ویژگی ها و مزایای روف گاردن بام سبز
15
خرداد

ویژگی ها و مزایای روف گاردن بام سبز

ویژگی ها و مزایای روف گاردن بام سبز

اگر به دنبال ویژگی ها و مزایای روف گاردن بام سبز می باشید می توانید از این مقاله استفاده کنید و اطلاعات بسیار زیادی را دریافت کنید.

اما این سوال برای شما پیش می آید که روف گاردن به چه معنا می باشد و چه مزایا و معایبی را می توانند داشته باشند که شما می‌ توانید آن ها را در چنین مقاله ای پیدا کنید.

به دلیل خانه های امروزی که فضای سبزی در آن وجود ندارد و حیاط و یا تراس بزرگ ایران می توانند داشته باشند به همین دلیل ایده جذابی را طراحان نیز مطرح کرده‌ اند که شما می توانید از قسمت های روی بام و قسمتی از تراس نیز از آن ها استفاده کنید و فضای سبزی را برای خود و خانواده خود ایجاد کنید که چنین کاری می تواند برای شما بسیار مهم و موثر باشد.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

ویژگی ها و مزایای روف گاردن بام سبز

تاثیرات روف گاردن بر روی ساختمان:

  • تصفیه کننده هوا
  • نمایی جذاب و فوق العاده برای ساختمان
  • فراهم کردن امکانات جانبی
  • تعادل سازی دمای محیط ساختمان و روف گاردن
  • عایق صوتی مناسب با استفاده از روف گاردن
  • معماری قوی و پایدار
  • افزایش عمر سقف ها
  • محیطی مناسب برای خانواده و کودکان شما

 

 

تصفیه کننده هوا

زمانی که شما از روف گاردن استفاده می کنید و یا می توان گفت از بام سبز استفاده می کنید این را در نظر دارید که باعث می شوید با سرسبزی و گیاهانی که بر روی سقف ساختمان شما و یا تراس شما کاشته می شوند فضای داخلی و خارجی ساختمان خود را با بهترین شکل ممکن و به صورت طبیعی تصفیه کنید و هوای تازه و سالم و تمیز را برای خود و خانواده خود داشته باشید.

 

نمایی جذاب و فوق العاده برای ساختمان

یکی از مواردی که شما می توانید از روف گاردن استفاده کنید این است که می توانید جذابیت و زیبایی خاصی را به نمای ساختمان بدهید که این زیبایی می تواند تاثیر مثبتی بر روی افرادی که نمای ساختمان را از بیرون تماشا می کنند نیز داشته باشد و جلوی ساختمان شما می تواند متفاوت باشد.

 

فراهم کردن امکانات جانبی

یکی از مواردی که شما می توانید از روف گاردن ها استفاده کنید این است که می توانید محیطی مانند پارک را درون خانه خود داشته باشید و این می‌ تواند برای آرامش و حتی سرگرمی در فضای داخلی خانه شما نیز باشد این فضا را شما می توانید با هر گونه وسایل تزیینی و یا المان های تفریحی نیز طراحی کنید و این به شما بستگی دارد که شما می‌ خواهید در چنین فضایی از چه صندلی و یا المان های تفریحی مانند آلاچیق و یا شومینه فضای باز و حتی آبنما و نوع کفپوشی که شما می خواهید در روف گاردن خود به کار ببرید و سلیقه خود را در انتخاب چنین وسایلی نیز مشخص کنید.

 

تعادل سازی دمای محیط ساختمان و روف گاردن

یکی از مواردی که شما می توانید درباره آن ها اطلاعاتی کسب کنید این است که با توجه به پوشش گیاهی که بر روی سقف ساختمان به کار برده شده است می توان گفت تاثیر بسیار بالایی در جذب حرارت می تواند داشته باشد و همچنین شما می توانید دمای ساختمان خود را که حرارت بسیار بالایی می تواند داشته باشد نیز کاهش دهید و محیطی خنک و سرد تر برای خود داشته باشید و به نوعی می توان گفت شما خنک کننده طبیعی را به ساختمان خود راه داده اید.

 

محیطی مناسب برای خانواده و کودکان شما

اما اگر به دنبال محیطی هستید که بتوانید برای خانواده خود و یا کودکان خود محیط سرگرم کننده را به وجود بیاورید بهترین کار این است که از روف گاردن در ساختمان استفاده کنید شما می توانید محیطی سرسبز و همچنین با امنیت بسیار بالا را برای خانواده خود فراهم سازی که به نوعی می‌ توان گفت در اختیار شما می باشد و کودکان شما و فرزندانتان نیز در این محیط خسته نمی شوند و برای افراد خانواده می‌ تواند محیط سرگرم کننده و جذاب و در عین حال با امنیت بالا داشته باشید.

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]