آینه شامپاینی در دکوراسیون
06
آذر

آینه شامپاینی در دکوراسیون

آینه شامپاینی در دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی

یکی دیگر از نام های آینه شامپاینی نیز آینه مسی گفته می شود و یکی از آینه های زیبا و لوکس برای دکوراسیون داخلی خانه ها و فضا ها استفاده می شود.

یکی از مزایایی که آینه های شامپاینی می توانند داشته باشند این است که این آینه ها را می توان در هر قسمتی که می خواهید نصب کنید برای مثال شما می توانید آینه شامپاینی را در خانه ها، شرکت ها، دفتر های اداری، و غیر اداری نیز به کار ببرید و باعث شوید زیبایی لوکس را به این فضا ها هدیه بدهید.

یکی از خوبی هایی که شما می توانید از آینه ها استفاده کنید این است که آینه ها به فضای داخلی شما می توانند زیبایی فوق العاده نیز هدیه بدهند.

به همین دلیل شما می توانید با هزینه کم که برای خرید آینه انجام می دهید برای دکوراسیون داخلی خود زیبایی را به همراه بیاورید و از یک محیط ساده به یک محیط شیک و لوکس آن را تبدیل کنید.

برای استفاده از آینه ها شما می توانید از آینه هایی با طرح ها و شکل های مختلفی استفاده کنید با ابعادی با سلیقه شما می توانید در مکانی که شما انتخاب کرده اید آن را نصب کنید.

 

آینه شامپاینی در دکوراسیون

آینه شامپاینی

برای این که فضای کاملا منحصر به فرد خود را داشته باشید می توانید از آینه شامپاینی برای آینه کاری دیواری استفاده کنیدو می توانید این آینه کاری را به صورت نامتقارن انجام دهید.

می توان به این صورت بیان کرد که آینه های شامپاینی و آینه های مسی با آینه  های برنز بسیار شبیه به یک دیگر هستند ولی این را در نظر داشته باشید که رنگ این دو آینه با یک دیگر بسیار با هم متفاوت می باشد.

یکی از ویژگی هایی که بین آینه شامپاینی و آینه برنز وجود دارد این است که آینه های شامپاینی از تلفیق رنگ های صورتی و قهوه ای می باشد ولی آینه های برنز را برای رنگ آمیزی از رنگ قهوه ای استفاده می کنند.

 

مزایای آینه شامپاینی

اگر شما می خواهید فضای داخلی و طراحی داخلی منزل خود را با شکوه و زیبا نشان دهید می توانید از آینه ها استفاده کنید زیرا آینه ها می توانند با نقش پر رنگی که دارند طراحی داخلی یک فضا را زیبا سازند.

آینه های شامپاینی می توانند با سایز های مختلف بزرگ و کوچک باعث انعکاس خوب از نور ها در فضای داخلی شوند و فضای داخلی را به صورت یک دست روشن کنند.

همان طور که می دانید بسیاری از آینه ها جنبه دکوری و آینه کاری دکوراتیو را دارا می باشند ولی بسیاری از آینه ها وجود دارد که می توان برای نورپردازی و زیبایی بیشتر یک فضا از آن استفاده کرد، که این موضوع را شما می توانید در آثار هنری نیز مشاهده کنید.

شما می توانید از آینه های شامپاینی که در دسته زیبا سازی فضا می باشد می توانید استفاده کنید و طرح های خیره کننده و متنوع را به کار برد و شما می توانید از این آینه ها برای تمام فضا ها استفاده کنید.

 

انواع آینه های شامپاینی یا مسی

  • آینه شامپاینی جورچین
  • آینه شامپاینی لوزی
  • آینه شامپاینی سند بلاست
  • آینه شامپاینی گرد
  • آینه شامپاینی مستطیلی
  • آینه شامپاینی آنتیک
  • آینه شامپاینی تراش خورده
  • آینه شامپاینی قدی
  • آینه شامپاینی به همراه نورپردازی مخفی

 

رنگ شناسی آینه شامپاینی

یکی از مواردی که باید به رنگ آمیزی آینه ها در نظر داشت که بتواند به بیننده حس خوب و مثبت را منتقل کند که این یکی از سختی های تزئین و دکوراسیون محسوب می شود.

به همین دلیل شما می توانید از آینه های شامپاینی استفاده کنید تا بتوانید طراحی و دکوراسیون خانه خود را به زیبایی تزئین کنید.

این آینه ها توانسته اند با طراحی و رنگ خاصی که دارند جای خود را در عرصه بازار باز کنند و طرفداران زیادی را داشته باشند.

برای کسانی که فضای داخلی خود را به رنگ کرم قهوه ای دکوراسیون کرده اند آینه های شامپاینی بهترین گزینه می باشد و شما می توانید از این آینه ها در قسمت های مختلف خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه نیز استفاده کنید.

اگر در فضای داخلی شما بیشتر از رنگ سفید استفاده شده است شما می توانید از این آینه ها نیز استفاده کنید تا بتوانید فضا را کمی تیره تر کنید و به آن قسمت بُعد دهید.

رنگی این آینه ها را به آینه مسی تشبیه می کند رنگ طلایی می باشد که کمی مایل به قرمز می باشد و این رنگ در آینه های شامپاینی به کار می رود.

همه شما می دانید که اگر وسیله تزئینی بخواهید خریداری کنید بهترین گزینه رنگ مسی می باشد و این رنگ نیز در آینه های شامپاینی استفاده می شود و آن ها را مایل به مسی کرده است.

زمانی که نور به سطح آینه های شامپاینی می تابد انعکاس آن باعث می شود که رنگی خاص در فضا ایجاد شود و حس تجملاتی و لوکس را به وجود آورد.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]