تغییر دکوراسیون صرافی
12
مهر

تغییر دکوراسیون صرافی

تغییر دکوراسیون صرافی

در این نوشته از وبلاگ سایت دکوطرح به بررسی مواردی که در ارتباط با تغییر دکوراسیون صرافی نیاز دارید می پردازیم؛ همراه ما باشید.

 

قبل از خواندن این مقاله توصیه می شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

تغییر دکوراسیون صرافی

کوتاه کردن سقف مغازه صرافی

در علم روان شناسی محیط ثابت شده است که مردم در مغازه هایی مانند صرافی که دارای سقف کوتاهی یا متناسبی احساس بهتری یا یا به قول دیگری احساس امنیت و آرامش می کنند و نکته ی مهمی که در ویرایش دکوراسیون صرافی پنهان شده است این است که ابتدا باید اندازه های محیط اطراف متناسب باشد و مردم در مکان هایی که تناسب همه چی رعایت شده است احساس بهتری با امنیت بیشتری دارند.

در این صورت اگر سقف مغازه شما بلند است باید با طراحی سقف را به اندازه متناسب برسانید.

یک مغازه صرافی خدماتی ارائه می کند که مستقیم با مردم در ارتباط است.

در دکوراسیون باید به نظرات وخواسته های مشتریان توجه کرد.

ایده های بسیاری در خلق یک دکوراسیون خوب وجود دارد.

نکته مهم این است که در انتخاب دکوراسیون خود به نورهای متمرکز ودر صرافی را در نظر بگیریم نورهای اصلی می توانند میزان نور و روشنایی مغازه تامین کنند و هرچه نور مغازه ما بیشتر باشد، دکوراسیونی انتخاب می کینم که بیشتر جلوه کنند و در طراحی، ویرایش سقف ها باید به مکان قرارگیری هالوژن ها دقت کنیم که در جای درستی قرار گیرد و زاویه نور هر یک از هالوژن و دیوارکوب های تزئینی نسبت به محیط نیز نکته ی مهمی است چون نظر مثبت مشتری خیلی مهم است و دکور می بایست برای مشتری جذاب و دلنشین باشد و اگر ما دکور زیبا و جذب کننده ای داشته باشیم مشتری ما نیز بیشتر است.

 

از مواد یا متریال های مات در دکوراسیون صرافی استفاده کنیم

یکی از روش هایی که در جذب مشتری در طراحی دکوراسیون صرافی نقش دارد دکورهایی مات و با رنگ درست وصحیح است.

پیشنهاد طراحان دکور این است که از چوب هایی که مخصوص به دکور است استفاده کنیم برای مثال چوب های دکوراتیو و این چنین در کار بگیریم و متریال های مات را جایگزین متریال های  براق کنیم.

باید بدانیم که که کار طراحی خدماتی است و از ارزش بالایی برخوردار است و دارای شخصیت اجتماعی است.

در این رشته می بایست سلایق مشتری های را بشناسیم و دکوراسیون ما به هر نحو و شکلی باید به گونه ای باشد که مشتری با آنها ارتباط بگیرد ومشتری را جذب کنند.

در این صورت در طراحی دکور صرافی نباید از دکورهای عجیب غریب استفاده کرد.

برای طراحی انتخاب رنگ ومتریال یکی از اصلی ترین نکات است و به همین منظور استفاده از متریال های مات برای مثال با رنگ قهوه ای سوخته و سفید ساده جلوه ای زیبایی به دکور ما می دهد و ما طراحی دکور می بایست به صمیمت رنگ ها توجه کنیم.

 

 

در طراحی دکوراسون صرافی حریم مشتری را مشخص کنیم

ما در طراحی دکور باید توجه کنیم که مغازه ما به چگونه ای است آیا مشتری فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد مثال یک فروشگاه لباس است.

در طراحی اولیه نقشه باید مشتری توجه کنیم و مشتری یک صرافی نیازی به یک فضای بزرگی ندارد ولی باید این حس به او دست بدهد که قابل احترام و ارزش است و مشتری در مغازه یک استراحت کوتاهی داشته باشد.

برای فضایی که به مشتری ربط دارد ما میتوانیم دستگاه تست پول یا تابلوی اعلام قیمت ارز در جهان را نشان میدهد را نصب کنیم.

برای جای گذاری این تابلو باید توجه داشته باشیم که کارکنان به آن دسترسی داشته باشند و ما می توانیم با یک نورموضعی توجه مشتری رو به خود جلب کنیم.

 

جمع بندی – دکور صرافی

برای طراحی دکور باید به متریال ها و نوعش توجه کرد و فضایی که مختص به مشتری از را باید به گونه ای طراحی کنیم که مشتری در آن احساس امنیت بکند نور مغازه به اندازه باشد چون نور درجذب مشتری اثر دارد و قرار دادن چه وسایلی در مغازه که می تواند برای مشتری جذاب باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: نمونه دکور مغازه

 

پروژه های مرتبط با این مقاله که توسط شرکت دکوطرح طرح انجام شده است:

 

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ به طور مستقیم تماس بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این مقاله برای ما بنویسید.

موفق باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۴.۸]