طراحی پروژه تجاری کافی شاپ
13
شهریور

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ واقع در خیابان ملاصدرا به کارفرمایی آقای موحدی که به سبک مدرن طراحی و اجرا شده است.

متراژ این پروژه ۱۹۸ متر مربع می باشد که طراحی آن در مدت زمان ده روز کاری انجام شده است.

ما در ابتدای کار پلان چیدمان و فاز دو را با کارفرما نهایی کرده و برای تسریع در روند اجرا، تا آماده شدن طرح های سه بعدی پروژه وارد فاز اجرا شد.

بعد از تخریب و اتمام نصب تاسیسات و در ابتدای عملیات اجرایی تمام طرح های سه بعدی آماده و نهایی شد و پروژه روند بسیار سریعی به خود گرفت که این یک هماهنگی کامل بین مهندسین تیم طراحی و تیم اجرایی پروژه را در بر می گیرد.

در ادامه مطلب از شما دعوت می کنیم طرح های نهایی شده این پروژه را بازدید کنید.

با ما همراه باشید.

 

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ – اصول طراحی کافی شاپ

تصاویر این پروژه را در زیر مشاهده کنید:

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

طراحی پروژه تجاری کافی شاپ | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

 

چگونه یک چیدمان عالی برای کافی شاپ طراحی کنیم؟

آیا در حال افتتاح یک کافی شاپ جدید هستید؟ عالی است! شما دانه های قهوه مناسب را می شناسید، شربت های طعم دار دارید، یک منوی بی نقص آماده کرده اید، یک کافی شاپ عالی را آماده کرده اید، و حالا… باید ظاهر و طرح کلی کافی شاپ خود را بچینید. در اینجا چند نکته برای طراحی کافی شاپ زیبای شما آورده شده است.

 

یک منطقه خدمات کارآمد را برنامه ریزی کنید

وقتی مشتریان شما از در وارد می شوند، دوست دارند که بدون فکر سراغ سفارش بروند. سعی کنید که منوی خود را به راحتی و در دسترس به طوری که برای همه قابل باشد قرار دهید. همچنین یک همکار با رفتار گرم و صمیمی را استخدام کنید که می تواند به آن ها خوش آمد بگوید، سفارش آن ها را بگیرد و پرداخت آن ها را سریعا پردازش کند. ضمنا مشخص کنید که مشتری شما کجا منتظر سفارش خود خواهد بود و از کجا آن را تحویل می گیرد (معمولاً در انتهای دیگر پیشخوان یا سر میزشان).

 

نشانه های واضح و تابلوهای بزرگ قرار دهید

تابلوهای بزرگ به تجربه کلی سفارش مشتری کمک می کند. به محل قرار دادن تجهیزات و لوازم پشت پیشخوان خود فکر کنید تا باریستاهای قهوه شما تا حد امکان بهینه کار کنند.

 

نام تجاری خود را بشناسید و روحیه را بر اساس آن تنظیم کنید

آیا می خواهید هر روز صبح، کافی شاپ شما یک ایستگاه مردمی برای افرادی باشد که به سمت محل کارشان می روند؟ آیا می خواهید مکانی خوب با انرژی مثبت برای نویسندگان و خلاقان ارائه دهید که بیایند و ساعت ها صرف کار کنند؟ آیا می خواهید یک پاتوق اجتماعی برای متخصصان جوان باشید یا یک مکان عالی برای دانشجویانی که می توانند برای مطالعه به کافی شاپ شما بیایند؟ شاید شما یک فرد خانواده دوست هستید و افرادی را هدف قرار می دهید که بچه های کوچک همراهشان دارند یا ترجیح می دهید فضای رمانتیکی برای زوج های جوان فراهم کنید؟ این که مخاطب هدف خود را بشناسید به معنای واقعی کلمه مهم ترین بخش در انتخاب چیدمان طراحی است. همچنین پس از راه اندازی به شما در بازاریابی کلی کافی شاپ کمک می کند.

 

رنگ و نور باید با حال و هوای کافی شاپ مطابقت داشته باشد

اگر می خواهید کافه شما جایی باشد که مردم قبل از رسیدن به محل کار برای بیدار شدن می روند، ممکن است بخواهید نورپردازی روشن را در مقابل دیوارهای زرد یا نارنجی امتحان کنید. اگر به دنبال محیطی آرام هستید، ممکن است نورهای ضعیف تر و دیوارهای آبی یا سبز را برای احساسی دنج تر بخواهید.

 

به ویژگی های منحصر به فرد فضا نگاه کنید

نگاهی به فضای کافی شاپ خود بیندازید؛ آیا شومینه دارید؟ آیا برای نوازندگان محلی یک صحنه در نظر گرفته اید؟ می خواهید تلوزیون یا ویدیو پروژکتور داشته باشید؟ پریزهای برق شما برای شارژ لپ تاپ مهمانانتان کجا هستند؟ نگاهی دقیق به مناطق مختلف یا ویژگی های کانونی کافی شاپ شما به تعیین محل نشستن مهمانان شما کمک می کند. همچنین باید تصمیم بگیرید که روتر بی سیم خود را کجا قرار دهید و آیا می خواهید Wi-Fi رایگان ارائه دهید یا خیر.

 

چیدمان مبلمان مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که می دانید حال و هوای کافی شاپ شما چیست و تمام ویژگی های منحصر به فرد فضای خود را انتخاب کردید، وقت آن است که صندلی کافی شاپ مناسب برای مکان جدید خود را خریداری کنید! بیشتر کافی شاپ ها ترکیبی از میز و صندلی های رستوران و صندلی های سالنی را برای احساس راحتی بیشتر انتخاب می کنند. توصیه می کنیم مجموعه ای از مبلمان را پیرامون ویژگی های منحصربه فرد تعیین شده کافی شاپ خود تنظیم کنید، سپس فضای اضافی را با میز و صندلی پر کنید.

 

چه میزی برای کافی شاپ مناسب است؟

در حالی که بیشتر قهوه نوش ها برای نوشیدن قهوه خود فقط به یک میز کوچک ۱۸ یا ۲۴ اینچی نیاز دارند، فراموش نکنید که از حداقل یک یا دو میز بزرگ برای جلسات کاری، فریلنسرها یا گروه های مطالعه در محل خود استفاده کنید. با فکر کردن به نشستن مشتریان به صورت گروهی یا خوشه ای، می توانید مناطق جداگانه ای را برای ایجاد فضایی آرام برای کافی شاپ ای برای افرادی که با رایانه شان کار می کنند، فراهم کنید، اما همچنین یک فضای اجتماعی برای گروه هایی از دوستان ارائه دهید که سعی می کنند پس از یک روز کاری طولانی با هم گپی بزنند و ممکن است پر سر و صدا باشند. هنگامی که یک چیدمان برای محل خود در ذهن دارید، حتما تعداد صندلی ها را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که عددی است که دوست دارید. اگر تعداد صندلی های کمتر یا بیشتر از حدی هستند می خواهید، برنامه تان را تا زمانی که تعداد درست شود بازبینی کنید.

 

تصمیم بگیرید که آیا فضای باز ارائه می دهید یا خیر

کافه های پیاده رو که رو به خیابان هستند بسیار مجبوبند، بنابراین اگر فضای مناسب دارید و می توانید مجوز هم دریافت کنید، سعی کنید چند میز کوچک در فضای باز را به طراحی کلی کافی شاپ خود اضافه کنید. نشستن در فضای باز می تواند تعداد کل افرادی را که می توانید در یک زمان پذیرش کنید افزایش دهد.

هنگام طراحی فضای خود، فقط از خود بپرسید که آیا می توانید اسپرسوی صبحگاهی خود را در مکان جدیدتان راحت در دست بگیرید یا خیر. به احتمال زیاد، اگر هنگام عبور از درهای کافی شاپ خود احساس خوبی داشته باشید، مهمانان شما نیز چنین احساس خواهند کرد!

شما عزیزان می توانید برای مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این پروژه ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۵]