شیشه بین کابینت در دکوراسیون
06
آذر

شیشه بین کابینت در دکوراسیون

شیشه بین کابینت در دکوراسیون

شما می توانید از شیشه های دیوارپوش برای دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی نیز استفاده کنید و همچنین این شیشه ها در صنعت دکوراسیون روز به روز در حال افزایش می باشد.

یکی از عوامل مهمی که شما می توانید از شیشه های رنگی استفاده کنید به دلیل تزئینی بودن آن ها می باشد، که این شیشه ها علاوه بر زیبایی و جلوه ای که از خود نشان می دهند باعث ایجاد مقاومت دیوار ها در برابر ضربه و خش نیز می باشند.

زمانی که شیشه های سکوریت و شیشه های سکوریت رنگی وارد بازار شدند شیشه های دیوارپوش نیز توانستند یکی از عوامل کلیدی در دکوراسیون نیز باشند.

قابلیت های شیشه های رنگی بسیار بالا می باشد و شما می توانید از این شیشه ها در هر فضایی و یا مکانی نیز استفاده کنید و از زیبایی آن ها استفاده نمایید.

 

شیشه بین کابینت در دکوراسیون

کاربرد شیشه های رنگی

یکی از کاربرد های مهمی که روز به روز در حال افزایش می باشد این است که شما می توانید از شیشه های رنگی برای دیوارپوش در آشپزخانه ها استفاده نمایید.

زمانی که از شیشه های رنگی برای دیوارپوش در آشپزخانه استفاده می کنید می توانید باعث شوید که آن آشپزخانه به محیط گرم و صمیمی تبدیل شود.

همان طور که شما می توانید از شیشه های رنگی برای دیوارپوش آشپزخانه ها استفاده کنید به همین دلیل می توانید از این شیشه ها برای پوشش کابینت ها، فضای بین کابینت ها و درب و همچنین وسایل درون آشپزخانه از این شیشه ها استفاده نمود.

به این نکته توجه داشته باشید که در گذشته برای پوشاندن فضای بین کابینت ها از سرامیک و کاشی ها استفاده می شده است ولی اکنون با وجود دکوراسیون های مدرن فضای بین کابینت ها را با شیشه های رنگی دکوراتیو استفاده می شود که می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را به آشپزخانه و فضای داخلی می دهد.

 

شیشه بین کابینت ها

می توان این گونه بیان کرد که انسان های امروزی به دلیل زندگی که دارند وقت زیادی را در خانه ها می گذرانند و بیشترین زمان خود را در خانه در آشپزخانه سپری می کنند.

به دلیل این که بیشتر زمان هر فرد در آشپزخانه سپری می شود برای همین دکوراسیون آشپزخانه را یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند که این موضوع شناخته شده ای می باشد، برای این که شما خانه ای با دکوراسیون بی نقص داشته باشید باید به آشپزخانه توجه زیادی داشته باشید.

اگر دقت کرده باشید می توانید این را درک کنید که خانم ها بیشتر زمان خود را در آشپزخانه سپری می کند و این به این معنا می باشد که آشپزخانه می تواند تاثیر بسیاری در احساسات آن فرد می گذارد.

یکی از انقلاب هایی که در دکوراسیون آشپزخانه می توان اشاره نمود استفاده از شیشه ها در فضای بین کابینت ها می باشد که یک المان جدید به حساب می آید.

یکی از متریال های جدیدی که در آشپزخانه ها استفاده می شود شیشه های لاکوبل رنگی می باشد، و از این متریال ها برای ساخت و ساز های داخلی در آشپزخانه  استفاده می شود.

زمانی که شما در آشپزخانه در بین کابینت ها از شیشه های رنگی استفاده می شود باعث می شود این شیشه ها که مانند آینه عمل می کنند  می تواند انعکاس نور خوبی باشند و آشپزخانه را بزرگ تر نشان دهند.

 

کاربرد های شیشه بین کابینتی

این شیشه ها ضخامتی به اندازه حدود ۶ سانتی متر می باشد و برای بین کابینت های دیواری و زمینی استفاده می شوند.

همان طور که می دانید این شیشه ها نسبت به دیگر متریال های موجود بسیار راحت تر و آسان تر تمیز می شوند.

این شیشه ها که در بین کابینت ها نصب می شود بیاد بدانید که آن ها سکوریت شده می باشد و در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم می باشند.

باید بدانید که این شیشه ها اگر زمانی شکسته شوند باعث می شود به صورت پودری و بدون لبه های برنده و تیز شکسته می شود.

 

تنوع شیشه های بین کابینتی

  • شیشه های بین کابینتی ساده
  • شیشه های بین کابینتی رنگی
  • شیشه های بین کابینتی طرح دار چاپی

 

مزایای شیشه های بین کابینت

یکی از مهم ترین مزیت هایی که این شیشه ها می توانند داشته باشند تمیز شدن آسان آن ها می باشد، به این دلیل که هر لکه یا چربی یا جرمی روی این شیشه ها به وجود بیاید به راحتی تمیز می شوند و زمانی که این لکه ها از بین می روند هیچ اثری از خود به جای نمی گذارند.

اگر توجه کرده باشید شیشه ها همانند سرامیک یا کاشی در بافت خود به شکل شیار شیار وجود ندارد و هر لکه ای که روی آن ها قرار گیرد به راحتی تمیز می شود و لکه ها به سطوح آن ها نمی چسبند.

شیشه های بین کابینت را اغلب از نوع سکوریت تولید می کنند زیرا این شیشه ها قابلیت حرارت و گرما تا دمای ۶۰۰ درجه تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کنند و در این دما تولید می شوند، این شیشه ها می توانند تا ۷ برابر مقاوم تر از شیشه های دیگر باشند و در برابر ضربه شکسته نشوند.

این شیشه ها می توانند نور را از خود عبور دهند و در آشپزخانه انعکاس خوبی را از خود نشان دهند، به همین دلیل است که از شیشه در آشپزخانه ها استفاده می شود و تا بتوان فضا را دلباز تر از قبل نشان دهد.

یکی دیگر از المان های شیشه های بین کابینت این است که شما می توانید بسته به سلیقه خود رنگ این شیشه ها را انتخاب کنید و دکوراسیون داخلی آشپزخانه منحصر به فرد خود را داشته باشید.

اگر دیوار های آشپزخانه شما با سرامیک و یا کاشی پوشانده شده است می توانید با استفاده از این شیشه ها بر روی آن ها کار کنید و این شیشه ها قابلیت روکار بودن را نیز دارا می باشند.

اگر شما نیاز به تغییر اساسی در آشپزخانه نیاز دارید به شما پیشنهاد می شود که از شیشه های بین کابینت استفاده کنید زیرا این شیشه ها تغیرات به سزایی را اعمال می کنند در صورتی که هزینه آن ها بسیار کم می باشد.

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]