استفاده از متریال های چوبی 
03
دی

استفاده از متریال های چوبی 

استفاده از متریال های چوبی 

با توجه به گسترش طراحان در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون نمونه های متنوعی از آنها هم در بازار گسترش پیدا کرده است، برای همین بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که خانه خود را همانطور که دوست دارند چیدمان کنند. با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد و قیمت متریال ها متغیر هست اما ناگفته نماند که قیمت این متریال بر اساس کیفیتی که دارند هم متفاوت می باشد.

اگر می خواهید بازسازی منزل و بازسازی ساختمان را انجام دهید بهتر است که متریال های با کیفیت را جایگزین متریال های دیگر کنید .به دلیل اینکه یک بار می خواهید هزینه کنید و بهتر است که یک فضای دلنشین را برای خود رقم بزنید.

بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا دکوراسیون داخلی منزل را با المان های معمولی چیدمان کنند .اما در دنیای معماری و طراحی نمونه هایی هم هستند که هنگامی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند می تواند یک خانه لوکس و جذاب را به وجود بیاورند.

اگر به فکر خانه ای متفاوت هستید بهتر است که متریال های چوبی را برای تزئینات و آن به کار بگیرید و استفاده از متریال های چوبی را در خانه استفاده می‌کنند.

 

طراحی و اجرای کابینت

 

استفاده از متریال های چوبی 

استفاده از تزیینات چوبی در منزل

فضای منزل محیط استکه همه ما در آن برای داشتن حس آرامش زندگی میکنیم. داشتن آرامش نیاز به موارد زیادی دارد که یکی از آنها طراحی داخلی مناسب است.

اجرای استاندارد و اصولی در طراحی و انتخاب رنگ و طرح های مناسب در کنار یکدیگر دقیقاً همان استانداردها و مواردی که در طراحی وجود دارد باعث می شود یک محیط زیباتر می شود.

هنگامی یک محیط زیبا دیده می شود که  افراد در آن آرامش بیشتری هم خواهند داشت برای همین بهتر است متریال با اصالتی مانند چوب را در دکوراسیون داخلی منزل به درستی به کار ببریم .

چوب به عنوان یک المان قدیمی در دنیای طراحی وجود داشته است که تا امروز محبوبیت خود را از دست نداده و بلکه بیشتر هم شده است.

استفاده از چوب ها می توانند به عنوان میزها و مبلمان ها و مواردی نظیر آن استفاده شود.

اما جزئیات دیگری هم در خانه وجود دارد که می توان از چوب برای اجرای آن استفاده کرد.

مواردی مانند طرح و نقش های روی کابینت ،استفاده از آنها برای قرنیز ها، وسایل های دکوری و تزئینی برای تزئینات ساختمان و …

اگر به استفاده از متریال چوب علاقه‌مند هستید بهتر است که در ابتدا آن ها را بشناسید و از یک کارشناس که در این زمینه فعالیت می‌کند مشاوره بگیرید.

هنگامی که از آنها بپرسید به شما می گویند که انواع مختلفی از چوب وجود دارد که در طیف رنگی مختلفی می توان آنها را برای تزئینات ساختمان به کار برد.

 

بازار کار رشته های دکوراسیون داخلی

 

چوب

با توجه به امکاناتی که در بازار امروزی وجود دارد که قیمت آن متغیر شده و معمولاً افراد کمتری می‌توانند آن را برای تزئینات ساختمان خود استفاده کنند .

اما استفاده بیش از حد از این متریال است که هزینه بسیاری برای آن خواهد داشت هنگامی که بخواهید تغییرات کوچک و لوازم دکوری را با متریال در منزل اجرا کنید هزینه کمتری برایتان خواهد داشت و جلوه متفاوتی هم در دکوراسیون داخلی و به وجود می‌آورد.

استفاده از چوب ها بر روی درب کابینت می‌تواند با توجه به هنر هایی مانند منبت و معرق کاری انجام شود .

نقش و نگارهای اصیل ایرانی بر روی متریال چوب بهتر دیده می‌شود و برای همین معمولاً طرح ها استفاده از چوب را در اولویت کار خود قرار می‌دهد.

 

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]