انتخاب میز تلویزیون - بخش دوم
27
مهر

انتخاب میز تلویزیون – بخش دوم

انتخاب میز تلویزیون – بخش دوم

انواع مدل های میز تلویزیون

  • میز تلویزیون استند
  • میز تلویزیون اینداستریال
  • میز تلویزیون چرخشی
  • میز تلویزیون دیواری
  • میز تلویزیون روستیک
  • میز تلویزیون شومینه دار
  • میز تلویزیون شیشه ای
  • میز تلویزیون قفسه ای
  • میز تلویزیون کشویی
  • میز تلویزیون کنج
  • میز تلویزیون مدرن
  • میز تلویزیون منحنی
  • میز تلویزیون مینیمال

شما می توانید از این مدل های نام برده را هر کدام را که به خانه شما بیشتر از همه به سبک دکوراسیون داخلی شما می آید را برای خانه خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد نویسنده : بخش اول این مقاله را بخوانید.

 

انتخاب میز تلویزیون – بخش دوم

میز تلویزیون استند

یکی از جذاب ترین و مدرن ترین نمونه های میز تلویزیون برای خانه ها امروزی این میز های تلویزیون استند می باشند که با خود زیبایی و جذابینت را به وجود می آورند.

می توان این گونه بیان کرد که این میز ها، میز نمی باشند و در واقع این ها استند هایی می باشند که تلویزیون شما درون آن قرار می گیرد و در آن جای می گیرد.

از مزیت های خوب این میز ها می توان به این اشاره کرد که این استند ها جای بسیار کمی را می گیرند و این که این استند ها و میز ها را در هر جایی می توانید قرار دهید.

شما می توانید این میز ها را در وسط سالن فضای خود استفاده کنید و این میز ها می تواند نقش پارتیشن را برای شما اجرا سازند.

 

میز تلویزیون اینداستریال

اگر شما سبک دکوراسیون اینداستریال را بشناسید یا این سبک به نام دیگری به نام سبک صنعتی معروف می باشد توجه کرده باشید می توانید خود تصور کنید که این میز ها به چه شکلی می باشند.

در میز تلویزیون اینداستریال شما می توانید خصوصیات و ویژگی های سبک صنعتی را در آن مشاهده کنید.

در زمان ساخت این میز ها اغلب از فلز استفاده می شود و یا از مصالحی ساخته می شود که بیشتر حس و حال صنعتی داشته باشند، و این میز ها اتصالات آن ها نیز از این مصالح نیز استفاده می شود.

میز تلویزیون اینداستریال نیز ظاهر خشنی را دارا می باشند و این به این دلیل می باشد که متریال هایی که برای ساخت آن ها استفاده می شود نیز مصالح صنعتی می باشند نیز حس و حال سردی را دارا می باشند، زمانی که این سبک از میز تلویزیون را در کنار مبلمان های مدرن به کار می گیرید ترکیب بسیار جذاب و زیبایی می شود.

 

میز تلویزیون چرخشی

یکی از جدید ترین میز هایی که به بازار عرضه شده اند میز های چرخشی می باشند.

یکی دیگر از میز های تلویزیون که میز نیستند این موارد می باشد، که فقط تلویزیون روی آن ها مانند تابلو و قاب عکس قرار می گیرد و مانند میز پایه ندارند.

نام دیگر میز های چرخشی را می توان استند های چرخشی تلویزیون گذاشت که این ها به دسته تقسیم می شوند.

یکی از این دسته ها را می توان این گفت مانند درب می باشند و تلویزیون بر روی درب قرار می گیرد برای مثال تلویزیون بر روی درب کمد قرار می گیرد که می توان آن را باز و بسته کرد.

دیگر دسته این میز ها را می توان گفت این چنین است که می توان مانند یک پارتیشن در بین دو فضا قرار داد، این پارتیشن ها می تواند به شما کمک کند که بتوانید از هر طرفی که می خواهید به تماشای فیلم بپردازید.

 

میز تلویزیون دیواری

اگر شما می خواهید طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی منزل شما کمتر اشغال شود می توانید از میز های دیواری استفاده کنید، این میز ها به دیوار متصل شده و بعد از آن تلویزیون بر روی آن ها نصب می شود، این کار کمکی می باشد برای کسانی که نمی خواهند تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنند باشد.

این میز های تلویزیون می توانند به شما جذابیت و زیبایی را هدیه دهند، زیرا بسیار زیبا می باشند و به جای این که این میز ها روی زمین قرار گیرند می توانند بر روی دیوار نصب شوند و مانند یک شلف بزرگ نیز عمل می کنند، که شما می توانید تلویزیون خود را بر روی یکی از قسمت های آن که طراحی شده است قرار دهید.

یکی از ویژگی های مثبت این میز ها این می باشد که این میز ها در عوض میز های دیگر بسیار جمع و جور می باشند و جای کمتری را به خود اختصاص می دهند.

 

میز تلویزیون روستیک

بهترین گزینه برای خانه هایی که به دنبال گرمی و صمیمیت می باشند نیز میز های تلویزیون روستیک بوده است، پس بهتر است این مدل ها را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های بارز این سبک از میزهای تلویزیون نیز سادگی آن ها می باشد که از روی سادگی آن ها را میشناسند.

مصالحی که این میز ها از آن ها ساخته می شوند انواع متریال های چوبی می باشند، و اغلب از چوب ساخته می شوند.

این میز ها زمانی خود را نشان می دهند که شما در دکوراسیون داخلی خود از سبک روستیک استفاده کرده باشید و این سبک با این میز ها تناسب ایجاده کرده باشد، پس شما می توانید در خانه هایی که از سبک روستیک استفاده کرده اند از این میز ها استفاده کنید و نتیجه خوب و عالی را دریافت کنید.

 

میز تلویزیون شومینه دار

اگر شما می خواهید با استفاده از یک وسیله دو کاربرد مختلف را امتحان کنید بهترین گزینه میز های تلویزیون شومینه دار می باشند که به شما این اجازه را می دهند.

این میز ها در اصل فقط جایی برای قرار دادن تلویزیون می باشند ولی با این وجود کاربرد دیگری نیز در خود دارند و آن این می باشد که در خود جایی برای شومینه نیز دارا می باشد.

این میز های تلویزیون را طوری طراحی کرده اند که بتوان در جای مخصوصی که در آن ها می باشد شومینه نیز باشد و در آن آتش روشن نمود.

این میز ها می توانند دکوراسیون شما را منحصر به فرد کنند، این میز ها نیز می توانند برای شما فضایی گرم و مطلوب را به وجود آورند.

 

پیشنهاد نویسنده : بخش سوم این مقاله را بخوانید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی انتخاب میز تلویزیون – بخش دوم برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]