بازسازی درب خانه
17
آذر

بازسازی درب خانه

بازسازی درب خانه

اگر از ظاهر درب های منزل مسکونی خود خسته شده اید و بودجه کافی برای تعویض درب های داخلی خانه خود را ندارید ایده های بازسازی درب های قدیمی می تواند به شما کمک بسیاری کند و با کمی خلاقیت و راه های ساده وبسیار ارزان درب های خانه مسکونی خود را از نو بسازید. با دکوطرح همراه باشید.

یکی از عناصر مهم ساختمانی درخانه ها مسکونی و اداری درب ها می باشند که قبل از ورود به فضا واتاق باعث ایجاد افکاری مثبت و یا منفی نسبت به  آن مکان می شوند. به همین دلیل است که درب ها در ظاهر خانه از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

بازسازی درب خانه

با استفاده از رنگ به درب ها زندگی دوباره بدهید

برای این که درب ها در منزل مسکونی شما دارای ظاهری جدید شوند می توانید آن ها را با استفاده از ترکیب رنگ های متفاوت و متنوع رنگ آمیزی کنید و زندگی دوباره به آن ها بدهید.

با بکار گیری قدرت تخیل خود وبا استفاده از رنگ ، درب ها را به شکل ها و طرح های متنوع رنگ آمیزی کنید و ظاهری زیبا تر بر روی درب ها ایجاد کنید.

برای این کارمی توانید از اینترنت الگوهای متفاوت و زیبایی را تهیه کرده و طرح های مورد پسند خود را بر روی درب ها ایجاد کنید. هم چنین می توانید طرحی را که دوست دارید بر روی مقوا نقاشی کرده سپس آن را بریده و به صورت الگو برای رنگ کردن  بر روی درب ها قرار دهید و سپس آنها را رنگ آمیزی کنید .

 

کاغذ دیواری و یا استیکرهای چسبان

با استفاده از کاغذ دیواریهای متنوع می توانید طرح های زیبایی را بر روی درب ها ایجاد کنید. می توانید درب ها را به هر سبکی که دوست دارید تزیین کنید ، برای این منظور کاغذ دیواری های متنوعی در سبک های مدرن، کلاسیک، وینتیج، روترو و غیره وجود دارد که می توانید ازآنها در تزیین درب های منزل مسکونی بهره ببرید .

 

آینه بر روی درب ها

در گذشته از شیشه های طرح دار و رنگی در قسمت میانی درب ها بسیار استفاده می شد و مورد پسند عموم بود. شما نیز می توانید با خلاقیت از این مدل  شیشه ها برای درب های خانه خود استفاده کنید و با ایجاد کمی تغییردرآنها که هم کارآمد تر باشد و هم ظاهری زیباترو دکوراتیو در فضای مسکونی شما ایجاد کند. با نصب یک آینه بر روی درب می توانید ظاهری متفاوت در دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی ایجاد کنید وازطرفی با بکار بردن آینه های هندسی ظاهر ساده درب را نیز از بین خواهید برد.

 

استفاده از دستگیره در ظاهر درب

در بازسازی درب های قدیمی در خانه می توانید با بکار بردن اسپری رنگ، دستگیره های درب ها را تغییر داده و ظاهری جدید به آن ها ببخشید. اما باید قبل از این کار به جنس و نوع دستگیره ها توجه داشته باشید

 

نصب کاغذ دیواری با چسب جدید

 

پوشاندن درب

در بازسازی درب های قدیمی شما می توانید با پوشاننده های متنوعی مانند چرم مصنوعی ظاهری بی نظیر و زیبا به درب ها ببخشید و تنها چیزی که لازم دارید منگنه مخصوص و پوشش چرمی متناسب با ابعاد واندازه درب است. بعد از اتمام روکش کردن درب می توانید با استفاده از دکمه برای آنها طرح ایجاد کنید.

بعد از خشک شدن فوم به دلیل افزایش حجم چرم باید لبه های اضافی را بگیرید و با کمک کاتر فوم را با در هم سطح کنید و قسمت های اضافی را ببرید .

 

جمع بندی

وقتی به طور عملی وارد کار میشوید متوجه ریزه کاری های زیادی می شوید و وقتی اقدام به بازسازی درب ها می کنید و اقدامات اولیه را انجام می دهید متوجه بسیاری از مسایل می شوید پس مهم است در حین بازسازی درب ها اول طرح مورد نظر خود را تجسم کنید و سپس اقدام به بازسازی آنها کنید تا باعث خرابی بیشتر درب ها نشوید زیرا درب ورودی خانه و درب های اتاق ها تاثیر بسیار زیادی در فضای خانه دارند.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]