انتخاب آینه برای دکوراسیون خانه
15
بهمن

انتخاب آینه برای دکوراسیون خانه

آینه بیش از استفاده عملی از دیدن خود ، بخشی از دکوراسیون منزل است. آن ها نور را منعکس می کنند و فضای اتاق را بزرگ تر از آن چه که هست نشان می دهند. به طور سنتی ، آن ها بالای میز ظرفشویی یا میز آرایشی آویزان می شوند ، اما شما می توانید خلاق باشید و برای قرار دادن آینه‌ی خود در قسمت های مختلف خانه آزمایش کنید و همچنین انواع آینه‌های آویز را پیدا کنید. آینه‌ی خانه در طراحی داخلی خانه و طراحی داخلی اتاق تاثیر زیادی دارد. با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: آینه‌ی طلایی در دکوراسیون، آینه‌ی شامپاینی در دکوراسیون

فضا های مختلف در خانه برای آویزان کردن آینه‌ها

در حمام

قرار دادن آینه بالای سینک ظرفشویی در حمام به دلایل واضح محبوب ترین انتخاب است. یک آینه با اندازه مناسب با نور کافی برای آرایش ، اصلاح و غیره ضروری است. علاوه بر این ، برای دیدن پشت سر با راحتی ، می توانید یک آینه آویز دیواری با بازوی قابل تنظیم نصب کنید. برخی از افراد یک آینه بزرگ کننده را نیز به عنوان یک افزودنی خوب ایجاد می کنند.

اگر بودجه لازم را برای آن دارید ، می توانید آینه خود را بالای سینک ظرفشویی یا بخشی از آن را گرم کنید تا پس از دوش آب گرم هرگز مه آلود نشود. اگر تمایل دارید که در دستشویی لباس بپوشید ، می توانید یک آینه تمام قد را روی دیوار یا در حمام نصب کنید.

 

در اتاق خواب

شما می توانید از یک آینه تمام قد در حمام چشم پوشی کنید ، اما نه در اتاق خواب. هنگام لباس پوشیدن و بیرون رفتن ضروری است. اگر آن را روی دیوارها یا در کمد لباس دوست ندارید ، می توانید آن را در داخل کمد لولایی آویزان کنید تا در هنگام بسته شدن دیده نشود. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در جلوی آینه دارید تا بتوانید عقب بروید و کل بدن خود را ببینید و بنابراین اطمینان حاصل کنید که هیچگونه اختلال در کمد لباس را از دست ندهید. اگر اتاق خواب کوچکی دارید ، ایده خوبی است که درهای کمد آینه ای تهیه کنید تا اتاق شما خیلی بزرگتر از آنچه هست باشد.

اگر فضای لازم برای میز کامل غرور در اتاق خود ندارید ، می توانید با کنار گذاشتن آینه بالای آن و قرار دادن آرایش خود در جدول مانند تصویر زیر ، میز کناری خود را به یک میز غرور تبدیل کنید.

 

در سرسرا

 

قرار دادن آینه در نزدیکی درب اصلی خانه به شما این امکان را می دهد که قبل از بیرون رفتن ، یک چک سریع انجام دهید. همچنین اگر می خواهید یک گوشه کوچک زیبا ایجاد کنید ، می تواند یک افزودنی بسیار شیک باشد. شاید یک آینه گرد کوچک یا عتیقه به خوبی با دکوراسیون شما سازگار باشد. در زیر آینه ، می توانید یک میز با یک سبد قرار دهید تا کلید های خود را نگه دارید ، برخی از تغییرها ، سایه ها و غیره. همچنین می توانید قلاب هایی برای آویز کاپشن ، بند سگ و سایر موارد قرار دهید.

 

به عنوان Backsplash در آشپزخانه

اگر یک آشپزخانه کوچک و مدرن دارید ، استفاده از آینه‌ها به عنوان صفحه عقب می تواند گزینه ای شیک باشد. این باعث می شود آشپزخانه شما از نظر بصری بزرگ تر به نظر برسد.

 

زیبایی در اتاق ناهار خوری را دو برابر کنید

اگر یک میز بوفه در کنار دیوار اتاق ناهارخوری خود دارید ، آینه ای را بالای آن قرار دهید تا تمام غذا های جالب را وقتی میهمان هستید منعکس کنید. یا می توانید تعدادی شمع قرار دهید و نور بسیار خوبی را منعکس کنید.

 

در اتاق نشیمن انتخاب کنید

آینه‌ی بالای شومینه یا مبل یک روش ساده برای تقویت نور اتاق است. قابی را انتخاب کنید که متناسب با دکوراسیون اتاق باشد و آینه‌ی شما می تواند مایه کیک باشد. در تصویر زیر ، قاب آنتیک به زیبایی با مبل و دیوار سفید مطابقت دارد و ظاهری کلاسیک به اتاق می بخشد.

اگر هر یک از اتاق های نشیمن شما ، یا هر اتاق دیگری برای این موضوع ، به نظر می رسد کوچک باشد ، می توانید یک آینه بزرگ را مانند یک تصویر زیر که تمام دیوار را پوشانده است نصب کنید تا فضا بسیار بزرگتر از آنچه که هست باشد.

 

راهرو

بعضی از خانه ها دارای راهرو های طولانی بدون نور طبیعی زیاد هستند. مطمئناً می توانید این دیوارهای بلند و خالی را با یک دیوار گالری یا حتی یک نقاشی بزرگ تزئین کنید ، اما قرار دادن آینه می تواند نور را در فضا منعکس کند و حتی بدون نور مصنوعی زیاد ، آن را بسیار روشن تر نشان دهد. برای ایجاد نمای دیوار گالری می توانید به سراغ یک آینه بزرگ یا چندین آینه بروید.

 

جع بندی

 

قبل از این که بر میخ چکش بزنید ، انعکاس را در نظر بگیرید – آینه خود را بر روی دیواره ای قرار دهید که می خواهید آن را آویزان کنید و ببینید بازتاب آن چیست. ایده خوبی است که آینه خود را در مقابل یک نقاشی یا گیاه (یا هر عنصر مهم دیگر معماری) آویزان کنید تا به آن اهمیت بیشتری داده شود و زیبایی مورد در اتاق دو چندان شود. اگر آینه خود را در مقابل عنصر غیرجذاب مانند بخاری اتاق قرار دهید ، عکس این درست خواهد بود. بهترین حالت این است که آینه خود را روبروی پنجره قرار دهید ، خصوصاً آینه‌ای که دارای نمای خوبی باشد تا نور اتاق منعکس شود و اتاق روشن تر به نظر برسد. همچنین می تواند توهم پنجره دوم را ایجاد کند.
آینه‌ی شما می تواند هر سبکی را که می خواهید در اتاق از لبه دار تا کلاسیک به مدرن تقویت کند. این کاملا به قاب بستگی دارد. یک قاب عتیقه و یک قاب چوبی ساده حس کاملا متفاوتی به اتاق می بخشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که آینه‌ای که انتخاب می کنید با بقیه داستان دکور که می خواهید بگویید همگام باشد. اگر در انتخاب آینه برای خانه خود یا هر ایده دیگری در زمینه دکوراسیون به کمک نیاز دارید ، در تماس با کارشناسان دکوطرح دریغ نکنید.

 

پیشنهاد نویسنده: آینه‌کاری در دکوراسیون

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]