آینه کاری به سبک هندسی
22
مهر

آینه کاری به سبک هندسی

آینه کاری به سبک هندسی

همان طور که خود شما می دانید می توان این گونه بیان کرد که این آینه ها در زندگی شما از گذشته تا همین امروز کاربرد های بسیاری را داشته اند.

آینه ها وسایلی می باشند که می توانند هر چیزی که رو به روی آن ها قرار گیرد را نشان دهند بدون این که تغییراتی در آن ها ایجاد کنند.

این آینه ها به شما کمک می کند تا بتوانید از دید یک شخص دیگر به خودتان نگاه کنید تا بتوانید مواردی چون ظاهر، تیپ، لباس و حتی آرایش خود را در آن چک کنید.

این آینه ها وسایلی بوده اند که در گذشته فقط در اختیار اشراف، پادشاهان و درباریان بوده است و این شی در اختیار مردم عادی و معمولی نبوده است.

آینه ها اگر چه در خانه های سلطنتی استفاده می شده است ولی می توان این گونه گفت که این آینه ها در مراسمات و آیین های مذهبی نیز وجود داشته است و کاربرد آن ها در این کار ها بسیار زیاد بوده است.

بعد از گذشت زمان و پیشرفت صنعت های آینه سازی بالاخره این آینه ها یعنی آینه های تخت در زندگی مردم عادی نیز خود را نشان دادند.

این آینه ها تا آن جایی پیش رفته است که می توان آن ها را در مکان های عمومی، ساختمان های اداری و ساختمان های مسکونی نیز استفاده می شوند.

آینه ها نیز اکنون بسیار استفاده می شوند، و ایی نیز بسیار خوب می باشد.

زمانی رسید که آیینه ها توانستند جای خود را در دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی ها نیز باز کنند و این می تواند برای صنعت آینه سازی و آینه کاری پیشرفتی به حساب آید.

 

آینه کاری به سبک هندسی

آینه هندسی

همان طور که از نام این آینه ها مشخص است می توانید به شکل های مختلف هندسی نیز اشاره کرد که برای چه به این اسم نام گذاری شده است.

آینه های هندسی را شما می توانید در شکل های مختلف هندسی نیز تماشا کنید.

در سالیان قبل نیز از شکل های داره و مربع برای برش و ساخت آینه های فلزی استفاده می شده است، می توان این گونه بیان کرد که آینه های دایره ای طرفداران بیشتری را داشته است زیرا بر روی آن ها کار بیشتری صورت می گرفته است.

زمانی که آینه های شیشه ای وارد بازار شدند آینه هایی که اشکال مربع، مستطیل و دایره نیز داشتند طرفداران جدیدی پیدا کردند و توانستند به بازار راه پیدا کنند.

از همان گذشته تا هم اکنون که آینه ها تولید می شوند خیلی کم پیش آمده است که آینه ها به شکل های غیر از هندسی تولید شود.

زمانی که آینه ها به صورت اشکال تولید می شود این آینه ها باعث می شود که در بتوانید در طرح های مختلف و ابعائ مختلف باشد و این کار باعث می شود که در زمان برش آینه ها و حمل و نقل آینه ها این اشکال راحت تر از هر شکل دیگری هتند و می توان این گونه گفت که برندگی کنار آینه ها بسیار راحت تر می باشد.

 

انواع آینه هندسی

  • دایره
  • بیضی
  • مربع
  • تلفیقی
  • لوزی
  • مستطیل

برای شما تعدادی از این انواع را نیز تعریف می کنیم تا بتوانید درک بهتری از این موضوع داشته باشید.

 

آینه دایره

زمانی که شما آینه دایره ای را در دکوراسیون داخلی خانه های خود استفاده می کنید باعث می شوید که بتوانید رابطه روانشناختی با محیط و مکان داشته باشید.

این شکل بسیار می تواند بر روی اعصاب و روان افراد تاثیر مثبت بگذارد، از گذشته تا به امروز دایره ها نماد آرامش و جاودانگی را داشته اند که می توان این گونه گفت که می تواند نشان دهنده یک حرکن آرام ولی مداوم را داشته باشد.

هنرمندانی که در نقاط مختلف جهان می باشند چه شرق و چه غرب از این نوع آینه ها استفاده می کنند و همگی آینه ها را عنصری بصری نیز می شناسند و از آن ها برای جذابیت آثار هنری خود استفاده می کنند.

اگر می خواهید فضای داخلی شما دارای آرامش و بدون تنش ها باشد کافی است آینه های دکوراتیو به سبک دایره ای استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

 

آینه مربع

این چنین که گفته می شود و در علم ریاضی به این نام معرف است این شکل را نماد عدالت خداوند می نامند، که می تواند برای شما جالب باشد.

عدد ۴ برای فیثاغورثیان نیز یک عدد برای نماد شکل مربع می باشد را یک عدد بی همتا می شناسند.

شکل های مربع را به عنوان مساوات و عدالت می شناسند و می توان این بیان را از روی شکل آن درک کنید.

این آینه ها که به شکل مربع می باشند، بیشتر در ادارات و ساختمان های اداری استفاده می شود زیرا این شکل در این فضا ها باعث می شود که کارمندان و مراجعه کننده ها احساس آرامش و بهتری داشته باشند.

به دلیل شکل مربع که به صورت موازی و متقارن می باشد، این اشکال به افراد در ادارات حس آرامش را می دهد.

شما نیز می توانید از آینه های دکوراتیور نیز در خانه ها و فضاهای خود استفاده کنید.

 

آینه لوزی

یکی از پر طرفدار ترین شکل های هندسی لوزی می باشد که بسیار در دکوراسیون فضا استفاده می شود.

این مدل و شکل از آینه ها را می توانید در انواع مکان ها استفاده کنید و برای تمام فضا ها مناسب می باشد، و می توان این گونه بیان کرد که بسیاری از افرادی که در جامعه می بینید از این آینه خوششان می آیند.

می توان این گونه بیان کرد که همان قدرتی که در مربع می باشد در لوزی نیز دیده می شود با این تفاوت که زوایای آن تغییر کرده است، این تغییرات شما را می تواند به فکر فرو ببرد که این کار در لوزی باعث شجاعت آن شده است.

این شکل لوزی که در آینه به کار می رود باعث شجاعت می باشد و همراه خود آرامش و تقارن در افراد را به وجود می آورد، بنابراین از این شکل در ادارات استفاده می شود، شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با مقاله ی آینه کاری به سبک هندسی برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]