دیوار کوب های دکوراتیو
06
آبان

دیوار کوب های دکوراتیو

 دیوار کوب های دکوراتیو

یکی از مهم ترین بخش هایی که در دکوراسیون منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی به آن توجه می کنیم دیوار است که با استفاده از دیوار کوب های دکوراتیو تزیین می کنیم.

 

دیوار کوب های دکوراتیو

انواع دیوار پوش های دکوراتیو

دیوارپوش های دکوراتیو دارای انواع زیادی است که هریک مزیت های زیادی دارند و همین امر باعث شده که طرافداران زیادی را به سمت خود بکشاند.

البته ساختار این محصولات نیز متفاوت است و بسته به شرایط از متریال های مختلف استفاده می کنند برای نمونه استفاده از دیوارکوب پی وی سی برای آب و هوای مرطوب می باشد.

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یکی از پرطرفدار ترین نوع دیوارپوش است که در گذشته نیز از کاغذ دیواری استفاده می کردند و قابلیت شست و شو داشته اند و به دلیل تنوع زیاد در محل های بسیاری از این گونه دیوار پوشش استفاده می کنند و زمان نصب کاغذ دیواری نیز زمان کوتاهی می گیرد.

 

دیوارکوب پی وی سی

این دیوار کوب نیز یکی از پرفروش ترین محصولات به حساب می آید.

این دیوار کوب از نوعی پلاستیک تهیه شده است و برخی این دیوارکوب را وینیل نامیده اند. این دیوار کوب ها به دلیل اینکه از جنس پلاستیک ساخته شده در برابر مایعات و رطوبت بسیار مقاوم است و قابل استفاده در مکان های مختلف است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان از علایق بودن در برابر حرارت رطوبت و صدا است و قیمت مناسب این محصول از ویژگی های این محصول است.

 

دیوارکوب آکوستیک

این دیوار کوب ها از پارچه هایی از جنس پلی استر و اولیفن ساخته می شود و به دلیل جذب بالای صوت به طور کلی در مکان هایی که نیاز به جذب صوت دارند استفاده می شود. در امفی تئاتر و اتاق جلسات از چنین دیوار کوبی استفاده ی کنند.

 

دیوار کوب سنگی

این دیوار کوب ها از انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی تهیه می شود که امروز این گونه دیوار کوب ها رواج یافته است.

از ویژگی های این دیوار پوش مقاومت بالا در برابر ضربه و خراشیدگی است که در دیوار پشت تلویزیون و اطراف شومینه  از این دیوار کوب استفاده می شود.

 

دیوار های ام دی اف

این نوع دیوارکوب ها از  ام ای اف ساخته شده  و مقاومت پذیری بالایی در برابر ضربه و ساییدگی دارد.

 

دیوار کوب آلومینیومی

این دیوارکوب از قطعات آلومینیومی  کامپوزیت تشکیل می شود که ضخامت این قطعات ۴ میلی متر است و این گونه دیوار پوش ها  به صورت طرح دار ترکیبی و تک رنگ می باشد که با استفاده از چسب قدرتمندی که در پشت این قطعات قرار دارد، بر روی دیوار نصب می شود.

 

دیوار پوش های سه بعدی

از ویژگی این دیوارکوب ها ضد حریق و مقاومت در برابر آب است که مشتریان زیادی به خود جلب کرده است.

استفاده از این نوع دیوار کوب جلوه بی نظیری به خانه شما می بخشد و اگر در دکوراسیون خانه از این دیوار کوب استفاده کردید ازنورپردازی آن غافل نشوید و زیبایی خانه خود را دو چندان کنید.

 

دیوار کوب چرمی

این گونه دیوار کوب در مکان هایی مانند لابی هتل ها، مجتمع های تجاری، مسکونی، مهد کودک ها رایج است و از ویژگی های این دیوارکوب ضد حریق بودن و عایق مناسبی در برابر صدا است.

نحوه نصب این دیوار کوب دو نوع است که روش اول با استفاده از چسب های صنعتی روی سطوح نصب می شود.

 

پانل بتنی

پانل های بتنی  قالب های گوناگونی دارد که طر ح و رنگ وشکل های متفاوتی دارد و ضخامت ۴ میلی متری دارد و برای نصب از چسب استفاده می  شود.

 

جمع بندی

در مقاله بالا انواع از دیوارکوب را نام بردیم که بسته به سلیقه شما دارد و می توانید با سلیقه خودتان یکی از این دیوار کوب ها را انتخاب کنید.

 

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]