بازار کار رشته های دکوراسیون داخلی
21
آبان

بازار کار رشته های دکوراسیون داخلی

بازار کار رشته های دکوراسیون داخلی

برای رشته طراحی دکوراسیون هنوز در ایران جا برای پیشرفت هست که می توان گفت در بیشتر کشور ها این رشته در حال توسعه و پیشرفت روز به روز می باشد، در این رشته بازار کار هنوز نو پا می باشد ولی می توان گفت در این مدت کم توانسته پیشرفت هایی از خود داشته باشد.

همانند دیگر هنر ها مه از سبک و طراحی پیروی می کنند دکوراسیون نیز از سبک ها و تنوع مختلفی استفاده می کنند، که شما می توانید بسته به هر سلیقه ای از این سبک ها استفاده کنید، که این سبک ها در طول زمان به وجود آمده اند.

برای سبک ها می توان به چهار سبک اشاره کرد که دکوراسیون داخلی می تواند دارای چهار سبک اصلی مانند سبک مدرن، سبک مینیمال، سبک کلاسیک و سبک یونان باستان اشاره نمود که این چهار سبک در ایران بسیار استفاده می شود و برای خود آن دارای بازار رقابتی می باشد.

همان طور که سنیده اید و دیده اید می توان گفت که طراحی آشپزخانه ها یکی از مباحثی می باشد که بسیار درباره آن صحبت می شود و اکثر طراحی ها در این زمینه صورت می گیرد.

در گذشته هر خانمی به یک آشپزخانه مرتب بسنده می کرد ولی امروزه این گونه نیست زیرا اکنون آشپزخانه ها به لوکس ترین قسمت هر خانه ای تبدیل شده اند که نیاز به طراحی های فوق العاده ای دارند.

به همین دلیل امروزه هر خانمی روی آشپزخانه احساسیت هایی را دارد و می خواهد طراحی دکوراسیون آشپزخانه به بهترین حالت و بهترین سبک طراحی شود تا بتواند آشپزخانه ای کاربردی و زیبا داشته باشد.

 

بازار کار رشته های دکوراسیون داخلی

آینده شغلی و بازار کار طراحی دکوراسیون

اگر بخواهید درباره بازار کار در دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی صحبت کنید باید گفت که آمار دقیقی از این موضوع در دسترس نیست، اما می توان به این اشاره کرد که در حوزه های دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی شرکت ها و اداره ها و دیگر فضا ها این سال ها از طرف مردم مورد توجه قرار گرفته است.

اما اکنون به دلیل طراحی آشپزخانه های لوکس و متفاوت بسیاری از افراد از این کار درآمد کسب می کنند و مشتری های زیادی را کسب کرده اند، و می توان گفت پیشرفت چشمگیری در این حوزه صورت گرفته است.

با این که پیشرفت تکنولوژی وارد بازار کار این حوزه شده است می توان گفت که طراحان داخلی با این کار پیشرفت خود را نشان داده اند، اما باز هم کسانی که دانش و تخصص در این کار را دارند می توانند نشبت به دیگر افراد موفقیت های بیشتری را کسب کنند و با این کار بهترین کسب درآمد را داشته باشند.

افرادی که به تازگی فارغ التحصیل از این رشته شده اند می توانند به راحتی و بدون سختی سابقه کاری کار خود را ادامه دهند و نگران سابقه کار نباشند زیرا خود کار خود را انجام می دهند و با طراحی دکوراسیون داخلی و معماری های مختلف انجام دهند.

یکی از ویژگی های مثبت در این رشته می توان این گونه بیان کرد که به لطف تکنولوژی و کامپیوتر ها و نرم افزار های معماری می توانند به راحتی به کار خود ادامه دهند و طراحی ها را انجام دهند.

برای این کار کافی است که با نرم افزار های طراحی آشنایی داشته باشید تا بتوانید قسمت اعظم این کار را با سیستم ها انجام دهید، برای مثال می توان به اتوکد، رویت و بسیاری دیگر از این نرم افزار ها استفاده کرد.

 

میزان درآمد طراحان داخلی

اگر بخواهید درباره درآمد این افراد مطالبی را در نظر داشته باشید می توان این گونه بیان کرد که این افراد به دو دسته تقسیم می شوند که افرادی می توانند به صورت شخصی کاری را قبول کنند و با آن شخص به صورت تکی هزینه ها را حساب کند و یا می توانند افراد برای گروه و یا شرکتی کار کنند و درصدی از این طراحی ها را کسب کنند و به صورت قراردادی به جلو حرکت کنند.

اما باید به این اشاره کرد که افرادی که به این کار مشغول می شوند بسته به تخصص و مهارت و تجربه آن ها بستگی دارد که به چه میزان می توانند در این کار خلاقیت داشته باشند.

پس نکته ای که باید به آن اشاره نمود این می باشد که سعی کنید مهارت خود را تقویت کنید و تخصص خود را افزایش بدهید تا بتوانید با این کار بتوانید افراد را به سمت خود جذب کنید و به کار خود رونق دهید.

رابطه مستقیمی بین پروژه هایی که انجام می دهید و رضایت مشتری و میزان درآمد شما می باشد که هر چه پروژه های انجام شده شما بهترین باشد می تواند رضای مشتری را بیشتر جذب کرد و درآمد خود را بالا ببرید.

اگر تازه شروع به کار و طراحی کرده اید باید به این توجه داشته باشید که موفقیت شما در پروژه های اولیه که در سال های اول انجام می دهید به درآمد شما در پروژه های بعدی در سال های آینده تاثیر مثبتی می گذارد.

در دنیا یکی از شغل های محبوب طراحی دکوراسیون می باشد، با این که طراحی داخلی یکی از رشته های روز دنیا می باشد و این رشته یکی از تجارت های رقابتی به حساب می آید، که از آن در کشور های دیگر برای جذب توریست استفاده می کنند.

این که شما می خواهید جزو بهترین ها در این کار باشید باید بدانید که بهترین کار حضور در پروژه های بزرگ می باشد و همیچنین شما باید در طراحی خلاق و هنرمند و شجاع باشید تا بتوانید اثر فوق العاده ای را رسم کنید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]