پروژه ی نمای لوکس
14
آذر

پروژه ی نمای لوکس

پروژه ی نمای لوکس

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح با کادری مجرب در امر پیمانکاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی و مهندسین ذیربط، از صفر تا صد پروژه شما را اجرا می نماید. این تیم با سابقه ای طولانی در امر ساخت و ساز و اجرا در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

پروژه ی نمای لوکس

نام پروژه : پروژه ی نمای لوکس

تاریخ انجام پروژه : سال ۱۳۹۸

توضیحات : تصاویر زیر مربوط به پروژه ی نمای لوکس می باشد.

تصاویر :

پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089 پروژه ی نمای لوکس | شرکت معماری دکوطرح 09122460089

۵ اصل مهم در ساخت یک بنا

حفاظت از محیط زیست: کارهای ساختمانی باید سازگار با محیط زیست و عاری از آلودگی باشد.

ایمنی: کارهای ساختمانی باید با ایمنی و آسایش انجام شود ، با روشی که بالاترین ضوابط ایمنی را اجرا می کند.

سرعت: کارهای ساختمانی باید در کمترین زمان ممکن به پایان برسد.

اقتصاد: کارهای ساختمانی باید منطقی و با ذهنی مبتکر انجام شود تا با کمترین هزینه بر تمام محدودیت ها غلبه کند.

زیبایی شناسی: کارهای ساختمانی باید به راحتی انجام شود و محصول نهایی باید عطر و طعم فرهنگی و هنری را به تصویر بکشد.

پنج اصل ساخت به این ترتیب ایجاد شده است که پنج عنصر: حفاظت از محیط زیست ، ایمنی ، سرعت ، اقتصاد و زیبایی شناسی با یک پنج ضلعی منظم مطابقت دارند.

اگرچه ممکن است هزینه های ساخت ارزان تر باشد ، اما به این معنی نیست که تخریب محیط زیست قابل قبول است و اگرچه ایمن تر است ، اما دوره ساخت نباید طولانی باشد.

ما باید از نظر علمی و نظری یک روش ساختاری را انتخاب کنیم که پنج سطح مورد نیاز را در سطح بالا و به صورت متعادل برآورده کند. گروه دکوطرح در حال کار بر روی توسعه روش های جدید است که در سطح بالا با پنج مورد نیاز سازگار باشد.

طراحی با ساخت و ساز در ذهن: چگونه ساخت و ساز می تواند به پل شکاف بین طراحی ساختمان و شکستن زمین پروژه کمک کند

چند بار یک ساختمان زیبا طراحی کرده اید که متوجه شوید این طرح با مشخصات پیمانکار مطابقت ندارد؟ معماران غالباً با این سناریو روبرو هستند و این می تواند باعث ایجاد اختلاف جدی بین معمار و پیمانکار شود.

معماران می خواهند پیمانکاران چشم انداز طراحی خود را در ساخت واقعی زنده کنند ، اما گاهی اوقات این فقط براساس واقعیت های فضای ساخت و محدودیت های پیمانکار امکان پذیر نیست.

با این حال ، لازم نیست اینگونه باشد. با درک فرآیندی که از طریق آن یک پیمانکار چشم انداز یک معمار را زنده می کند ، معماران می توانند بهتر کار کنند تا خیلی زودتر از مراحل طراحی با نیازهای هر پروژه سازگار شوند.

این یک محیط برد-برد ایجاد می کند که در آن معمار می تواند عناصر دید خود را تنظیم کند تا طرح را عملی تر کند و پیمانکار بهتر می تواند این چشم انداز را زنده کند.

ایجاد چشم انداز برای زندگی: چشم انداز یک معمار در طراحی

وقتی صحبت از طراحی ساختمان می شود ، معماران وظیفه اساسی دارند. مسئولیت اصلی آنها ایجاد یک طرح زیبا و موثر در ساختمان است که انتظارات مشتری را برآورده کند.

اغلب، یک دید هنری تصمیمات طراحی یک معمار را هدایت می کند، اما معماران فقط طراحانی نیستند که به سبک توجه داشته باشند. آن ها مشکل ساز هستند که برای ایجاد طرحی متناسب با نیاز مشتری کار می کنند و از نظر زیبایی نیز جذاب است.

وقتی معماران طراحی پروژه خود را به پیمانکار تحویل می دهند ، آنها می خواهند که تمام چشم انداز آنها به واقعیت تبدیل شود ، نه فقط قطعات آن. محدودیت های ساختمانی ، کدهای ساختمانی و بودجه ها گاهی اوقات این امر را غیرممکن می سازد و از معماران می خواهد تا هنگام توسعه با خواسته های پروژه سازگار شوند.

در نتیجه، تنش می تواند بین معمار و پیمانکار ایجاد شود. با این حال ، نزدیک شدن به طراحی و ساخت به عنوان یک فرایند یکپارچه از ابتدا می تواند از تنش جلوگیری کند. Design-build یک روش تحویل پروژه است که توسط آن طراح و پیمانکار با هم در یک جریان کار واحد از مفهوم تا تکمیل کار می کنند.

با استفاده از این روش ، پیمانکار به طور کامل چشم انداز معمار را تحقق می بخشد ، و آن را به طور کامل زنده می کند.

 

مقالات مرتبط:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۴.۷]