شیشه سکوریت در دکوراسیون
24
دی

شیشه سکوریت در دکوراسیون

شیشه سکوریت در دکوراسیون

شیشه به عنوان یک متریال پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی و معماری وجود دارد و به دلیل تنوع زیاد و زیبایی منحصر به فرد آن در ساخت آن معمولاً از وسایل تزیینی تا دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی منزل صورت می‌گیرد.

همچنین در محیط های اداری از این متریال به فراوانی استفاده می‌شود .

اگر بخواهیم شیشه ها را تقسیم بندی کنیم به طور کلی آنها در سه نوع مات ؛شفاف ؛نیمه شفاف وجود دارد .

شرکت های مختلفی انواع شیشه و محصولات شیشه ای را تولید می‌کند و با کادر مجرب و دستگاه‌های پیشرفته این محصول را به شکل منحصر به فردی را به بازار عرضه می کنند.

 

استفاده از پارتیشن در دکوراسیون داخلی

 

شیشه سکوریت در دکوراسیون

پارتیشن های دوجداره شیشه ای

پارتیشن شیشه ای در واقع فضایی را ایجاد می‌کند که بخش های مختلف را تقسیم بندی می کند. پارتیشن ها با استفاده از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم ؛چوب ؛بتن ؛شیشه ساخته می شوند . پارتیشن های شیشه ای در تزئینات ساختمان و محیط های اداری به دلیل نصب سریع و راحتی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از پارتیشن های شیشه ای باعث می شود که فضا روشن تر دیده شود و ورود نور به درون محیط نسبت به پارتیشن های دیگر متفاوت باشد .

بنابراین اگر قصد دارید که فضاهای کوچکی را جدا سازی کنید می‌توانید از پارتیشن های شیشه ای در دکوراسیون داخلی استفاده نمایید .

شرکت های مختلفی در این حرفه فعالیت می‌کنند و کارشناسانی که این حرفه را انتخاب کرده‌اند نمونه های متفاوتی از آن را ارائه می‌دهند .

امروزه خرید این محصول به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار می‌گیرد و ارسال آن به سراسر کشور امکان پذیر است.

یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای پارتیشن شیشه های دوجداره می باشد. این محصول از شیشه های نشکن با ضخامت بالا و فرم های مقاوم تولید می‌شود. معمولاً آنها به صورت درب های کشویی و تاشو تولید می گردد و به دلیل استفاده از شیشه نشکن مقاومت بیشتری نسبت به پارتیشن های تک جداره دارند و هنگام زلزله و زمانی که در برابر فشار قرار می‌گیرند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.

معمولاً از این پارتیشن ها برای عایق حرارتی و همچنین عایق صوتی استفاده می شود.

پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها پارتیشن دوجداره می باشد. دیگر پارتیشن ؛پارتیشن شیشه ای و بدون فریم می باشد .

به دلیل این که از فریم در ساختار آن استفاده نشده زیبایی و جذابیت آن در دکوراسیون داخلی بیشتر به چشم می آید و مورد استقبال افراد بیشتری قرار گرفته.

معمولاً در بازسازی ساختمان و در خانه های مسکونی برای ایجاد فضای خصوصی از آن استفاده می شود. نوع دیگر پارتیشن شیشه ای اداری است که در شرکت ها استفاده می شود و به صورت دو جداره و فریم دار هستند.

شیشه ای که برای ساخت آن استفاده می‌شود شیشه لمینت و شیشه های سکوریتی هستند که مقاومت بسیار بالایی دارند .

معمولاً استفاده از آنها برای محیط اداری برای جداسازی اتاق کارمندان و اتاق کنفرانس می باشد.

 

شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی

 

ساخت حمام شیشه ای

شیشه های سکوریت یا نشکن کاربردهای دیگری هم دارند که یکی از آن ها ساخت حمام های شیشه ای است.

در خانه هایی که متراژ بزرگی را به طراحی حمام اختصاص می دهند اغلب افراد ترجیح می دهند که دکوراسیون داخلی آن را با دقت بیشتری انتخاب کنند.

اگر در حال بازسازی ساختمان هستید و به دنبال تزئینات ساختمان با ظاهری متفاوت می باشید بهتر است که از این شیشه ها استفاده نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های اداری

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]