دیوار کوب های لوکس و طلایی
27
مهر

دیوار کوب های لوکس و طلایی

دیوار کوب های لوکس و طلایی

بیشتر لوازم های دکوری لوکس از جنس چینی،  شیشه، کریستال، استیل و یا ترکیبی از این مواد دارند یکی از بهترین گزینه هایی که می توانیم به شما معرفی کنیم استفاده از دیوار کوب های طلایی، جاشمعی و گلدان طلایی، مجسمه و ظروف کریستالی است.

در دکوراسیون منزل باید به همه دکور ها توجه داشته باشید که از نظر رنگ هماهنگ باشد و هماهنگی میان این دکور ها فضایی کاملا زیبا و جذاب برای شما به ارمغان می آورد در خرید دکور برای خانه باید به دکوری های سرویس بهداشتی نیز دقت کرد.

ظروف دکوری اگر چه کوچک هستند اما می توانند فضایی زیبا و دلنشین برای شما به وجود بیاورند.

 

دیوار کوب های لوکس و طلایی

جا شمعی وشمع های طلایی

یکی از عنصر های اصلی که در به وجود آمدن جهان هستی نقش دارد آتش است و استفاده کردن از شمع نماد کوچکی از این عنصر جاودانگی است که در منازل  فضا را گرم و دلنشین نشان می دهد.

استفاده از شمع و جا شمعی فضای خانه شما را متحول می کند.

این عنصر یکی از ساده ترین وسایل دکور هست که هیچ وقت قدیمی نمی شود و می توانید بر روی شومینه یا میز نهارخوری استفاده کنید.

 

دیوارکوب طلایی و لوکس

استفاده از هر گونه دیوارکوب با رنگ طلایی بر روی فضا و دیوار ها باعث می شود که منزل شما مجلل تر و شکوهمند تر به نظر بیاید و همواره استفاده کردن از جدید ترین دیوارکوب ها باعث افزایش جلوه خانه می شود، رنگ طلایی و طیف رنگی که دارد در انواع مختلف دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی استفاده می شود.

 

گلدان های طلایی

استفاده کردن از گل و گیاه در خانه موجب گرم تر و با طراوت نشان دادن خانه می شود که پیشنهاد ما به شما استفاده کردن از گلدان های آویزان است اما قبل هرچیزی باید به محکم بودن آن را تست کنید.

 

مجسمه های لوکس

مجسمه ها نیز یکی دیگر از وسایل مهم در دکوراسیون است که طرفداران مخصوص به خودش دارد و همچینین جایگاه ویژه ای در دکوراسیون لوکس دارد. مجسمه هایی با رنگ های طلایی و نقره ای در سبک مجسمه های لوکس و مدرن هستند که امروزه می توانید انواع مختلفی از مجسمه را با شکل های متفاوت مشاهده کنید.

استفاده از این مجسمه ها مکان خاصی ندارد شما می توانید در اتاق نشیمن، اتاق ها و راهرو ها استفاده کنید که زیبایی خاصی به خانه شما می دهد.

استفاده کردن از مجسمه در آشپزخانه  ایده خوبی می باشد و شما می توانید در اتاق ها از انواع مختلفی مجسمه استفاده کنید طبق مقاله بالا شما می توانید مجسمه را سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید.

 

ظروف کریستال

در گذشته مادران ظروف کریستالی خود را در بوفه و کمد ها نگه داری می کردند اما پیشنهاد ما به شما این است که ظروف خود را از کمد ها وبوفه ها بیرون بیاورید و به عنوان دکور در خانه استفاده کنید.

 

جمع بندی

برای داشتن منزلی گرم و با طروات انواع کارهایی که نیاز است انجام بدهید را گفتیم استفاده از دیوار کوب های طلایی و ظروف طلایی یکی از نمونه های دکور در منزل است.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۴.۸]