کاربرد شال مبلی
09
آذر

کاربرد شال مبلی

کاربرد شال مبلی

شال رو مبلی چیست و چه مصارفی دارد؟

شال مبل یکی از راه هایی است که می تواند زیبایی و جذابیت مبل شما را دو چندان کند. روشی بسیار ساده و کم هزینه برای گرفتن بهترین نتیجه و البته با کمی خلاقیت و سلیقه. استفاده از شال مبل در دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا دیزاینی همانند متخصصان صنعت مد را در طراحی داخلی منزل خود تجربه کنید. نیازی نیست برای تهیه شال مبل هزینه‌های سرسام‌آوری را متحمل شوید. در ادامه با دکوطرح و پاسخ به سوال شال مبل چیست همراه شوید تا با ایده‌پردازی‌های نوین در این عرصه بیشتر آشنا شوید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

کاربرد شال مبلی

شال مبل چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

همه ما در زمان خرید مبلمان به نکات اصلی و کلیدی آن توجه می‌کنیم. به عنوان مثال توجه ما همیشه معطوف به این امر می‌شود که از مبل استیل در فضای داخلی منزل استفاده کنیم یا از مبل راحتی بهره ببریم. همه این عوامل و خرید مبلمان ما در انتها به خرید میز عسلی‌های زیبا ختم می‌شود و ما تصور می‌کنیم دیگر کار ما برای دیزاین داخلی به پایان رسیده است. بدون تردید دکوراسیون داخلی مبلمان با استفاده از شال مبل چهره زیباتری را به فضای شما می‌بخشد. در ادامه به بررسی انواع مختلف شال مبل و تاثیر آن‌ها در دکوراسیون منزل خواهیم پرداخت.

 

تأثیر شال مبل در یک فضای رنگی

استفاده از مبل‌های رنگی و کوسن‌های رنگارنگ کار شما را برای دیزاین داخلی به پایان نمی‌رساند. شما می‌توانید با استفاده از چند شال مبل این چشم‌نوازی را ادامه‌دار کنید. به راحتی می‌توانید بر روی دسته‌های مبل راحتی از شال مبل استفاده کنید. این شال مبل‌ها بسته به نیاز و سلیقه شما می‌تواند تغییر کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید از یک شال پارچه‌ای با عرض زیاد و با طرح سنتی برای دیزاین داخلی بهره ببرید. می‌توانید این شال‌ها را به‌صورت بافتنی و یا پارچه‌ای تهیه و مورد استفاده قرار دهید. همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، برای مبل‌هایی با ته‌رنگ طوسی، همانند کوسن مناسب مبل‌های طوسی می‌توان از شال مبل‌هایی با رنگ‌های متفاوت استفاده کرد.

 

مبل ال و شال مبل

تصور کنید در اتاق نشیمن شما از مبل ال استفاده شده است. این مبل می‌تواند رنگ روشن و یا حتی رنگ تیره داشته باشد. اگر مبل شما همانند عکس زیر یک رنگ روشن داشت، با استفاده از کوسن‌های رنگی ساده و طرح دار می‌توانید این زیبایی را اثربخش‌تر کنید. پیشنهاد ما به شما برای این دیزاین زیبا استفاده از شال بارنگ خنثی است تا بیشتر در چشم شما مشاهده شود. کافی است شال را در انتهای مبل ال به‌صورت مثلثی و دنباله‌دار بر روی زمین رها کنید. بدون تردید استفاده از یک فرش رنگی که هارمونی آن با مبل رعایت شده است سبب می‌شود شال مبل شما بیشتر دلنوازی کرده و از طرفی نیز دکوراسیونی نزدیک به دکوراسیون خانه‌های مدرن ایرانی داشته باشید.

 

مبل تیره و شال مبل روشن

نیازی نیست شال مبل همیشه در دکوراسیون‌های رنگی مورد استفاده قرار بگیرد. شما به راحتی با هر نوع هارمونی رنگی می‌توانید از این محصول شیک و زیبا استفاده کنید. تصور کنید مبلمان شما تناژ رنگی طوسی سیر دارد. برای این منظور می‌توانید از شال طوسی رنگ روشن استفاده کنید. این کار یک سایه روشن زیبایی را در فضا ایجاد می‌کند. استفاده از کوسن‌های رنگی با پارچه‌های بافتنی و مخملی به تأثیرگذارتر شدن شال مبل کمک بی‌نظیری می‌کند.

 

شال مبل‌های پشمی و دکوراسیون لوکس

نیازی نیست همیشه از قانون خاصی در صنعت مد پیروی کرد. شما به راحتی می‌توانید با ایده پردازی‌های خلاقانه خود به یک دکوراسیون ایده‌ال دست پیدا کنید. به عنوان مثال همانند تصویر فوق می‌توانید یک دکوراسیون لوکس داشته باشید. اگر به فضای با رنگ تیره علاقه‌مند هستید می‌توانید مبلی هم رنگ با دیوار به رنگ تیره تهیه کنید و از تعداد کمی رنگ روشن در این فضاسازی بهره بگیرید. استفاده از یک شال مبل پشمی در این فضا به لوکس شدن دیزاین شما کمک زیادی می‌کند. همانند ژورنال‌های صنعت مد کشورهای اروپایی می‌توانید یک فضای خاص را در منزل خود مشاهده کنید که این کار با استفاده از شال مبل پشمی فراهم می‌شود.

 

شال مبل بافتنی

شال مبل انواع مختلفی دارد و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. نیازی نیست دست به جیب شوید و شال مبل‌های گران قیمت خریداری کنید. به راحتی می‌توانید با هنر خود یک شال مبل رنگی ببافید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در یک دکوراسیون رنگی شال مبل بافتنی با چه شکوهی می‌درخشد. به راحتی می‌توان نتیجه گرفت شال مبل با هر تناژ رنگی و هر پارچه‌ای که تهیه شود در فضای داخلی با هر نوع هارمونی رنگی مشهود است.

 

شال مبل ست با کوسن

برای داشتن این دکوراسیون زیبا به شما پیشنهاد می‌کنیم از کوسن و شال مبل ست بهره ببرید. می‌توانید به راحتی این دو کالای تزئینی را با محیط هماهنگ کنید. به عنوان مثال در دکوراسیون تصویر زیر میز جلو مبلی به صورت پارچه‌ای و تناژ رنگی زرد تهیه شده است و مبل‌ها نیز از رنگ خنثی طوسی که با توجه به رنگ فرش انتخاب شده، در خانه قرار گرفته‌اند. ترکیب رنگ سیر و روشن سبب شده است رنگ زرد چشم شما را خسته نکرده و بیشتر جلوه توجه کند.

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]