آینه کاری در دکوراسیون
22
آبان

آینه کاری در دکوراسیون

آینه کاری در دکوراسیون

آینه کاری به سبک مدرن در این دوره توانسته به شکل دکور و دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی دربیاید، با آینه ها شما می توانید دکوراسیون خود را به زیبایی تبدیل کنید و از آن ها لذت ببرید.

شما می توانید با نصب یک آینه با سبک دکوراتیو و مدرن ارزش خانه خود را بالا ببرید و با یک آینه ساده به آن جلوه دهید و از آن لذت ببرید.

اگر می خواهید از آینه به عنوان دکوراتیو استفاده کنید می توانید از آن به عنوان تابلود بر روی دیوار استفاده نمایید و به دیوار خود جلوه دهید.

خانه ها و ساختمان هایی که نور کمی را در خود دارند می توانند از آینه های دکوراتیو استفاده کنند و نور خانه و فضای داخلی را چند برابر بسازند و از آن استفاده کنند.

شما می توانید از این آینه  ها در طرح ها و رنگ هایی چون طلایی، مسی،نقره ای و برنزی استفاده کنید و با آن ها زیبایی را به خانه خود هدیه دهید.

 

آینه کاری در دکوراسیون

کاربرد آینه کاری مدرن

شما اگر دقت کرده باشید از گذشته تا الان وارد هر خانه ایرانی می شوید می توانید آینه و شمعدانی ها را دیده باشید که از آن ها به خوبی نگهداری می شود.

همه ایرانی ها آینه و شمعدان و یا آینه و لاله ها را با یک دیگر در خانه های خود دارا می باشند، که می توان آینه هایی با طرح ها و شکل های متفاوت را در هر خانه ای تماشا کنید.

افرادی که می مواهند در خانه و یا ساختمان آرامش را احساس کنند می توانند از آینه استفاده کنند زیرا آینه به این افراد کمک می کند تا فضای اطراف آن ها گستردگی و تازگی را ایجاد کند که نقش بسیار موثری را دارند.

شما می توانید حتی در احادیث و تعالیم دینی از آینه که اشاره به مومن آینه مومن می باشد را توجه کنید که در آن ها به آینه اشاره شده است، حتی در قرآن شما می توانید مفاهیمی را برای آینه ها بیابید ولی کلمه مستقیمی از آینه نیامده است.

 

پوشش دیوار با آینه

می توان به نوعی از آینه کاری ها اشاره نمود که در برخی از خانه هایی با سبک و طرح مدرن می توان از آینه های بزرگ بر روی یک دیوار توجه کرد.

با این کار شما می توانید از مواردی که نمی خواهید بر روی دیوار دیده شود با این کار شما می توانید زیبایی را همراه با مخفی سازی دیوار انجام دهید.

و یا با این کار شما می توانید اتاق های کوچک که شبیه به انباری می باشد را با آینه ها پنهان کنید و بر روی درب اتاق های انباری و یا کمد ها را با آینه ها بپوشانید.

 

افزایش ارتفاع و مساحت

از بزرگ ترین کاربرد هایی که آینه ها می توانند انجام دهند بزرگ نشان دادن فضا و ارتفاع بلند را می توان اشاره نمود، که با این کار هم فضا دارای ارتفاع زیادی می شود و هم فضا از نظر سطح بزرگ نشان داده می شود.

آینه ها کاری که انجام می دهند می توانند نوری که در آن ها می تابد را منعکس کنند و این که می توانند محیطی را که تصویر آن درون آینه افتاده است را نشان دهند.

اگر آینه ای که می خواهید نصب کنید به درستی و در جای مناسب نصب شود شما می توانید از آن به عنوان خطای دید استفاده کنید و باعث شوید که بیننده با خطای دید مواجه شود و حس وسعت را به بیننده القا کند.

 

افزایش نور با آینه ها

یکی از ویژگی های مثبت دیگری که آینه ها می توانند داشته باشند افزایش نور در فضا و خانه ها می باشد، که این را نمی توان انکار نمود.

زمانی که شما از آینه قدی در بین دو پنجره استفاده می کنید می توانید ذهن بیننده را فریب دهید و به او احساس امتداد فضا را نشان دهید.

پس در این حالت شما می توانید این را حس کنید که درون فضا نور بیشتری وجود دارد و فضای داخلی روشن تر می باشد، و دیگر راهی که شما می توانیدفضای داخلی را روشن تر کنید این می باشد که بتوانید آینه را در جایی قرار دهید که بتواند نور لامپ ها را بازتاب کند.

یکی از کار ها این می باشد که شما می توانید آینه دیواری را در پشت آباژور یا چراغ های دکوراتیو نصب کنید، و یا این که می توانید آینه ها را به صورتی قرار دهید که بتوان نوری که از لامپ سقف می تابد را در خود نشان دهد.

 

انواع آینه های مدرن دکوراتیو

  • دیوارپوش آینه ای
  • آینه کاری گرد
  • آینه کاری پازلی
  • آینه کاری با طرح های خاص
  • آینه کاری تایل

 

خواندن نوشته های زیر نیز به شما توصیه می شود:

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴.۵]