رنگ سال 2021 برای دکوراسیون منزل
06
اسفند

رنگ سال ۲۰۲۱ برای دکوراسیون منزل

پس از همه تلاطم های سال ۲۰۲۰ ، ما منتظر شروع تازه و راه های رنگ آمیزی به زندگی خود در سال جدید هستیم. شرکت های رنگ آمیزی و طرفداران رنگ این را درک می کنند. آنها هر ساله سایه ای را متمایز می کنند که لحظه کنونی طراحی را کاملاً به تصویر می کشد و از بینش فرهنگ پاپ ، مد ، معماری و روند فناوری جمع می کند.

پیش بینی های رنگی آن ها برای سال ۲۰۲۱ در حال حاضر در حال پخش است. سایه های بالایی را که تاکنون می شناسیم مشاهده کنید و دوباره بررسی کنید تا همه رنگ های ۲۰۲۱ سال را اعلام کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای خانه و به روز بودن در انتخاب رنگ تاثیر زیادی در طراحی داخلی منزل و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی دارد.

پیشنهاد نویسنده: کاغذ دیواری رنگ سبز

 

رنگ غروب Canyon توسط Behr

انتخاب Behr برای سال ۲۰۲۱ از طبیعت الهام می گیرد تا احساس گرم و زمینی را در فضای بسته ارائه دهد. Canyon Dusk یک رنگ غنی از گل رز است که با غوطه وری خورشید در زیر افق ما را به یاد خاک رس یا آسمان می اندازد. اریکا ولفل ، معاون رنگ و خدمات خلاق در Behr ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “چیزی در مورد غروب وجود دارد که لحظه پس از غروب خورشید بسیار اطمینان بخش است و نوید یک روز جدید را می دهد.” “Canyon Dusk روشن و آزاد روح رنگی است که در مکان های مختلف ، از چشم انداز بیابانی وحشت آور تا رنگ خاک رس آفتاب گیر ، یافت می شود. هر کجا که پیدا شود ، ما نیاز جمعی به این لحظات داریم آسایش و الهام در روزهای آینده. ”

خنثی خاکی به خوبی با سفیدهای خامه ای و سایر رنگ ها و بافت های الهام گرفته از طبیعت جفت می شود. یک اتاق خواب یا اتاق نشیمن آرامش بخش را با دیوارهای Canyon Dusk ایجاد کنید ، سپس با سبدهای بافته شده ، مبلمان کنسرو و گیاهان خانگی لوازم آرایشی تهیه کنید تا احساس ارگانیک را به وجود آورد. یا با لهجه های سیاه یا رنگ های نگین مانند آبی و زمردی که گرمای سایه را متعادل می کند ، تضاد چشمگیری ایجاد کنید. Canyon Dusk از لحاظ دیوارها ، کابینت و حتی کاربردهای خارجی مانند درب جلو بسیار زیبا به نظر می رسد.

 

رنگ آبی توسط Minwax

مارک رنگ آمیزی چوب Minwax Vintage Blue را به عنوان اولین رنگ سال انتخاب کرد. ترکیبی ارگانیک از آبی و سبز با ته خاکستری ملایم ، وقتی روی مبلمان چوبی ، کابینت ، قفسه ها تزئینی اعمال می شود ، فضای آرامش بخشی و احساس نوستالژیک ایجاد می کند. سو کیم ، مدیر بازاریابی رنگ در Minwax ، می گوید: “آبی پرنعمت ما را به قدرت شفابخش طبیعت و روحیه دلتنگی دلنشینی متصل می کند.” “مانند یک لحظه هوای تازه ، Vintage Blue باعث می شود که ما با یک ذهنیت تازه در روز کار خود را شروع کنیم. به علاوه ، با هر سبک از اتاق به خوبی جفت می شود.” آن را با خنثی های خاکی ، از جمله سفید گرم ، عنبر و زغال چوب ترکیب کنید تا جذابیت قدیمی آن یا لایه ای در سایه های دیگر آبی مانند سرمه ای یا جین را به وجود آورد تا ظاهری مدرن تر و متناسب با آن ایجاد کنید. Vintage Blue در حال حاضر به عنوان یک لکه چوبی با پایه آب در پایان نیمه شفاف یا جامد و همچنین یک لکه نازک با پایه روغن موجود است.

 

رنگ Satin Paprika توسط Rust-Oleum

مارک معروف اسپری Rust-Oleum برای سال ۲۰۲۱ خود رنگی تند و خاکی به نام Satin Paprika نامگذاری کرد. گرم و دنج ، قرمز همراه با سایه های پرطرفدار دیگری است که مارک برای Color Watch 2021. انتخاب کرده است. Satin Paprika لنگرگاه هر یک از سه پالت مجزا است که برای تکمیل فضای زندگی در فضای باز ، زیبایی های مدرن boho و سبک مدرن در اواسط قرن طراحی شده اند. گریس خووری ، مدیر برند در Rust-Oleum ، در بیانیه ای گفت: “ما به سخنان DIYers و علاقه مندان به دکوراسیون منزل گوش فرا داده ایم که خواهان ترکیب رنگی هستند که باعث ایجاد احساس خوب می شود.” “ما در زمانهای نامشخصی زندگی می کنیم و همه ما به کمی آرامش احتیاج داریم. این مجموعه ها برای برانگیختن حس رضایت خاطر طراحی شده اند.” سعی کنید چند لایه Satin Paprika را روی مبلمان مانند پایه چراغ یا میز کناری بپاشید یا دکوراسیون دیوار را به روز کنید تا حس پر جنب و جوش و در عین حال راحتی به فضای شما اضافه شود. رنگ به زیبایی با سایر رنگهای زمینی و همچنین برنز و مشکی مات جفت می شود.

 

رنگ Aqua Fiesta توسط Glidden

امسال Glidden با اعلام اولین رنگ سال خود چرخشی جدید در پیش بینی سالانه رنگ خود قرار داد. Aqua Fiesta PPG1147-4 یک آکوامارین روشن و با طراوت است که در دیواره برجسته یا تراشکاری عالی به نظر می رسد. اگرچه سبز آبی پر جنب و جوش ممکن است به عنوان یک رنگ دیوار کاملاً غافلگیرکننده باشد ، اما در صورت ترکیب با سایر رنگهای رنگ خنثی ، حتی در دوزهای کوچک نیز سر و صدا می کند. این برند پیشنهاد می کند Aqua Fiesta را با خاکستری سرد جفت کنید تا حالتی اسپا مانند ایجاد کند که برای حمام مناسب است. در اتاق خواب یا محل زندگی ، پارچه هایی به کرم و لوازم جانبی خنثی را لایه لایه کنید تا جسارت رنگ را نرم کند.

 

Aegean Teal توسط بنیامین مور

بنجامین مور ، سبز آبی ملایم و آرام بخش را برای سال ۲۰۲۱ خود انتخاب کرد. Aegean Teal 2136-40 با طبیعت آرام آبی و سبز همراه با سلامتی ازدواج می کند ، در حالی که ته رنگ خاکستری را مدرن نگه می دارد. هانا یئو ، مدیر بازاریابی و توسعه رنگدر بنجامین مور ، آن را “سبز آبی جذاب” می نامد که هماهنگی طبیعی ایجاد می کند و ما را به لحظه ای تأمل و بازنشانی دعوت می کند. کیفیت آرامش بخشیدن به رنگ ، آن را به گزینه ای عالی برای اتاق خواب ها یا دفاتر خانه تبدیل کرده و ظرافت گاه به گاه آن به کابینت آشپزخانه یا توکار می درخشد.

Aegean Teal به ۱۱ ارگانیک دیگر می پیوندد که شامل پالت روند بنجامین مور در سال ۲۰۲۱ است. این مجموعه شامل زردهای کره ای ، سفیدهای خامه ای و رنگهای خاکی عمیق است که به زیبایی با ته رنگهای جالب Aegean Teal جور در می آیند. برای افزایش گرمای پالت ، یئو پیشنهاد می دهد تزئینات با مواد طبیعی مانند چوب ، سنگ و آجر برای ظاهری متعادل و با بافت انجام شود.

 

پیشنهاد نویسنده: رنگ آبی برای نمای خانه، طراحی داخلی منزل

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

پروژه چیدمان و دکوراسیون – ویدیو مرحله نهایی

پروژه دکوراسیون داخلی نیاوران

 

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]