با خود ابهت و جذابیت را به خانه و فضای شما هدیه می دهد.

یکی از خوبی های لوستر ها این می باشد که شما می توانید از لوستر ها در هر جایی از خانه مانند وروی خانه، غذاخوری، سرویس بهداشتی، پذیرایی، آشپزخانه و حتی بیرون از خانه یعنی در آلاچیق ها نیز می توانید از آن ها استفاده کنید.

لوستر ها با زیبایی مثال نزدنی خود می توانند در خانه شما زیبایی و منحصر به فردی برای خانه شما داشته باشند.

اگر می خواهید زیبایی خانه شما چند برابر شود باید لوستری انتخاب کنید، که ابعاد آن با فضای شما هماهنگی داشته باشد و بتوانید زبیایی را نشان دهید.

زمانی انتخاب شما دشوار می شود که بدانید لوستر ها نیز برای خود دارای سبک و روش و طراحی می باشند و شما باید از بین آن ها طرحی را انتخاب کنید.

 

لوستر در دکوراسیون داخلی

سبک لوستر در انتخاب

شما قبل از هر کاری که می خواهید انجام دهید و لوستری را خریداری کنید باید به این نکته توجه کنید که می خواهید سبک دکوراسیون داخلی شما از چه نوعی باشد و چه سبکی را انتخاب می کنید.

شما می توانید لوستر هایی با طرح های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک داشته باشید و این فقط به شما بستگی دارد که می خواهید دکوراسیون داخلی خود را با چه سبکی طراحی کنید، باید لوستری را انتخاب کنید که بتواند در خانه شما هماهنگی به وجود آورد.

شما می توانید برای آن که اطلاعات خود را درباره لوستر ها بالا ببرید و بتوانید از انواع آن ها یک نوع را مشخص کنید بهترین روش مجلات و عکس ها در فضای مجازی و اینترنت می باشد که از آن ها استفاده کنید و از این موارد ایده بگیرید.

شما می توانید با انتخابی که انجام می دهید شجاعت خود را نشان دهید و از امتحان کردن مدل های دیگری که وجود دارد نترسید.

برای مثال می توان این گونه مثال زد که شما می توانید از لوستر های مدرن در اتاق هایی که از وسایل عطیقه استفاده می کنید نیز استفاده کنید زیرا این ترکیب می تواند ترکیب جذابی باشد.

 

تناسب فضا با لوستر

زمانی که شما لوستری را انتخاب می کنید باید اندازه آن نیز توجه کنید تا بتوانید از آن بهترین استفاده را کنید، زمانی که شما در اتاق بزرگی لوستری را با اندازه بزرگ وصل می کنید باعث می شود فضا را نیز نشان دهد و این تناسب بسیار مهم می باشد.

اگر در فضای خود می خواهید از نور های کوچک تری استفاده کنید بهتر است به جای استفاده از لوستر از چراغ های تکی که چراغ های آویز نام دارد استفاده کنید.

یکی از قاعده های ساده برای انتخاب لوستر برای این که بدانید آیا از لوستر مناسب با قطر مناسب استفاده می کنید.

باید قبل از هر چیزی مقیاس اندازه گیری فوت را به سانتی متر برگردانید بدانید.(هر فوت معادل ۳۰ سانتی متر می باشد)

شما باید اندازه طول و عرض اتاق خود را در هر فوت با هم جمع می کنید و و شما می توانید بعد از آن، آن را به اینچ برگردانید، این عددی که به دست می آید ررا می توان این گونه گفت که با قطر لوستر شما می تواند برابر باشد.

برای مثال می توان این گونه مثال زد که اگر اتاق شما ابعادی در ۱۰ در ۱۵ داشته باشد می توان گفت شما لوستری به قطری به اندازه ۲۵ اینچ نیاز دارید.

حال اندازه ها را به سانتی متر اندازه گیری می کنیم که این گونه می شود که اتاق در ابعادی به اندازه ۴.۵ متر در ۳ متر می باشد شما باید لوستری به قطر ۶۳ سانتی متر نیز داشته باشد.

شما باید مدل لوستر خود را طوری انتخاب کنید که مدل لوستر شما به مبلمان هایی خود هماهنگ باشد.

برای مثال می توان این گونه گفت در اتاق غذاخوری های می خواهید لوستری را استفاده کنید، باید به اندازه لوستر و ابعادی که میز دارا می باشد باید مورد توجه قرار گیرد و باید لوستر را در مرکز میز قرار دهید تا بتوانید زیبایی اتاق را چند برابر سازید.

زمانی که لوستر را خریداری می کنید باید متناسب با مکانی که می خواهید آن را نصب کنید توجه داشته باشد و باید بدانید که میز و لوستر چقدر با یک دیگر متناسب باشند.

 

ارتفاع لوستر

در زمانی که می خواهید برای لوستر اتاق خود تصمیم بگیرید همان طور که اندازه مساحت اتاق را در نظر می گیرید باید به ارتفاع اتاق نیز توجه داشته باشید.

هر چقدر که اتاق شما ارتفاع بیشتری را دارا باشد، باید در از لوستری بزرگ تر و یا بلند تر در اتاق خود به کار ببرید.

اگر لوستر شما دارای پوشش نوری نمی باشد شما باید لوستر را به سقف خود نزدیک کنید تا از خمیدگی با استفاده از نور جلوگیری شود و ایجاد سایه نکند.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۵]