نمای ساختمان دو نبش
23
مهر

نمای ساختمان دو نبش

نمای ساختمان دو نبش

یکی از ویژگی های مثبت زمین با ساختمان و یا حتی مغازه این می باشد که زمین شما در جایی قرار گیرد که دو نبش باشد و این دو نبش بودن زمین می تواند برای صاحب زمین بسیار سود داشته باشد و به قیمت زمین نیز می افزاید.

دو نبش بودن یا همان دو بر بودن ساختمان ها و زمین ها به این معنی می باشد که زمین یا ساختمان از دو خیابان اطراف خود دارای بر و دید باشد.

این ساختمان ها به دلیل وضعیت جغرافیایی که دارند نیز در بین عموم دارای محبوبیت می باشند، و این محبوبیت نیز هزینه ای دارد و می توان این گونه گفت که قیمت این ساختمان ها و زمین ها از دیگر زمین ها گران تر می باشند.

 

نمای ساختمان دو نبش

نمای بیرونی ساختمان دو نبش

زمانی که این ساختمان ها ساخته می شوند برای نمای بیرونی آن ها بیشتر حساسیت نشان می دهند این حساسیت بسیار مناسب می باشند.

همان طور که از اسم این زمین ها میشه فهمید می توان گفت که این ساختمان ها دارای دید دو برابری هستند، یعنی از دو خیابان این ساختمان ها دارای دید هستند.

برای نمای این ساختمان ها باید دقت زیادی را داشتخ باشید که بتوانید یک نمای منحصر به فرد را برای ساختمان داشته باشید، هرچه کار نمای خانه و نمای ساختمان را تمیز تر و زیباتر به کار ببرید این نما خود را بیشتر نشان می دهد.

معماری که می خواهد نمای بیرونی این ساختمان ها را انجام دهد باید عرض گذرها را در نظر داشته باشد و باید نسبت به شرایط آن ها این نما را طراحی کنید.

 

انواع نمای دو نبش در ساختمان ها

شما می توانید بسته به سلیقه خود از نمای مورد نظر خود استفاده کنید، این نما ها هستند که به ساختمان شما شخصیت و روح می دهند پس بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

این ساختمان ها هم مانند دیگر ساختمان ها دارای نماهای یکسانی می باشند، شما می توانید از نمای رومی گرفته تا نمای کامپوزیت را در این نما ها استفاده کنید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که نمای ساختمان شما باید از بهترین ها باشد تا بتوانید ساختمان دو نبش خود را زیبایی آن را دو برابر و چند برابر سازید، این نکته یکی از مهم ترین نکات ساختمان های دو نبش و یا دو کله می باشند.

در این مقاله ما دو نما را به صورت کوتاه برای شما توضیح می دهیم تا بتوانیم حق مطلب را کامل کنیم.

 

نمای کلاسیک در ساختمان

زمانی که شما از نمای کلاسیک برای ساختمان خود استفاده می کنید باید بدانید که این سبک نما، نمای ساختمان شما را تبدیل به نما های لاکچری و لوکس نشان می دهد.

شما می توانید چون ساختمان دو نبش را در حال طراحی هستید می توانید این نما را از جزئیات و تزئینات بیشتری استفاده کنید، و این جزئیات می تواند به شما در نمای ساختمان کمک کند تا بتوانید نمای زیبا تری داشته باشید.

همان طور که می دانید نماهای کلاسیک اکثرا از سنگ طراحی شده اند و می توان گفت که جز اصلی این نما سنگ ها می باشد، سنگ ها می توانند نمای ساختمان را منحصر به فرد به خود داشته باشند.

یکی از ویژگی های این نما این می باشد که این نما در مقابل سروصدا، باد، باران، حرارت و دیگر موارد بسیار عایق می باشد و این عایق بودن می تواند بسیار برای ساختمان های دو نبش مناسب می باشد و مقاومت بالایی را دارا می باشند.

از سنگ هایی که برای نما کلاسیک ساختمان های دو نبش استفاده می شود می توان گفت که سنگ های آهکی و سنگ های آذرین بهترین ها می باشند.

 

نمای مدرن در ساختمان

نما می توانید از بهترین گزینه برای نمای ساختمان های دو نبش استفاده کنید که این گزینه همان نمای مدرن می باشد.

شما می توانید در زمان طراحی نمای ساختمان دو نبش از چند متریال مختلف استفاده کنید این متریال ها را می توانید با یک دیگر ترکیب کنید که یک نمای زیبا را داشته باشید.

زمانی که شما می خواهید از چند نوع متریال مختلف در نمای ساختمان استفاده کنید باید به نکاتی توجه داشته باشید، این نکات شاید بسیار ساده به نظر برسند ولی این نماها باید طوری طراحی شوند که به زیبایی آن ها اضافه کند نه آن که کم کند.

در زمان استفاده از متریال های مختلف باید به هماهنگی متریال ها توجه داشته باشید که این متریال ها با یک دیگر هماهنگ باشند، و این که شما باید به میزان مناسب و معینی از هر کدام از متریال ها استفاده کنید تا بتوانید زیبایی را تکمیل سازید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۵]